AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 Noen som har det og kan gi en pekepinn på hva det koster? Har to store vinduer jeg kunne tenke meg screens til. Har dere manuell eller elektrisk? Fornøyd?😊 Anonymkode: 50198...67a
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #2 Skrevet 24. april 2023 Jeg fikk nettopp prisoverslag på utvendige screens med motor, total bredde på vinduer ca tre meter. Med 40% rabatt ble det litt over 26.000. Markisemannen. Anonymkode: 2b0ce...976
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som har det og kan gi en pekepinn på hva det koster? Har to store vinduer jeg kunne tenke meg screens til. Har dere manuell eller elektrisk? Fornøyd?😊 Anonymkode: 50198...67a Hva er screens? Anonymkode: b65d4...652
mereo Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 Foreldre mine har elektriske og er ikke fornøyd. De savner de utvendige persiennene de hadde tidligere. Jeg er faktisk enig med dem 🙈
Blåttvann Skrevet 24. april 2023 #5 Skrevet 24. april 2023 mereo skrev (Akkurat nå): Foreldre mine har elektriske og er ikke fornøyd. De savner de utvendige persiennene de hadde tidligere. Jeg er faktisk enig med dem 🙈 Hvorfor? Har screens og er strålende fornøyd. Det som koster er motoren, så hvis de trenger én motor blir det billigere enn om de må ha to, selv om lengden tilsammen er lik. Det var ikke så altfor dyrt, men per motor betalte vi 12k tror jeg.
mereo Skrevet 25. april 2023 #6 Skrevet 25. april 2023 Blåttvann skrev (9 timer siden): Hvorfor? Har screens og er strålende fornøyd. Det som koster er motoren, så hvis de trenger én motor blir det billigere enn om de må ha to, selv om lengden tilsammen er lik. Det var ikke så altfor dyrt, men per motor betalte vi 12k tror jeg. Holder ikke lyset like tett ute.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #7 Skrevet 25. april 2023 Vi er kjempefornøyd med våre, vi har med motor. Vi har til tre normale vinduer og et stort dobbeltvindu, kom på rundt 60 tusen. Kostbart, men vi har ikke angret. Jeg jobber mye hjemmefra og er nesten avhengig av disse for å få gode arbeidsforhold med skjerm osv. Anonymkode: a526a...66d 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #8 Skrevet 25. april 2023 Kan ikke svare på pris da allerede var på huset vi kjøpte. Men vi elsker dem! Har elektriske med sensor. Kjører opp og ned selv etter lysforholdene. Det er så digg å komme hjem fra jobb til normal temperatur og ikke stekeovn! Godt for blomstene i vinduskarmen også👍🏻 Anonymkode: 634c4...84e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #9 Skrevet 25. april 2023 Tusen takk for flere gode innspill👍🏻😊 ts Anonymkode: 50198...67a
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #10 Skrevet 26. april 2023 Her betalte vi et sekssifret beløp for 1/2 av huset.. Men jeg tror prisen for den store skyvedøren ligger omtrent som nevnt tidligere i tråden. Er strålende fornøyd. Det er godt med lysinnslipp, samtidig som møbler og øyne blir skjermet. Jeg har skrudd av den automatiske funksjonen da jeg synes det blir for mørkt når alt er nede, men styrer heller etter app i telefon og gjennom dagen. Kjører alt ned om morgenen om det er meldt sol og vi ikke er hjemme. Det blir en vane. Det er en stor fordel at de tåler litt vær og vind om de blir glemt. At de er vedlikeholdsfrie, og at en runde med våt klut i pollensesongen er alt som skal til for å holde de rene. Anonymkode: 3fd83...6c3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå