AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 Hei:) Jeg har et crush på en på folkehøyskolen som er veldig flink på piano. Jeg har prøvd å lære meg det ene stykket han spiller for å imponere han. Det har dessverre ikke funket, hva annet kan jeg gjøre? HJELP! Anonymkode: be01c...208
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #2 Skrevet 24. april 2023 Kle deg naken, og sett deg på fjeset hans. Det virker på meg, hver gang. Men vekk fra alvoret; kan du foreksempel si at du liker ham? Ikke krev noe tilbake, bare si det, og la det synke inn. Anonymkode: 2c46a...ce7 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3 Skrevet 24. april 2023 Send han en søt lapp og spør om han vil bli med på date 😊 Anonymkode: b18ec...f37
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hei:) Jeg har et crush på en på folkehøyskolen som er veldig flink på piano. Jeg har prøvd å lære meg det ene stykket han spiller for å imponere han. Det har dessverre ikke funket, hva annet kan jeg gjøre? HJELP! Anonymkode: be01c...208 Ikke gjør det så komplisert, å bare si rett ut hva du føler for han er milevis bedre enn å prøve å "imponere". Blir du avvist da, så hadde det ikke skjedd noe uansett, og da vet du det først som sist Anonymkode: d9860...97d
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #5 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Kle deg naken, og sett deg på fjeset hans. Det virker på meg, hver gang. Anonymkode: 2c46a...ce7 Hvorfor skriver du dette til en tenåring? Du er ikke morsom. Jeg lurer oppriktig på hvorfor du skriver sånt til barn? Anonymkode: b18ec...f37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå