AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 Lurer på hvem som gjør mest husarbeid og hva som forventes av dom og sub. Anonymkode: b0738...0c4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #2 Skrevet 24. april 2023 Lever ikke i dom sub forhold nå men da jeg levde som domme var det han som gjorde alt i huset. Ikke fordi jeg ikke gadd men fordi han elsket å bli bosset til det og føle seg som underdanig husslave Anonymkode: 8eaab...5a2 1
SlemUlv Skrevet 24. april 2023 #3 Skrevet 24. april 2023 Vi deler på. Hvorfor? Fordi jeg ikke er den type service sub. 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lever ikke i dom sub forhold nå men da jeg levde som domme var det han som gjorde alt i huset. Ikke fordi jeg ikke gadd men fordi han elsket å bli bosset til det og føle seg som underdanig husslave Anonymkode: 8eaab...5a2 Han fikk gjerne premie og? Anonymkode: f588a...ce2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #6 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Han fikk gjerne premie og? Anonymkode: f588a...ce2 Hva som defineres som premie er forskjellig fra person til person. Anonymkode: 8eaab...5a2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #7 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Lever ikke i dom sub forhold nå men da jeg levde som domme var det han som gjorde alt i huset. Ikke fordi jeg ikke gadd men fordi han elsket å bli bosset til det og føle seg som underdanig husslave Anonymkode: 8eaab...5a2 Så alt han gjorde var etter dine ordre? Skal inn i et forhold, men der forventer dom at ting skal bli gjort uten at dom trenger si det. Alt skal være i skjønneste orden hele tiden. Anonymkode: b0738...0c4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #8 Skrevet 25. april 2023 Vi lever i en sprø verden. Anonymkode: 9281b...3ce
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #9 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi lever i en sprø verden. Anonymkode: 9281b...3ce Ja, så det er godt vi har noe gøy å gjøre hjemme Anonymkode: b0738...0c4
Lothlorien- Skrevet 25. april 2023 #10 Skrevet 25. april 2023 Jeg har en dominant kjæreste, og identifiserer meg som sub. Men ikke en sånn typisk service sub som eeeelsker husarbeid. I vårt forhold er det slik at han like gjerne kan lage maten f.eks., han liker å prøve ut ulike oppskrifter, og jeg også, så vi lager ofte mat sammen . Vasking og rydding gjør vi begge to. Er nesten alltid han som støvsuger, og så vasker kanskje jeg litt mer. Men er aldri noe vi avtaler, vi bare gjør det og fordeler det ganske jevnt egentlig. Men, vi har ikke noe 24/7 BDSM-forhold. Vi er først og fremst kjærester som elsker hverandre og vil at den andre skal ha det bra. 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #11 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Lurer på hvem som gjør mest husarbeid og hva som forventes av dom og sub. Anonymkode: b0738...0c4 De færreste som har et bdsm-forhold lever dette 24/7. I hvert fall ikke på den måten at sub'en til en hver tid tjener dom'en. Det fungerer nok best som en fantasi for de fleste, Anonymkode: 6bf5b...b3e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #12 Skrevet 25. april 2023 Ca 50/50 i alle mine forhold. Jeg er switch og kvinne og har vært i ulike bdsm-forhold. De eneste som tenner på husarbeid, er etter min erfaring underdanige menn. Jeg har ennå til gode å møte en underdanig kvinne som liker dette, med mindre det skjer i en helt bestemt og avgrenset setting. Anonymkode: 0aacf...43a
Nalia Skrevet 27. april 2023 #13 Skrevet 27. april 2023 Jeg er sub og han jeg er sammen med dom. Men dette er kun i senga. I det daglige har vi et kjærlig forhold, han liker å ta vare på meg, gi meg massasje, passe på meg etc. Jeg har et mannsdominert yrke, han har et kvinnedominert yrke. Han er også mye mer på kjøkkenet (liker å lage mat, rydde). Poenget er at jeg føler meg trygg og elsket på alle måter selv om sexen er opp til ekstrem noen ganger. Men jeg synes det er deilig å slippe kontrollen og la seg bli dominert, og han det motsatte. Dette fungerer for oss. Alle må finne sin greie☺️☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå