Gå til innhold

Er det noen underganger under Ring 3 fra Lillo/Betzy Kjelsbergsvei til Nydalen stasjon/Sandakerveien?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Veldig lokalt spørsmål - men jeg lurer på om det kun er broer over eller om det også er noen underganger :) 

Tenker ikke mot Storokrysset, men direkte fra den andre delen av Grefsen som er nærmere elva. 

Anonymkode: 5957f...cbf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Undergang ved Nydalen stasjon, og så må du til Storo-krysset for neste mulighet, da overgang. Undergang igjen ved Grefsen stasjon og før Sinsenkrysset. 

Anonymkode: 83703...435

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Undergang ved Nydalen stasjon, og så må du til Storo-krysset for neste mulighet, da overgang. Undergang igjen ved Grefsen stasjon og før Sinsenkrysset. 

Anonymkode: 83703...435

Tusen takk!

Jeg lurer litt spesifikt på gangvei fra da undergangen ved Nydalen stasjon og over til Sandakerveien eller Gunnar Schelderupsvei.

Vurderer mtp gange til T-banen på Nydalen og Fernanda Nissen skole.

Om man kan slippe broer og få en direkte rute enten via undergang eller ordinært gangfelt over veien?

AnonymBruker
Skrevet

Sånn superspesifikt lurer jeg på om gangforslaget her til Ruter er over en bro over Ring 3 eller under veien :) F09EE5AD-6A8B-4772-8ECE-93EA5B79E3A7.thumb.jpeg.b86a9b8110bc1cfa89dc124d91efcfe4.jpeg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sånn superspesifikt lurer jeg på om gangforslaget her til Ruter er over en bro over Ring 3 eller under veien :) F09EE5AD-6A8B-4772-8ECE-93EA5B79E3A7.thumb.jpeg.b86a9b8110bc1cfa89dc124d91efcfe4.jpeg

Det er over en bro:) 

Anonymkode: 42e90...629

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er over en bro:) 

Anonymkode: 42e90...629

Tusen takk :) 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det viktigere med undergang enn bru over? Sånn av nysgjerrighet 🙂 Det er også muligheter til å gå under ved å krysse under ring 3 langs Gjerdrums vei. Enten ved Evo elsykler, eller der Gjerdrums vei krysser under igjen nærmest elva. Vanligvis går det en gangvei fra Tverrvei 4 som tar deg rett til Gjerdrums vei, men denne er stengt for tida pga et byggeprosjekt.

Anonymkode: bcdeb...97a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.4.2023 den 12.32):

Det er en bro over veien

Anonymkode: edf5e...bf0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.4.2023 den 13.37):

Hvorfor er det viktigere med undergang enn bru over? Sånn av nysgjerrighet 🙂 Det er også muligheter til å gå under ved å krysse under ring 3 langs Gjerdrums vei. Enten ved Evo elsykler, eller der Gjerdrums vei krysser under igjen nærmest elva. Vanligvis går det en gangvei fra Tverrvei 4 som tar deg rett til Gjerdrums vei, men denne er stengt for tida pga et byggeprosjekt.

Pga funksjonsnedsettelse som gjør underganger mye lettere enn bro :) (Ikke rullestol). 

Rett til Gjerdrumsvei hadde vært helt supert - går utfra de åpner igjen etterhvert? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Pga funksjonsnedsettelse som gjør underganger mye lettere enn bro :) (Ikke rullestol). 

Rett til Gjerdrumsvei hadde vært helt supert - går utfra de åpner igjen etterhvert? 

Jeg vil tro det. 

Et annet alternativ er gangveien rett før brua over ring 3, som også fører til Gjerdrums vei 9 / 11

AnonymBruker
Skrevet

Men litt til høyre på ditt bilde, nærmere Gjerdrums vei, der er det undergang under en bro, mener jeg å huske. Og det ser slik ut på bildet også?

Anonymkode: 25971...619

AnonymBruker
Skrevet

Og med høyre mente jeg selvsagt venstre 😆🙈

AnonymBruker
Skrevet

Her

Med forbehold at jeg husker riktig, en stund siden.

Screenshot_20230428_111411_Maps.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...