AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 Jeg ble venn med en kjendis (sport), gjennom andre, som ofte er i media. Han var i sårbar situasjon. Jeg støttet han virkelig og gjorde at vannet ikke gikk over hans hode. Han klarte seg derfor bra og er nå forbi det stadiet. Bare jeg var der for han. Selv om han er relativ ofte i media så har han på en måte aldri nevnt meg og gitt meg anerkjennelse offentlig i media. Han trengte ikke å avsløre problemet sitt, sev om han har hintet det til media, men likevel kunne gi meg oppmerksomhet. Jeg synes det er dumt å bli glemt på den måten. Jeg tenkte også at nå er jeg kjent med kjendis og jeg vil bli nevnt i media og det vil være kult. Jeg synes jeg fortjener det. Hvordan hinte han? Anonymkode: a0548...ae3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #2 Skrevet 24. april 2023 Haha, godt forsøk! Anonymkode: 1227f...e89 10
Hippogriff Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 Det er feil motivasjon for et vennskap, og det er for mye forlangt. 2 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #5 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg ble venn med en kjendis (sport), gjennom andre, som ofte er i media. Han var i sårbar situasjon. Jeg støttet han virkelig og gjorde at vannet ikke gikk over hans hode. Han klarte seg derfor bra og er nå forbi det stadiet. Bare jeg var der for han. Selv om han er relativ ofte i media så har han på en måte aldri nevnt meg og gitt meg anerkjennelse offentlig i media. Han trengte ikke å avsløre problemet sitt, sev om han har hintet det til media, men likevel kunne gi meg oppmerksomhet. Jeg synes det er dumt å bli glemt på den måten. Jeg tenkte også at nå er jeg kjent med kjendis og jeg vil bli nevnt i media og det vil være kult. Jeg synes jeg fortjener det. Hvordan hinte han? Anonymkode: a0548...ae3 Huffda…. Anonymkode: b3b6c...9cb
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #6 Skrevet 24. april 2023 Dette høres ut som tull og tøys fra start til slutt. Hvis ikke... - du er ikke helt god. Anonymkode: 83d50...2c6 4 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #8 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Dette høres ut som tull og tøys fra start til slutt. Hvis ikke... - du er ikke helt god. Anonymkode: 83d50...2c6 Jeg har jo savnet oppmerksomhet og har alltid vært "ukjent", "glemt". Ingen vil tro at jeg hadde vennskap med kjendis hvis han ikke selv forteller. Jeg føler behov for den anerkjennelse. Anonymkode: a0548...ae3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #9 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har jo savnet oppmerksomhet og har alltid vært "ukjent", "glemt". Ingen vil tro at jeg hadde vennskap med kjendis hvis han ikke selv forteller. Jeg føler behov for den anerkjennelse. Anonymkode: a0548...ae3 Hvorfor føler du behovet for offentlig anerkjennelse? Anonymkode: 6742a...37f 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #10 Skrevet 24. april 2023 Du har tydeligvis lagt mye mer i dette enn han Anonymkode: 2d2ff...9ea 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #11 Skrevet 24. april 2023 Så du er venn med han for at han skal gi deg annierkjennerlse i media? Anonymkode: 9b972...9e1 2
Mezzosoprena Skrevet 24. april 2023 #12 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ble venn med en kjendis (sport), gjennom andre, som ofte er i media. Han var i sårbar situasjon. Jeg støttet han virkelig og gjorde at vannet ikke gikk over hans hode. Han klarte seg derfor bra og er nå forbi det stadiet. Bare jeg var der for han. Selv om han er relativ ofte i media så har han på en måte aldri nevnt meg og gitt meg anerkjennelse offentlig i media. Han trengte ikke å avsløre problemet sitt, sev om han har hintet det til media, men likevel kunne gi meg oppmerksomhet. Jeg synes det er dumt å bli glemt på den måten. Jeg tenkte også at nå er jeg kjent med kjendis og jeg vil bli nevnt i media og det vil være kult. Jeg synes jeg fortjener det. Hvordan hinte han? Anonymkode: a0548...ae3 Slutt å tull! Dette må vel være det mest egoistiske innlegget jeg har lest på lenge. Dette handler virkelig ikke om deg! 1
Grüner Skrevet 24. april 2023 #13 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ble venn med en kjendis (sport), gjennom andre, som ofte er i media. Han var i sårbar situasjon. Jeg støttet han virkelig og gjorde at vannet ikke gikk over hans hode. Han klarte seg derfor bra og er nå forbi det stadiet. Bare jeg var der for han. Selv om han er relativ ofte i media så har han på en måte aldri nevnt meg og gitt meg anerkjennelse offentlig i media. Han trengte ikke å avsløre problemet sitt, sev om han har hintet det til media, men likevel kunne gi meg oppmerksomhet. Jeg synes det er dumt å bli glemt på den måten. Jeg tenkte også at nå er jeg kjent med kjendis og jeg vil bli nevnt i media og det vil være kult. Jeg synes jeg fortjener det. Hvordan hinte han? Anonymkode: a0548...ae3 Håper dette er en trolletråd, for du er ingen ekte venn, når du blir venner med noen bare fordi de er kjendiser og for å kunne dra nytte av deres kjendisstatus. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #14 Skrevet 24. april 2023 Hva vil du han skal si? Hadde det ikke vært for min gode støttespiller Karen Nitwit, hadde jeg nok ikke stått her i dag? Ingen sier sånt om andre enn ektefelle, trener eller lagkamerater. Du er en nobody uten allmenn interesse. Anonymkode: 137da...d58
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #15 Skrevet 24. april 2023 Anerkjennelse fikk du igjennom han. Så klart ingen kjendiser går ut i media med navn på venner som var der når det var vanskelig. Hvis du kun er venn med han for å komme i media anbefaler jeg deg å avslutte vennskapet, for hans del, og få noen timer hos psykolog. Anonymkode: cea97...2c5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå