Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått endel vinflasker i julegave og nå er vi endelig kommet hjem. Kan man få byttet de vinflaskene i noe annet? Bytter Polet i det hele tatt?? :forvirra:

Gidder liksom ikke komme drassende på 4 vinflasker om man ikke får bytte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring først å spør på polet før du drar dit da.

Etter brylluppet vårt fikk vi levere inn flaser med vin som var tilovers men ikke brennevin pga den trespritsaken.

Trur nokk det går greit å få byttet.

Skrevet

Jeg har hørt at man ikke kan bytte vin så lenge det ikke er avtalt.

Pratet med en som jobbet på polet..

Og sprit får man ikke bytte i det hele tatt.

Skrevet

Man skal kunne bytte vin på polet, få ut pengene til og med hvis man heller ønsker det. Men ikke brennevin nei...

Skrevet

Bare vær sikker på at flaskene er kjøpt i Norge. De scanner strekkodene for å få prisen opp, og om det da vises at de ikke er kjøpt her til lands får du selvsagt ikke byttet. :)

Skrevet

Fra www.vinmonopolet.no :

Bytte/retur

Bytte/retur av varer aksepteres mot fremvisning av kvittering/faktura. Bytting/retur må skje innen 14 dager etter at kjøpet er foretatt. Retur av varer i forbindelse ved større kjøp kan avtales, men må være et rimelig forhold til kjøpet, dvs. maks 5 - 10 % av totalkjøpet.

Skrevet

Nå har jeg ikke noe kvittering da det var snakk om julegaver.. Men jeg har maila vinmonopolet så får vi se. Vinene er kjøpt på polet ja.. Hvist ikke så får jeg gi de bort til noen vin glade folk :)

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Eller så kan du ha de hjemme til gjester, eller til nye gaver, om du overhodet ikke kan drikke de. Du kan også bruke de til mat.., Så mye penger er det vel ikke snakk om?

Skrevet

Jeg fikk byttet vinene,det var ikke noe problem sålenge de var kjøpt på et norsk pol.

De så helst at man hadde med kvittering men det er jo et problem når man får vin som gave.

Og de skal også ha ros for den nettsiden de har,mailer man der får man raskt svar! Jeg er faktisk imponert over servicen de viser :)

Skrevet

Jeg byttet to flasker jeg fikk i gave, jeg hadde de i gaveeska når jeg kom på polet så det ikke skulle være noe tvil. Det var kjempeservice,jeg fikk pengene i hånda i informasjonsskranken, og jeg fikk kjøpt rødvin som jeg liker, istedet for den hvite jeg fikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...