AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 Hei! Har ett lite dilemma… liker å planlegge i god tid, og tenker på 17.mai.. det har seg sånn at begge besteforeldrene har lyst å være sammen med dattera vår, men min far ønsker ikke å være med de andre besteforeldrene… barnet mitt går i barnehagen, og søskenbarnene går på skole.. jeg syns jo vi bør feire med de, altså der søskenbarnene går i tog( har heller ikke noe annet sted vi er tilknyttet til her vi bor) .. da får farmor og farfar vært med begge barnebarna, og min far kan være med der.. dette vil han ikke da meg og far til barnet ikke bor sammen, og han ikke liker han eller hans siden av familien… samtidig syns jeg det blir feil å være ett annet sted bare meg, barnet og min far😅 hva ville dere gjort? Vil at alle skal være fornøgde… Anonymkode: 09c24...da6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #2 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei! Har ett lite dilemma… liker å planlegge i god tid, og tenker på 17.mai.. det har seg sånn at begge besteforeldrene har lyst å være sammen med dattera vår, men min far ønsker ikke å være med de andre besteforeldrene… barnet mitt går i barnehagen, og søskenbarnene går på skole.. jeg syns jo vi bør feire med de, altså der søskenbarnene går i tog( har heller ikke noe annet sted vi er tilknyttet til her vi bor) .. da får farmor og farfar vært med begge barnebarna, og min far kan være med der.. dette vil han ikke da meg og far til barnet ikke bor sammen, og han ikke liker han eller hans siden av familien… samtidig syns jeg det blir feil å være ett annet sted bare meg, barnet og min far😅 hva ville dere gjort? Vil at alle skal være fornøgde… Anonymkode: 09c24...da6 Oi autocorrect i overskriften .. skulle stå morfar… Anonymkode: 09c24...da6
Mamajune11 Skrevet 24. april 2023 #3 Skrevet 24. april 2023 Faren din får vokse opp. Sinnsykt barnslig oppførsel. 4 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 Du sier at dere har tenkt å se på at søskenbarna går i tog med påfølgende feiring og at han er hjertelig velkommen til å bli med. 17.mai er barnas dag og klarer han ikke legge seg selv til side så får han bare bli hjemme så kan dere besøke ham en annen dag. Anonymkode: ab829...565 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #5 Skrevet 24. april 2023 Grow up, Gramps! Anonymkode: 1d24e...95e 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #6 Skrevet 24. april 2023 Høres hyggelig ut å være med søskenbarna. 17. mai er barnas dag, ikke morfars dag Anonymkode: d4dbe...301 1
Gjest CamillaCollett Skrevet 24. april 2023 #7 Skrevet 24. april 2023 Den som ikke kan tilpasse seg ekskluderer seg selv. Andre skal ikke behøve å tilrettelegge.
moroklompen Skrevet 24. april 2023 #8 Skrevet 24. april 2023 Da får jo din far velge hva som er mest viktig, å være sammen med barnebarnet eller ikke være sammen med de andre besteforeldrene. Hadde ikke latt en besteforeldre lagt styringer på denne måten. 2
Phoenix Heart Skrevet 24. april 2023 #9 Skrevet 24. april 2023 Morfar får ta seg en bolle og vokse opp. For en barnslig oppførsel av en godt voksen mann. 2
koktreke Skrevet 24. april 2023 #10 Skrevet 24. april 2023 Morfar blir invitert og om han velger å surke hjemme i stedet for å være med dere så er det hans valg. 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #11 Skrevet 24. april 2023 trådstarter her… tusen takk for tilbakemelding! Nesten så jeg vil vise kommentarene på innlegget til han.. hadde ikke tenkt det var så klare meninger… 🙈 skjønner at han ikke liker eksen feks, men 17.mai handler jo ikke om det.. er jo for barna sin skyld… kanskje jeg må prøve å forklare det, og være litt tydelig på hva jeg tenker… Anonymkode: 09c24...da6 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #12 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): trådstarter her… tusen takk for tilbakemelding! Nesten så jeg vil vise kommentarene på innlegget til han.. hadde ikke tenkt det var så klare meninger… 🙈 skjønner at han ikke liker eksen feks, men 17.mai handler jo ikke om det.. er jo for barna sin skyld… kanskje jeg må prøve å forklare det, og være litt tydelig på hva jeg tenker… Anonymkode: 09c24...da6 Ja gjør det. Jeg tenker du setter standarden med å gjøre forventningene klare i denne situasjonen. Hva med fremtidige bursdager, konfirmasjoner, bryllup osv? Anonymkode: a266e...a4f 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #13 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja gjør det. Jeg tenker du setter standarden med å gjøre forventningene klare i denne situasjonen. Hva med fremtidige bursdager, konfirmasjoner, bryllup osv? Anonymkode: a266e...a4f Nei er jo nettop det… syns det er skikkelig trist om de ikke kan treffes( han kom feks ikke bursdagen hennes sist og nektet å møte de i jula)… og er kun fra hans side, de andre besteforeldrene er virkelig hyggelige og jeg har ett veldig godt forhold til de… blir ett dilemma når han ikke har noe annen familie.. kun oss… så føler ansvar for at han har noen å komme til på høytider osv.. samtidig kjipt å holde barnet borte fra den andre siden alle høytider.. Anonymkode: 09c24...da6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #14 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei er jo nettop det… syns det er skikkelig trist om de ikke kan treffes( han kom feks ikke bursdagen hennes sist og nektet å møte de i jula)… og er kun fra hans side, de andre besteforeldrene er virkelig hyggelige og jeg har ett veldig godt forhold til de… blir ett dilemma når han ikke har noe annen familie.. kun oss… så føler ansvar for at han har noen å komme til på høytider osv.. samtidig kjipt å holde barnet borte fra den andre siden alle høytider.. Anonymkode: 09c24...da6 Da må du på en kjærlig måte forklare han at han ekskluderer seg selv. Skjønner at mennesker kan være bitre men å la det gå på bekostning av forhold med barnebarn er jo bare trist. Anonymkode: a266e...a4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå