Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei her er tingen.

Tyler, the Creator har mange lyttere på verdensbasis, men jeg møter ALDRI andre folk enn meg som liker musikken hans. 

Kun en person jeg omgås (utenom meg selv) hører faktisk på musikken hans, og det var en fyr som introduserte meg for artisten for 3 år siden ca.

Er det noen der ute som hører på han? 

Veldig random tråd, jeg vet, men lurer på om den norske befolkningen lytter til denne artisten i det hele😅

Hvis du hører på han, vil jeg gjerne høre hva ditt favorittalbum/dine favorittsanger av han er👊

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror kanskje musikken hans er veldig målrettet en spesiell type gruppe med folk (ikke sånn på en dårlig måte), men jeg tror kanskje at det finnes mange artister innenfor lignende sjangre som gjør det bedre, og at der derfor er de som kommer frem når tema blir satt søkelys på.

Selv liker jeg tyler, the creator godt og har flere ganger opplevd at andre folk heller nevner lignende type artister før de nevner han til slutt.

Men jeg vet ikke, det er bare min personlige erfaring:)

Mine favorittalbumer av han er nok Flowerboy eller Igor, litt basic kanskje, jeg vet, men det er den typen musikk av alt han har produsert jeg liker aller best!

Anonymkode: 8ea31...50e

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner mange som digger han. Selg har jeg hørt bare to låter han er med på men de er kule 

Anonymkode: acb99...b39

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører på han, synes han har tre ekstremt gode album som bare er topp klasse. Jeg hører mye på musikk i alle sjangre. Kjenner mange som hører på han. Hvor gammel er du TS? Kanskje ikke rett sted å spørre. Her på forumet finner du folk som mener alt med et snev av rap i seg bare er søppel. Mange folk med null peiling på musikk fra de siste 20 år.

Anonymkode: 701c0...95f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har egentlig aldri hørt noe særlig av ham og kjenner ham nok best fra intervjuene Nardwuar har gjort med ham

Anonymkode: b93cc...9f2

AnonymBruker
Skrevet

aldri hørt om før...  

Anonymkode: 479c5...3e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører ganske mye på Tyler the creator. Jeg liker også Trae tha truth, Immortal Technique og Z-ro

Er en dame på 37 år, så det er virkelig ingen i min omgangskrets med lignende musikkmak🙊 

Anonymkode: 3f633...cd0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han hadde jeg glemt. Takk for at du minnet meg på det! 

Anonymkode: 1aeaf...8d4

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg hører på ham (hence profilbildet). Jeg liker musikken hans, men ikke minst den visuelle artistiske siden hans. Da tenker jeg på musikkvideoene hans og motestilen/klesmerket hans. Veldig kreativ fyr, og han vil bli husket som en svært innflytelsesrik og ikonisk hip hop-artist. 

Min favorittsang er I Ain't Got Time, men akkurat nå hører jeg mest på BOYFRIEND, GIRLFRIEND. Ellers er favorittalbumet Flower Boy (jada jeg vet, det er det mest populære albumet hans, men det er jo populært for en grunn). 
Andre favoritter: Goblin, Nightmare, Garbage, Where This Flower Blooms, VCR.

• Liker 2
Skrevet
simsmachop skrev (På 1.5.2023 den 15.05):

Ja, jeg hører på ham (hence profilbildet). Jeg liker musikken hans, men ikke minst den visuelle artistiske siden hans. Da tenker jeg på musikkvideoene hans og motestilen/klesmerket hans. Veldig kreativ fyr, og han vil bli husket som en svært innflytelsesrik og ikonisk hip hop-artist. 

Min favorittsang er I Ain't Got Time, men akkurat nå hører jeg mest på BOYFRIEND, GIRLFRIEND. Ellers er favorittalbumet Flower Boy (jada jeg vet, det er det mest populære albumet hans, men det er jo populært for en grunn). 
Andre favoritter: Goblin, Nightmare, Garbage, Where This Flower Blooms, VCR.

Kult å høre om noen andre som også hører på han!!!
Jeg selv er også STOR fan av akkurat disse tingene du nevner, hele "branden" hans er utrolig vel gjennomført!

Dømmer deg ikke for at favorittalbumet er Flower boy, 100% forståelig.😅 Som du sier er det jo en grunn for at det har slått an så godt som det har! 
Selv er nok mitt favorittalbum IGOR, jeg elsker hvor kaotisk det er, på en måte. Og så liker jeg baktanken med at albumet følger en historie. På det albumet er nok favorittene mine I THINK og RUNNING OUT OF TIME:)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.4.2023 den 20.39):

Jeg hører på han, synes han har tre ekstremt gode album som bare er topp klasse. Jeg hører mye på musikk i alle sjangre. Kjenner mange som hører på han. Hvor gammel er du TS? Kanskje ikke rett sted å spørre. Her på forumet finner du folk som mener alt med et snev av rap i seg bare er søppel. Mange folk med null peiling på musikk fra de siste 20 år.

Haha, skjønner den. Jeg er en 18 år gammel jente haha. så det er nok derfor jeg liker det. 
og ellers, enig med deg, folk er litt for kritiske til musikk for tiden. 

• Liker 1
Skrevet

Aldri hørt om vedkommende

Skrevet

Denne generasjonen har jo ikke noe konsept om hva god musikk er. 
Det finnes folk som hører på dansebank musikk også, så det går an å være populær uten at musikken er bra.

Skrevet
K.B. skrev (3 minutter siden):

Denne generasjonen har jo ikke noe konsept om hva god musikk er. 
Det finnes folk som hører på dansebank musikk også, så det går an å være populær uten at musikken er bra.

Nevnte aldri at jeg ikke liker annen musikk, da. Og nevnte heller ikke at all annen musikk jeg hører på likner på denne artistens. Han er bare en av mange jeg hører på. For min del er det vanskelig å skuffe meg med musikk, eneste jeg ikke liker er Country og Kpop, ellers er det aller meste greit. 

• Liker 1
Skrevet

Var helt besatt av ham før, og så han og Odd Future på Hovefestivalen i typ 2013? Kjempebra konsert! 

Lenge siden jeg har hørt på ham nå, så takk for tips! 

Skrevet
Glenda27 skrev (5 minutter siden):

Nevnte aldri at jeg ikke liker annen musikk, da. Og nevnte heller ikke at all annen musikk jeg hører på likner på denne artistens. Han er bare en av mange jeg hører på. For min del er det vanskelig å skuffe meg med musikk, eneste jeg ikke liker er Country og Kpop, ellers er det aller meste greit. 

Jeg refererte til at generelt sett, så er det dritt som topper listene i dag, Taylor TC, føyer seg bare inn i den listen.

AnonymBruker
Skrevet

««Musikk»»

Anonymkode: cd2ee...78c

AnonymBruker
Skrevet
K.B. skrev (På 7.5.2023 den 21.13):

Jeg refererte til at generelt sett, så er det dritt som topper listene i dag, Taylor TC, føyer seg bare inn i den listen.

Mange dårlige låter på topp 10 ofte. Men ikke enig i at Tyler føyer seg i listen. For det første har han ingen veldig kjente hits som har vært på topp 10 så vidt jeg vet. Musikken hans er mye mer interessant og det motsatte av generisk musikk som du refererer til.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mange dårlige låter på topp 10 ofte. Men ikke enig i at Tyler føyer seg i listen. For det første har han ingen veldig kjente hits som har vært på topp 10 så vidt jeg vet. Musikken hans er mye mer interessant og det motsatte av generisk musikk som du refererer til.

Med andre ord, videoen du postet er ikke relevant for Tyler TC what so ever… 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...