NordicViking Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 Den omstridte programlederen Tucker Carlsson har fått sparken i Fox News. Dette kommer som et resultat av søksmålet som selskapet Dominion førte mot Fox News for ærekrenkelse. Søksmålet endte med forlik for rundt en uke siden, og Fox må ut med 8,2 milliarder kroner i erstatning. (VG) (VG) ... Tucker Carlson, Sean Hannity, Laura Ingraham og andre fremmet løgner på lufta om valgresultatet i 2020. Om flere enn Carlson får sparken gjenstår å se.
Gjest paprikaskrue Skrevet 24. april 2023 #2 Skrevet 24. april 2023 Carlsson er en råtten republikaner som burde vært kastet i fengsel.
Anonio Skrevet 25. april 2023 #3 Skrevet 25. april 2023 (endret) Det er vel ganske poetisk at Fox nå kvitter seg med folkene som proppet opp Trump med løgner som er så langt ute på viddene at de selv innrømmet bak lukkede dører at de visste at det var løgner. Det er nettopp disse emailene som gjør at Fox nå sitter i klisteret fra både Dominion og Smartmatic. Hadde jeg vært en tipper så hadde jeg gjettet at Tucker blir fjernet som en del av avtalen med Dominion, og at Smartmatic kommer til å ta Fox til retten for minst like mye og enda flere oppsigelser. Det er vel strengt talt på tide å innføre litt kontroll over propagandanettverkene på begge sider i Amerikansk politikk. Kanskje skremmer dette både NBC, Fox, OAN og CNBC til å begynne å ha kredible bevis og kilder for oppspinnet sitt, og ikke bare være 'opninion news'. Endret 25. april 2023 av Anonio 3 1
Mooza Skrevet 25. april 2023 #4 Skrevet 25. april 2023 Anonio skrev (14 timer siden): Det er vel ganske poetisk at Fox nå kvitter seg med folkene som proppet opp Trump med løgner som er så langt ute på viddene at de selv innrømmet bak lukkede dører at de visste at det var løgner. Det er nettopp disse emailene som gjør at Fox nå sitter i klisteret fra både Dominion og Smartmatic. Hadde jeg vært en tipper så hadde jeg gjettet at Tucker blir fjernet som en del av avtalen med Dominion, og at Smartmatic kommer til å ta Fox til retten for minst like mye og enda flere oppsigelser. Det er vel strengt talt på tide å innføre litt kontroll over propagandanettverkene på begge sider i Amerikansk politikk. Kanskje skremmer dette både NBC, Fox, OAN og CNBC til å begynne å ha kredible bevis og kilder for oppspinnet sitt, og ikke bare være 'opninion news'. Jeg tror media på venstresiden tar dette som en seier. Det er stort sett ikke veldig mange Tucker er den mest sette i USA av alle slike frontfigurer på kanalene.. Jeg er spent på hvor han drar, og hvor mange tv-tittere han tar med seg? 1
Anonio Skrevet 26. april 2023 #5 Skrevet 26. april 2023 16 hours ago, Mooza said: Jeg tror media på venstresiden tar dette som en seier. Det er stort sett ikke veldig mange Tucker er den mest sette i USA av alle slike frontfigurer på kanalene.. Jeg er spent på hvor han drar, og hvor mange tv-tittere han tar med seg? Han har blitt tilbudt jobb i landet han forguder, Russland. Så kan kanskje "MAGA" folkene forstå at han var alt annet enn en som kjempe for dem. 1
Helgekarjol Skrevet 26. april 2023 #6 Skrevet 26. april 2023 (endret) On 4/24/2023 at 6:18 PM, NordicViking said: Den omstridte programlederen Tucker Carlsson har fått sparken i Fox News. På document.no flagges det på halv stang. 🙃 https://www.document.no/2023/04/25/tucker-i-alle-frihetselskende-hjerter/ Tucker Carlson var den største og aller siste, store motstemmen i Vestens hovedstrømsmedier. Millioner av mennesker har klamret seg til ham som et slags håp om at det tross alt finnes en strime av journalistisk anstendighet i havet av løgner og hatpropaganda som spys ut i dagens korrumperte, elitistiske medievirkelighet. Fox News vil go broke som så mange som har falt på feige knær før dem. De 787 millionene dollarene Fox News er dømt til å betale til Dominion, til tross for at Dominion etter alle solemerker hjalp til med å stjele valget i 2020, kan bli småpenger i forhold. (Skrevet av en viss "Bestemor", Rustad i forkledning?) og sånn går no dagan i bakvendtland. Endret 26. april 2023 av Helgekarjol 1
NordicViking Skrevet 27. april 2023 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2023 Helgekarjol skrev (17 timer siden): På document.no flagges det på halv stang. 🙃 https://www.document.no/2023/04/25/tucker-i-alle-frihetselskende-hjerter/ Tucker Carlson var den største og aller siste, store motstemmen i Vestens hovedstrømsmedier. Millioner av mennesker har klamret seg til ham som et slags håp om at det tross alt finnes en strime av journalistisk anstendighet i havet av løgner og hatpropaganda som spys ut i dagens korrumperte, elitistiske medievirkelighet. Fox News vil go broke som så mange som har falt på feige knær før dem. De 787 millionene dollarene Fox News er dømt til å betale til Dominion, til tross for at Dominion etter alle solemerker hjalp til med å stjele valget i 2020, kan bli småpenger i forhold. (Skrevet av en viss "Bestemor", Rustad i forkledning?) og sånn går no dagan i bakvendtland. Tucker Carlson hatet angivelig Trump og visste at Trump tapte valget, i følge opplysninger som har kommet fram i kjølvannet av søksmålet fra Dominion. Allikevel fortsatte han å lyve om valgresultatet på lufta. At noen fortsatt tror - til tross for manglende bevis - at Trump vant valget i 2020 sier jo litt om hvor lett det er for personer som Carlson å manipulere andre med slike løgner. Dersom man leter etter "en strime av journalistisk anstendighet i havet av løgner og hatpropaganda", så finner man definitivt ikke det hos Carlson. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå