Gå til innhold

Trekant med bifil mann. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er et godt etablert par i 30-årene og vi har et aktivt og godt sexliv. Er også ganske eksperimentelle og tester ut våre fantasier sammen. Han har lenge sagt at han fantaserer om meg med andre menn, både trekant og gangbang, men at han ikke tror han takler det i virkeligheten. Likevel sier han dette høyt nesten hver gang vi har sex. «Tenk om du hadde en diger kuk i rumpa nå», «tenk om du hadde sugd en annen nå» eller «du har nok hull til en til». Han elsker å bruke dildo på meg samtidig som han puler meg slik at alle tre hull er fylt. Det er visst det mest sexy han ser.

Jeg har egentlig aldri hatt den fantasien av meg selv, men har nå tatt del i disse når vi har sex og har begynt å fantasere en del om dette. Har likevel blandede følelser. Det jeg derimot har fantasert om er en bi-mann som kan tilfredsstille oss begge. Mannen elsker analstimuli, men har vært veldig i mot å bringe inn en mann for slik nytelse. Han tenner heller ikke på menn, men på analstimuli. Vi bruker nå dildo på ham samtidig som han knuller meg, men det blir noe begrenset. Jeg bruker også strapon på ham, men savner selv å motta nytelse samtidig. Nå snakker han mye om dette også. Han fantaserer om å pule meg mens jeg suger den andre mannen stiv før han tar mannen min analt samtidig som mannen puler meg. Det er det som er min drøm, at mannen blir tatt analt samtidig som han knuller meg. Drømmer om at han skal få den kraftigste prostataorgasmen mens han knuller meg. 

Vi snakker derfor en del om å prøve dette etterhvert. Ikke noe vi hopper inn i på sparket, men at det kan bli en vel overveid avgjørelse når den tid kommer. Vi snakker altså om langt fremme i tid. Vi er aktive på Fetlife og selv om vi sier at vi ikke søker noe så får vi jo massevis av forespørsler fra menn som vil være tredjemann. Her er få av dem bi, men har vært noen av dem også. Har også fått en del forespørsler fra menn som kun vil se på at vi har sex, så har vurdert å starte der.

Det jeg lurer på er altså om noen har hatt trekant hvor det er et heterofilt par med en bifil mann? Det viktige her er at tredjeparten er bi og derfor kan tenne på oss begge og gi oss begge nytelse. 
Hvordan var gjennomføringen? Praktisk gjennomførbart? Hvordan var det for den heterofile mannen å motta ekte kuk fremfor strapon og dildo? Hvordan var dynamikken? 

Trenger ingen kommentarer på at mannen ikke er hetero hvis han liker analstimuli. Merkelapper er egentlig ikke så viktig. Det som betyr noe er at han ikke tenner på menn, men tenner på tanken av å bli penetrert samtidig som han puler meg. 

Anonymkode: 15262...a46

• Liker 1
  • Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Det nærmeste jeg har kommet er trekant med to jenter hvor de byttet på å bruke strap-on. Så jeg har blitt pult i rumpa samtidig som jeg pulte hun andre. Heftig opplevelse definitivt!😄 Aldri prøvd med mann, jeg digger analstimuli, men blir mentalt feil for meg å motta dette fra en mann.

Anonymkode: 9de89...7fc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det nærmeste jeg har kommet er trekant med to jenter hvor de byttet på å bruke strap-on. Så jeg har blitt pult i rumpa samtidig som jeg pulte hun andre. Heftig opplevelse definitivt!😄 Aldri prøvd med mann, jeg digger analstimuli, men blir mentalt feil for meg å motta dette fra en mann.

Anonymkode: 9de89...7fc

Ja, dette har sittet langt inne for mannen min også. Han vet enda ikke om han noen sinne kommer til å gjennomføre. Tanken er at bi-mannen i hovedsak har fokus på meg i starten og at vi tar det som det kommer etter hvert. Han ønsker ikke å runke, suge eller kline med den andre mannen. Kun bli penetrert samtidig som han har fokus på meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt en fantasi jeg deler, både det og dele samboer med en annen mann, men også å være den som blir "delt på". Jeg er nok mest usikker på sistnevnte. Anser meg selv som ca. 89% heterofil, men om kjemien stemte for alle parter hadde jeg nok vært villig til å prøve for å ha prøvd det om ikke annet.

Anonymkode: 5f205...6ab

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fantasi er en ting...når man er kåt kan ting endre seg litt :) 

Så prøv heller en trekant med kvinnen i fokus, der ene tar deg i doggy mens du suger den andre....etterhvert kan dere prøve dere frem på neste treff...

Lover deg å ha en mann som beskrevet over er heftig :) Jeg ble helt vill av den opplevelsen selv, jeg og typen har en ekstra mann av og til.

Anonymkode: dedf0...20d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fantasi er en ting...når man er kåt kan ting endre seg litt :) 

Så prøv heller en trekant med kvinnen i fokus, der ene tar deg i doggy mens du suger den andre....etterhvert kan dere prøve dere frem på neste treff...

Lover deg å ha en mann som beskrevet over er heftig :) Jeg ble helt vill av den opplevelsen selv, jeg og typen har en ekstra mann av og til.

Anonymkode: dedf0...20d

Ja, det er litt det vi tenker, at jeg skal være i fokus først og fremst, så tar vi det som det kommer. Uansett viktig for oss at mannen er bi

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.4.2023 den 18.08):

Vi er et godt etablert par i 30-årene og vi har et aktivt og godt sexliv. Er også ganske eksperimentelle og tester ut våre fantasier sammen. Han har lenge sagt at han fantaserer om meg med andre menn, både trekant og gangbang, men at han ikke tror han takler det i virkeligheten. Likevel sier han dette høyt nesten hver gang vi har sex. «Tenk om du hadde en diger kuk i rumpa nå», «tenk om du hadde sugd en annen nå» eller «du har nok hull til en til». Han elsker å bruke dildo på meg samtidig som han puler meg slik at alle tre hull er fylt. Det er visst det mest sexy han ser.

Jeg har egentlig aldri hatt den fantasien av meg selv, men har nå tatt del i disse når vi har sex og har begynt å fantasere en del om dette. Har likevel blandede følelser. Det jeg derimot har fantasert om er en bi-mann som kan tilfredsstille oss begge. Mannen elsker analstimuli, men har vært veldig i mot å bringe inn en mann for slik nytelse. Han tenner heller ikke på menn, men på analstimuli. Vi bruker nå dildo på ham samtidig som han knuller meg, men det blir noe begrenset. Jeg bruker også strapon på ham, men savner selv å motta nytelse samtidig. Nå snakker han mye om dette også. Han fantaserer om å pule meg mens jeg suger den andre mannen stiv før han tar mannen min analt samtidig som mannen puler meg. Det er det som er min drøm, at mannen blir tatt analt samtidig som han knuller meg. Drømmer om at han skal få den kraftigste prostataorgasmen mens han knuller meg. 

Vi snakker derfor en del om å prøve dette etterhvert. Ikke noe vi hopper inn i på sparket, men at det kan bli en vel overveid avgjørelse når den tid kommer. Vi snakker altså om langt fremme i tid. Vi er aktive på Fetlife og selv om vi sier at vi ikke søker noe så får vi jo massevis av forespørsler fra menn som vil være tredjemann. Her er få av dem bi, men har vært noen av dem også. Har også fått en del forespørsler fra menn som kun vil se på at vi har sex, så har vurdert å starte der.

Det jeg lurer på er altså om noen har hatt trekant hvor det er et heterofilt par med en bifil mann? Det viktige her er at tredjeparten er bi og derfor kan tenne på oss begge og gi oss begge nytelse. 
Hvordan var gjennomføringen? Praktisk gjennomførbart? Hvordan var det for den heterofile mannen å motta ekte kuk fremfor strapon og dildo? Hvordan var dynamikken? 

Trenger ingen kommentarer på at mannen ikke er hetero hvis han liker analstimuli. Merkelapper er egentlig ikke så viktig. Det som betyr noe er at han ikke tenner på menn, men tenner på tanken av å bli penetrert samtidig som han puler meg. 

Har masse erfaring om dette, gjort det mye. Kan sende pm, hvis du vil?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ja, dette har sittet langt inne for mannen min også. Han vet enda ikke om han noen sinne kommer til å gjennomføre. Tanken er at bi-mannen i hovedsak har fokus på meg i starten og at vi tar det som det kommer etter hvert. Han ønsker ikke å runke, suge eller kline med den andre mannen. Kun bli penetrert samtidig som han har fokus på meg. 

Utfra alt det du forteller synes jeg ikke det virker som en god ide å ta det ut i virkeligheten. 

Det er ikke din hovedfantasi, han vil ikke ha seksuell kontakt med denne tredjeparten. 

Anonymkode: ce87d...6e7

AnonymBruker
Skrevet

Beklager avsporing, men jeg ble nysgjerrig på logistikken her.. 

Dersom mannen både mottar analt og samtidig puler dama, skal han bakerste står helt i ro da? Enhver bevegelse fra ham vil jo forstyrre rytmen til han i midten?

Anonymkode: 0a872...305

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Utfra alt det du forteller synes jeg ikke det virker som en god ide å ta det ut i virkeligheten. 

Det er ikke din hovedfantasi, han vil ikke ha seksuell kontakt med denne tredjeparten. 

Anonymkode: ce87d...6e7

Det er jo en felles fantasi vi har og som vi har hatt lenge. Likevel er det et stort steg å ta, så derfor vi søker erfaringer. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Beklager avsporing, men jeg ble nysgjerrig på logistikken her.. 

Dersom mannen både mottar analt og samtidig puler dama, skal han bakerste står helt i ro da? Enhver bevegelse fra ham vil jo forstyrre rytmen til han i midten?

Anonymkode: 0a872...305

Finnes mange mulige stillinger hvor dette kan gå. Og man kan variere underveis for at alle skal få mest mulig nytelse. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.4.2023 den 13.26):

Hos oss er nok det litt mer snudd på hodet, jeg ser for meg at kona mi hadde hatt sex med mannen. Men jeg ville likt å runke, suge og styre pikken hans inn i kona mi sin både fitte og rumpe.

Kona mi ser ikke for meg at jeg hadde vært mottakende part i analsex med denne mannen. Det vi sammen ser for oss er at jeg ville penetrert han, da gjerne mens hun er penetrert av han.

Anonymkode: 7a738...c51

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • 8 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.5.2023 den 23.24):

Hos oss er nok det litt mer snudd på hodet, jeg ser for meg at kona mi hadde hatt sex med mannen. Men jeg ville likt å runke, suge og styre pikken hans inn i kona mi sin både fitte og rumpe.

Kona mi ser ikke for meg at jeg hadde vært mottakende part i analsex med denne mannen. Det vi sammen ser for oss er at jeg ville penetrert han, da gjerne mens hun er penetrert av han.

Anonymkode: 7a738...c51

Høres deilig ut ☺️

Anonymkode: 65f73...8f7

Skrevet

Har bare erfaring med ikke-bi menn. 

To og tre menn på en dame. Dama lå på rygg og fikk, samt to kuker ble sugd samtidig. DP med meg i 1ern og en annen i 2ern. To i vagina samtidig. 

Ingen bi menn.

Rart å tenke på, men det var henne i fokus hele tiden. 

Rå opplevelse. Skikkelig opphissende. Som en live film der du var med i (sexen fortsatte når man tok pause). 

Anonymkode: a0618...95e

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har bare erfaring med ikke-bi menn. 

To og tre menn på en dame. Dama lå på rygg og fikk, samt to kuker ble sugd samtidig. DP med meg i 1ern og en annen i 2ern. To i vagina samtidig. 

Ingen bi menn.

Rart å tenke på, men det var henne i fokus hele tiden. 

Rå opplevelse. Skikkelig opphissende. Som en live film der du var med i (sexen fortsatte når man tok pause). 

Anonymkode: a0618...95e

Nå ble jo dette svaret lite til hjelp. Jeg skriver at jeg ønsker andres erfaringer og at det er viktig at den tredje parten er bi…

• Liker 1
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.4.2023 den 18.08):

Som bifil kvinne har jeg prøvd noen varianter, inkludert ekstra mann og ekstra kvinne. Hvilken legning disse hadde er jeg litt usikker på, men jeg selv søker ofte til andre bifile, både kvinner og menn. For meg var det nok finest med trekant som inneholdt to kvinner og en mann. For din mann tror jeg det er null problem å motta ekte kuk så lenge mannen din er kåt nok. 

To menn og meg skjedde hjemme hos oss og det var jeg som fikk "gjennomgå". Med ekstra kvinne delte vi på henne. Det skjedde hjemme hos oss, på hotell i en annen by og i et annet hjem. 

Mannen din kan selvsagt være hetro selv om han liker sex som kan inkludere en annen mann. Jeg var 17-18 år da jeg fant ut at jeg kunne bli forelsket og kunne tenne på kvinner og menn. Ingen har sett på meg som en lesbe av den grunn, selv om det ikke hadde brydd meg noe i dag. 

Lykke til uansett :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke tenkt så mye på at jeg har lyst til å gjøre ting med en annen mann, men jeg har etterhvert skjønt at kjæresten min kunne tenkt seg å se litt action.  Nå diskuterer vi seriøst trekant, og tanken om å foreksempel suge den andre, er ikke så fjern. Det hun kan ha i munnen, kan vel jeg også, liksom. Hvordan ting føles når vi møtes, bestemmer jo alt. Kanskje er det ingenting som frister. 

Anonymkode: a05b0...0b7

Skrevet
Silvia515 skrev (2 timer siden):

Mannen din kan selvsagt være hetro selv om han liker sex som kan inkludere en annen mann. Jeg var 17-18 år da jeg fant ut at jeg kunne bli forelsket og kunne tenne på kvinner og menn. Ingen har sett på meg som en lesbe av den grunn, selv om det ikke hadde brydd meg noe i dag

Er ikke så opptatt av min manns legning. Om han er hetero eller bi betyr egentlig lite. Han er hvertfall bi-nysgjerrig (det er vel de fleste til en viss grad, hvertfall til man har testet ut?), men med grenser for hva han ønsker å prøve. Det er likevel viktig at den ekstra mannen er bi da vi ønsker felles lek med alle. Det fungerer dårlig med en mann som ikke takler seksuelle handlinger med andre menn. En homofil mann er også lite til hjelp da vi begge fantaserer om meg med ekstra mann og dp. Så derfor jeg presiserer at jeg ikke orker homo-shaming i tråden da det for oss er irrelevant. Kanskje kjenner han på mer seksuell lyst rettet mot menn etter å ha prøvd? Hvem vet. Nysgjerrig er han under minste. 

Jeg har også vært nysgjerrig og testet ved et par anledninger. Har erfart at sex med kvinner gir meg ingenting og ikke noe jeg ønsker å gjenta. Derfor er også trekant med ekstra kvinne utelukket. Mannen ønsker det heller ikke da det ville ha blitt for mye for ham å håndtere. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er ikke så opptatt av min manns legning. Om han er hetero eller bi betyr egentlig lite. Han er hvertfall bi-nysgjerrig (det er vel de fleste til en viss grad, hvertfall til man har testet ut?), men med grenser for hva han ønsker å prøve. Det er likevel viktig at den ekstra mannen er bi da vi ønsker felles lek med alle. Det fungerer dårlig med en mann som ikke takler seksuelle handlinger med andre menn. En homofil mann er også lite til hjelp da vi begge fantaserer om meg med ekstra mann og dp. Så derfor jeg presiserer at jeg ikke orker homo-shaming i tråden da det for oss er irrelevant. Kanskje kjenner han på mer seksuell lyst rettet mot menn etter å ha prøvd? Hvem vet. Nysgjerrig er han under minste. 

Jeg har også vært nysgjerrig og testet ved et par anledninger. Har erfart at sex med kvinner gir meg ingenting og ikke noe jeg ønsker å gjenta. Derfor er også trekant med ekstra kvinne utelukket. Mannen ønsker det heller ikke da det ville ha blitt for mye for ham å håndtere. 

Jeg er mann og vi er 28 og 30. Vi har i noe tid praktisert trekant med annen bifil mann eller parsex med partnerbytte. Vi har vært nysgjerrig på dette en tid og bestemte oss i sommer på å finne et bifilt par eller en bifil mann. Vi fant etter noe leting en bifil mann som kunne passe våre preferanser. Forutsetning var en ganske like oss, vi liker å trene, god mat, turer og ganske lik oss i alder, 29. For oss var det viktig at han eller paret er bifil, vi ønsker sex og lek med begge to og opptatt av det eksperimentelle, kunne gjøre nye ting uten at legning begge veier er eller blir en issue. Han må kunne ha sex med oss begge, også analt med meg. Vi kunne uten problem valgt en homofil mann, men da hadde nok han bare hatt sex med meg og dama se på. Meningen var med tredje part at han skal kunne ha sex med oss begge to. For å si det med en gang, har ikke selv prøvd mann tidligere, men det første møtet må kunne sies å være suksess. Det har bare blitt bedre etterhvert. Men første kvelden ble uvanlig, spesielt for meg. Det er første gang jeg har hatt flere orgasmer enn dama. Analt på meg tok helt av, jeg phaset helt ut for hver orgasme jeg fikk. Dama tok helt av over hva som skjedde med meg, aldri opplevd henne så kåt.

Så ja for oss har dette vært supersuksess og møtes sånn hver og annenhver helg hos oss og hos han. Vi bor begge litt usjenert til, det blir høylydt.

Anonymkode: 92db1...330

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har ikke tenkt så mye på at jeg har lyst til å gjøre ting med en annen mann, men jeg har etterhvert skjønt at kjæresten min kunne tenkt seg å se litt action.  Nå diskuterer vi seriøst trekant, og tanken om å foreksempel suge den andre, er ikke så fjern. Det hun kan ha i munnen, kan vel jeg også, liksom. Hvordan ting føles når vi møtes, bestemmer jo alt. Kanskje er det ingenting som frister. 

Anonymkode: a05b0...0b7

Leter etter et sånt par som dere ☺️

Anonymkode: 65f73...8f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...