AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 På første date? Har opplevd dette nylig og ble litt overrasket. Har ikke opplevd å bli spurt om dette før? Anonymkode: 7c20a...c5d
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #2 Skrevet 24. april 2023 Ja det hender det blir et naturlig samtaleemne ja. Pleier å møtes på restaurant første, andre og tredje date og da blir mat fort et tema. "Hva er favorittmaten din? Åja blåskjell ja, liker du sjømat generelt da eller? Åja indisk ja, mild eller sterk? Liker du å lage mat selv? Hvorfor ikke og hva spiser du mest hjemme da?/Så fint du liker det, hva er du best på å lage? Hvis du bare kunne spist på en restaurant resten av livet hvilken hadde det vært? " Anonymkode: 7bc9c...896 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det hender det blir et naturlig samtaleemne ja. Pleier å møtes på restaurant første, andre og tredje date og da blir mat fort et tema. "Hva er favorittmaten din? Åja blåskjell ja, liker du sjømat generelt da eller? Åja indisk ja, mild eller sterk? Liker du å lage mat selv? Hvorfor ikke og hva spiser du mest hjemme da?/Så fint du liker det, hva er du best på å lage? Hvis du bare kunne spist på en restaurant resten av livet hvilken hadde det vært? " Anonymkode: 7bc9c...896 Hva hvis man er kjedelig i matveien? Da har man driti seg ut. Anonymkode: 7c20a...c5d
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 Ja, vi snakket om mat på første date 😄 Vi har fortsatt å snakke om det og det er ganske viktig for meg. Han er nok litt mer "kjedelig" enn meg i matveien, men ikke sånn at det er et problem. Anonymkode: d13e0...8c2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #5 Skrevet 24. april 2023 Ja!! Ville nå ikke servert sushi til en som ikke spiser det, eller gått på indisk restaurant dersom han synes Egon er eksotisk… Anonymkode: d7c64...c03 1
Sparkling_Pink Skrevet 24. april 2023 #6 Skrevet 24. april 2023 Jeg spør om mat fordi jeg kun spiser noen få ting selv. En fullstendig gormet eller en som også absolutt skal ha noen få ting som ikke er det jeg spiser, gir større utfordringer i et parforhold.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #7 Skrevet 24. april 2023 Sparkling_Pink skrev (Akkurat nå): Jeg spør om mat fordi jeg kun spiser noen få ting selv. En fullstendig gormet eller en som også absolutt skal ha noen få ting som ikke er det jeg spiser, gir større utfordringer i et parforhold. Hva slags kosthold har du da? Bare nysgjerrig. Anonymkode: 7c20a...c5d
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #8 Skrevet 24. april 2023 18 minutter siden, AnonymBruker said: Ja!! Ville nå ikke servert sushi til en som ikke spiser det, eller gått på indisk restaurant dersom han synes Egon er eksotisk… Anonymkode: d7c64...c03 Ville nå ikke datet en som synes Egon er eksotisk. Anonymkode: 1b1ca...f51
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #9 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hva hvis man er kjedelig i matveien? Da har man driti seg ut. Anonymkode: 7c20a...c5d Nei syns ikke det. Men er man kjedelig å prate med, da har man driti seg ut. Det går fint an å si at man liker pizza aller best liksom, men det er hvordan man driver samtalen videre som betyr noe. Anonymkode: 7bc9c...896 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #11 Skrevet 24. april 2023 Ja jeg forventer spaghetti med bolognesesaus Anonymkode: 47737...7f1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #12 Skrevet 24. april 2023 Nei, jeg pleier bare la folk prate og vise hvem de er med tiden. At vi spiser samme mat ligger og ganske langt nede på listen min over hva jeg syns er viktig i ett forhold, så lenge jeg får spise det jeg sel vill. Anonymkode: e6de4...9e2 1
Visla Skrevet 24. april 2023 #13 Skrevet 24. april 2023 Ja spurte om det før vi møttes til første date også. da dette er en av de tingene som er viktige for meg😅 ville ikke møte en som var veldig kresen eller ikke interessert å prøve nye ting i matveien. Fordi jeg elsker å lage mat og bake, så det er en stor del av livet mitt
Sparkling_Pink Skrevet 24. april 2023 #14 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hva slags kosthold har du da? Bare nysgjerrig. Anonymkode: 7c20a...c5d Allergimat
Blåjojo Skrevet 25. april 2023 #15 Skrevet 25. april 2023 Jeg har spurt om dette før første date. Rett og slett fordi jeg ikke orker å være sammen med et menneske som er ekstremt kresen i matveien. Har prøvd det, og det er ganske slitsomt. Særlig siden mye gikk på "jeg liker ikke", men har aldri prøvd. Jeg elsker å smake på ny mat, lager mye mat selv, og er ganske allsidig i matveien. Da passer det best å ha en mann som tenker likt. Eller som er som min: strålende fornøyd med hjemmelagd mat, uansett hva det er.
Embla82 Skrevet 25. april 2023 #16 Skrevet 25. april 2023 Er i forhold, så dater ikke. Men om jeg skulle gjort det så hadde mat vært viktig. Jeg er glad i å lage og smake nye retter og kunne diskutere smaker, så det er en interesse jeg gjerne vil dele med den jeg er sammen med.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #17 Skrevet 25. april 2023 Jeg forventer høy kvalitet på mat, da mener jeg at den skal lages av råvarer. Ikke toro og ferdigmat. Mat er kjempeviktig! I dag spiser folk seg syke pga feil råvarer. Kose-seg-tullet orker jeg heller ikke høre på, der folk sitter å trøkker ned noe søppel og blir enda feitere. Dårlige matvaner er utrolig turn off for min del, da er det no-go. Anonymkode: a84b6...984
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #18 Skrevet 25. april 2023 Ja, mat er en av mine favorittinteresser og favorittema. Jeg kunne ikke blitt sammen med en person om elsker å spise på Egon, det hadde bare ikke gått- Anonymkode: db568...1bd
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #19 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, mat er en av mine favorittinteresser og favorittema. Jeg kunne ikke blitt sammen med en person om elsker å spise på Egon, det hadde bare ikke gått- Anonymkode: db568...1bd Enig, Egon eller Olivia etc....MøkkDonalds osv. Da er ikke det mennesket noe for meg. Anonymkode: a84b6...984
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #20 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Enig, Egon eller Olivia etc....MøkkDonalds osv. Da er ikke det mennesket noe for meg. Anonymkode: a84b6...984 Hvilke restauranter er bra? F.eks. i Oslo? Anonymkode: 7c20a...c5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå