Gå til innhold

Post Nord, helt ræva?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noe håp for en pakke sendt med «fiks ferdig» på Finn som leveres av Post Nord?

Den er registrert som levert av avsender for 10 dager siden, og siden har det ikke skjedd noe. Hva slags møkkaopplegg er dette???

Anonymkode: 1cf59...9e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe med Postnord for tiden. De drev å sendte en pakke mellom to utlevering steder, tre runder på to uker. Når jeg prøvde å få tak i pakken, førte det til at den ble returnert til Kina. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, nå har det jo vært streik og permitteringer der i forbindelse med streiken, gikk nok litt i surr der da…

Anonymkode: 3ed25...199

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Finnes det noe håp for en pakke sendt med «fiks ferdig» på Finn som leveres av Post Nord?

Den er registrert som levert av avsender for 10 dager siden, og siden har det ikke skjedd noe. Hva slags møkkaopplegg er dette???

Anonymkode: 1cf59...9e7

Anse pakken som tapt. Jeg bruker bevisst ikke nettbutikker eller steder som bruker postnord. 

Anonymkode: 70bc6...271

AnonymBruker
Skrevet

PostNord hadde omtrent total driftsstans under streiken, så akkurat nå er det nok mange flere pakker i systemet deres enn til vanlig. Min pakke ble levert på feil butikk. Ekstremt irriterende, for det var en stor pakke også. 🙈

Anonymkode: 2f7fb...e83

AnonymBruker
Skrevet

Postmord suger ræv, ja. Unngår dem så godt jeg kan. 

Anonymkode: f56b3...d9c

AnonymBruker
Skrevet

hele "fiks ferdig" er jo selvfølgelig søppel da. 

mye bedre å bare overføre pengene på vanlig måte, og heller benytte seg av den vanlige Posten. 

Anonymkode: 2577e...ecc

Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med PostNord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...