Gå til innhold

Er lei meg, kjendis venn ikke ga meg anerkjennelse offentlig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble venn med en kjendis (sport), gjennom andre, som ofte er i media.

Han var i sårbar situasjon. Jeg støttet han virkelig og gjorde at vannet ikke gikk over hans hode.  Han klarte seg derfor bra og er nå forbi det stadiet. Bare jeg var der for han.

Selv om han er relativ ofte i media så har han på en måte aldri nevnt meg og gitt meg anerkjennelse offentlig i media. Han trengte ikke å avsløre problemet sitt, sev om han har hintet det til media, men likevel kunne gi meg oppmerksomhet.

Jeg synes det er dumt å bli glemt på den måten.  Jeg tenkte også at nå er jeg kjent med kjendis og jeg vil bli nevnt i media og det vil være kult.

Jeg synes jeg fortjener det. Hvordan hinte han?

Anonymkode: a0548...ae3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, godt forsøk!

Anonymkode: 1227f...e89

• Liker 10
Skrevet

🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

• Nyttig 1
Skrevet

Det er feil motivasjon for et vennskap, og det er for mye forlangt. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han var i sårbar situasjon. Jeg støttet han virkelig og gjorde at vannet ikke gikk over hans hode.  Han klarte seg derfor bra og er nå forbi det stadiet. Bare jeg var der for han.

Selv om han er relativ ofte i media så har han på en måte aldri nevnt meg og gitt meg anerkjennelse offentlig i media. Han trengte ikke å avsløre problemet sitt, sev om han har hintet det til media, men likevel kunne gi meg oppmerksomhet.

Jeg synes det er dumt å bli glemt på den måten.  Jeg tenkte også at nå er jeg kjent med kjendis og jeg vil bli nevnt i media og det vil være kult.

Huffda….

Anonymkode: b3b6c...9cb

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres ut som tull og tøys fra start til slutt. 

Hvis ikke... - du er ikke helt god. 

Anonymkode: 83d50...2c6

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Skål🧉

Anonymkode: 498fb...c5f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Dette høres ut som tull og tøys fra start til slutt. 

Hvis ikke... - du er ikke helt god. 

Anonymkode: 83d50...2c6

Jeg har jo savnet oppmerksomhet og har alltid vært "ukjent", "glemt".  Ingen vil tro at jeg hadde vennskap med kjendis hvis han ikke selv forteller.

Jeg føler behov for den anerkjennelse.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har jo savnet oppmerksomhet og har alltid vært "ukjent", "glemt".  Ingen vil tro at jeg hadde vennskap med kjendis hvis han ikke selv forteller.

Jeg føler behov for den anerkjennelse.

Hvorfor føler du behovet for offentlig anerkjennelse? 

Anonymkode: 6742a...37f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har tydeligvis lagt mye mer i dette enn han 

Anonymkode: 2d2ff...9ea

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så du er venn med han for at han skal gi deg annierkjennerlse i media? 

Anonymkode: 9b972...9e1

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Slutt å tull! Dette må vel være det mest egoistiske innlegget jeg har lest på lenge. Dette handler virkelig ikke om deg!

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Håper dette er en trolletråd, for du er ingen ekte venn, når du blir venner med noen bare fordi de er kjendiser og for å kunne dra nytte av deres kjendisstatus. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva vil du han skal si? 
Hadde det ikke vært for min gode støttespiller Karen Nitwit, hadde jeg nok ikke stått her i dag? 
Ingen sier sånt om andre enn ektefelle, trener eller lagkamerater. 
Du er en nobody uten allmenn interesse. 

Anonymkode: 137da...d58

AnonymBruker
Skrevet

Anerkjennelse fikk du igjennom han. Så klart ingen kjendiser går ut i media med navn på venner som var der når det var vanskelig. 

Hvis du kun er venn med han for å komme i media anbefaler jeg deg å avslutte vennskapet, for hans del, og få noen timer hos psykolog. 

Anonymkode: cea97...2c5

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...