Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Stine10
Skrevet

Kjæresten min har fortalt at *** har fantasert om venner av meg når *** tilfredsstiller seg selv. Dette kom som et stort sjokk på meg. Jeg ble veldig såret.

Kjæresten mener at *** ikke gjør noe galt. Jeg mener det motsatte. Jeg kjenner at jeg ikke klarer å glemme dette og er både sint og såret over kjærestens evne til å sette seg inn i mine følelser. Hvorfor skal mine venner være i min kjæreste sine seksuelle fantasier?

Det får flere flere tanker til å dukke opp hos meg....: Er det noe galt med forholdet vårt? eller kjæresten sitt syn på meg?

Er det jeg som overragerer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du overreagerer. Alle fantaserer, og det må være lov til å fantasere om andre en kjæresten sin når man onanaerer.

Hvorfor kjæresten din sa det til deg, forstår jeg ikke, for selvsagt sårer det litt. men fantasien vår er kun vår egen, og den kan ingen andre verken sette lokk på, eller eie.

Anonymkode: 9c8f3...f9a

• Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg slått opp. Utrolig respektløst mot deg og vennene dine å fantasere om de, og utrolig respektløst og nedlatende å fortelle deg om det. 

Anonymkode: e177a...b76

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ta igjen med samme mynt og si at du fantaserer om pikken til kompisen hans når dere to ligger sammen, også slår du opp 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Gjest Stine10
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du overreagerer. Alle fantaserer, og det må være lov til å fantasere om andre en kjæresten sin når man onanaerer.

Hvorfor kjæresten din sa det til deg, forstår jeg ikke, for selvsagt sårer det litt. men fantasien vår er kun vår egen, og den kan ingen andre verken sette lokk på, eller eie.

Anonymkode: 9c8f3...f9a

Takk for svar. Er enig i det du skriver forsåvidt. Skal selvsagt være lov til å fantasere om andre. Det plager meg ikke om kjæresten fantaserer om fremmede, men det at *** tenker på folk i våre nære relasjoner vekker vonde følelser i meg.

Tror neppe kjæresten min sine venner hadde likt at deres partner var i tankene til min kjæreste når *** onanerer. Eller at kjæresten min sine venner tenkte på meg når de onanerer.

Skrevet

Jeg tror noen fantaserer om de fleste. Jeg ville satt pris på at han er så ærlig og åpen om det. Eller hvertfall prøvd. Det er vel et tillitstegn. Hadde vært mer til bekymring om han hadde skjult det, men det er kanskje hva du foretrekker når det gjelder visse greier.. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten din er stokk dum som fortalte dette til deg. Noen ting holder man for seg selv. Kan virke som om hen mangler noen antenner her.

Anonymkode: 9eceb...bba

• Liker 11
  • Nyttig 6
Gjest Stine10
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ta igjen med samme mynt og si at du fantaserer om pikken til kompisen hans når dere to ligger sammen, også slår du opp 

Takk for svar.

Jeg spurte faktisk hvordan *** hadde reagert om jeg gjorde det samme. Fikk da til svar at det hadde ikke gjort noen ting. At jeg kan få fantasere om hva jeg vil, men tingen er at jeg vil ikke og har ikke behov for å fantasere om andre.

Huff, nei så langt tenker jeg ikke at det skal gå.

AnonymBruker
Skrevet

Så kjedelig situasjon! Jeg synes det er helt greit å fantasere om kjærestens venner, men det må man isåfall holde for seg selv. Synes det er dårlig gjort å fortelle deg. 

Anonymkode: 5ce60...d1f

• Nyttig 3
Gjest Stine10
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjæresten din er stokk dum som fortalte dette til deg. Noen ting holder man for seg selv. Kan virke som om hen mangler noen antenner her.

Anonymkode: 9eceb...bba

Takk for svar.

Dette var nok ikke helt det beste valget *** har tatt. Kjæresten kjenner meg godt nok til å vite at jeg ikke tåler slikt. Enig i at enkelte ting kan man holde for seg selv.

Gjest Stine10
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så kjedelig situasjon! Jeg synes det er helt greit å fantasere om kjærestens venner, men det må man isåfall holde for seg selv. Synes det er dårlig gjort å fortelle deg. 

Takk for svar.

Ja, ikke noe kjekt dette. Dukket opp noen vanskelige følelser her. Enig i at man burde holde det for seg selv.

Gjest Stine10
Skrevet
svartkatt skrev (7 minutter siden):

Jeg tror noen fantaserer om de fleste. Jeg ville satt pris på at han er så ærlig og åpen om det. Eller hvertfall prøvd. Det er vel et tillitstegn. Hadde vært mer til bekymring om han hadde skjult det, men det er kanskje hva du foretrekker når det gjelder visse greier.. 

Takk for svar.

Okei. Ja, det er muligens en form for tillitstegn, men det er likevel vondt. Det er et godt poeng. Kjæresten vet jo hva jeg tåler og ikke. Så har tabbet seg ut her.

AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (10 minutter siden):

Jeg forstår hvor du vil, men her er jeg svært uenig. Tror de færreste forhold tåler at man prater åpent om å fantasere om andre. Det er helt greit å fantasere, men man kan holde det for seg selv. Synes ikke det er et tillitstegn i det hele tatt, mer dumskap. Skjønner at Ts er lei seg. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Det eneste som er galt her, er at idioten sa det til deg. Tviler på at noen hadde fortalt slikt til ett menneske de hadde repektert høyt. Totalt respektløst. Si at det er helt greit siden du er kåt på bestissen hans/hennes og i detalj hva du ser for deg. Fysj.

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

I utgangspunktet så tenker jeg at man må få fantasere om hvem og hva man vil når man onanerer, men det er veldig dumt å si det. Noen ting er best i fantasien, alt må ikke deles.

Anonymkode: da0bb...2d1

• Liker 1
Gjest Stine10
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Da hadde jeg slått opp. Utrolig respektløst mot deg og vennene dine å fantasere om de, og utrolig respektløst og nedlatende å fortelle deg om det. 

Takk for svar.

Hadde vi ikke hatt det fint ellers, vært gift med barn og eid bolig sammen så hadde jeg nok vurdert det. 

Jeg synes også det er respektløst mot meg og mine venner. Skulle ønske jeg ikke visste dette.

Gjest Stine10
Skrevet
Jadaomatte skrev (1 minutt siden):

Det eneste som er galt her, er at idioten sa det til deg. Tviler på at noen hadde fortalt slikt til ett menneske de hadde repektert høyt. Totalt respektløst. Si at det er helt greit siden du er kåt på bestissen hans/hennes og i detalj hva du ser for deg. Fysj.

Takk for svar.

Ja, er veldig enig med deg!

AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at særlig mange damer liker å høre om dette. For en løk. 

Anonymkode: 23482...1f7

• Liker 1
Gjest Stine10
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I utgangspunktet så tenker jeg at man må få fantasere om hvem og hva man vil når man onanerer, men det er veldig dumt å si det. Noen ting er best i fantasien, alt må ikke deles.

Anonymkode: da0bb...2d1

Takk for svar.

Ja, mye bedre om man ikke vet hva den andre fantaserer om. Jeg er virkelig ikke interressert i det.

Gjest Stine10
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tviler på at særlig mange damer liker å høre om dette. For en løk. 

Anonymkode: 23482...1f7

Takk for svar.

Enig! Med mindre man er med på leken eller er typ swingers, så tror jeg de ferreste liker å høre om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...