Gå til innhold

Irritasjon av å være med folk hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg bare må si det til noen. Jeg går på folkehøyskole og er rundt mennesker hele tiden. Jeg begynner å bli oppriktig ekstremt irritert over alt folk gjør. Måten noen bare søler masse på matbordet, eller hvordan noen alltid sniker seg unna oppvask! Er det mulig liksom?? Og i fellesarealene er det alltid en jævel som spiller piano, den samme filmintromusikken hver eneste dag? Er det greit å si ifra, eller skal jeg bare fortsette å holde kjeft? 

Hilsen meg 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Introvert? Høres ut som meg når jeg får sosial overdose. Alenetid gjør susen. En lang tur alene? 

Anonymkode: 46835...e73

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må nok bare holde det for deg selv. Det er det som kalles sameksistens. 

Anonymkode: 598ae...9fa

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som at du er klar for at skolen snart stenges :)

Anonymkode: a1d40...912

• Liker 1
Skrevet
Harlittspørsmål skrev (24 minutter siden):

Hei! 

Jeg bare må si det til noen. Jeg går på folkehøyskole og er rundt mennesker hele tiden. Jeg begynner å bli oppriktig ekstremt irritert over alt folk gjør. Måten noen bare søler masse på matbordet, eller hvordan noen alltid sniker seg unna oppvask! Er det mulig liksom?? Og i fellesarealene er det alltid en jævel som spiller piano, den samme filmintromusikken hver eneste dag? Er det greit å si ifra, eller skal jeg bare fortsette å holde kjeft? 

Hilsen meg 

Og sånn har du hatt det siden midten av august?  Du er langt mer utholdende enn man skulle tro.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hahah. Men det er jo det der som ER folkehøgskole.

Anonymkode: dc27f...ba3

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...