Harlittspørsmål Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 Hei! Jeg bare må si det til noen. Jeg går på folkehøyskole og er rundt mennesker hele tiden. Jeg begynner å bli oppriktig ekstremt irritert over alt folk gjør. Måten noen bare søler masse på matbordet, eller hvordan noen alltid sniker seg unna oppvask! Er det mulig liksom?? Og i fellesarealene er det alltid en jævel som spiller piano, den samme filmintromusikken hver eneste dag? Er det greit å si ifra, eller skal jeg bare fortsette å holde kjeft? Hilsen meg
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #2 Skrevet 24. april 2023 Introvert? Høres ut som meg når jeg får sosial overdose. Alenetid gjør susen. En lang tur alene? Anonymkode: 46835...e73 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3 Skrevet 24. april 2023 Du må nok bare holde det for deg selv. Det er det som kalles sameksistens. Anonymkode: 598ae...9fa
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 Høres ut som at du er klar for at skolen snart stenges Anonymkode: a1d40...912 1
Whistler Skrevet 24. april 2023 #5 Skrevet 24. april 2023 Harlittspørsmål skrev (24 minutter siden): Hei! Jeg bare må si det til noen. Jeg går på folkehøyskole og er rundt mennesker hele tiden. Jeg begynner å bli oppriktig ekstremt irritert over alt folk gjør. Måten noen bare søler masse på matbordet, eller hvordan noen alltid sniker seg unna oppvask! Er det mulig liksom?? Og i fellesarealene er det alltid en jævel som spiller piano, den samme filmintromusikken hver eneste dag? Er det greit å si ifra, eller skal jeg bare fortsette å holde kjeft? Hilsen meg Og sånn har du hatt det siden midten av august? Du er langt mer utholdende enn man skulle tro. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #6 Skrevet 24. april 2023 Hahah. Men det er jo det der som ER folkehøgskole. Anonymkode: dc27f...ba3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå