Gå til innhold

Hva er egentlig prosessen her? Tinderdating etc

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva om man matcher med en fyr, også skal man møtes. Og man bor 3-4 timer unna.. 

Tar man inn på hotell eller? Man bor vel ikke hos denne personen man skal treffe? 
Hva om han vil komme til meg? Skal jeg kreve at han bor på hotell her? Det er jo kjempekleint. Hele dritten er jo kjempeklein!!

Skjønner ikke hvordan folk gjør dette jeg,hele opplegget er jo dødskleint. 

Anonymkode: 40fdf...5dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke giddet å møte folk som bodde mer enn et par mil unna 🙈

Anonymkode: 44636...721

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er jo opptil hver og en. Er det en lørdag går det an å reise fram og tilbake samme dag. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde ikke giddet å møte folk som bodde mer enn et par mil unna 🙈

Anonymkode: 44636...721

Nei det er jo å foretrekke men det kan jo skje at man ser en man liker litt ekstra godt og så har man snakket litt også… ja..

AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (4 minutter siden):

Det er jo opptil hver og en. Er det en lørdag går det an å reise fram og tilbake samme dag. 

Ja det kunne jo være et alternativ men for min del så må det være drinker involvert og er EKSTREMT laid back miljø, for dette overgår alt av det jeg syns er kleint. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja det kunne jo være et alternativ men for min del så må det være drinker involvert og er EKSTREMT laid back miljø, for dette overgår alt av det jeg syns er kleint. 

Hva er kleint?? Skal dere ha sex første gang dere møtes? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei det er jo å foretrekke men det kan jo skje at man ser en man liker litt ekstra godt og så har man snakket litt også… ja..

Første gang kan dere vel møtes på midten. Hvis det ikke er såpass som en veikro der, så tenn et bål, eller drikk kaffe i bilen.  Hvis det føles greit, så kan dere møtes hjemme hos en av dere, neste gang.  

Bor man litt i utkanten, så er det ofte ikke så mange å velge i.

Anonymkode: 9e3e9...39b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere møtes på halvveien på en cafe og drar hjem til dere selv hver for dere etterpå. 

Anonymkode: 6888e...e40

• Liker 2
Gjest Vitalogy
Skrevet (endret)

Ikke gjør det verre enn det er nå, da. Hva "man" gjør er irrelevant. Hva du og han vil, er relevant. Helt OK å ta inn på hotell, hvis du eller han ønsker det. Gir ikke møtet noe, så har du og/eller han anledning til å trekke deg/seg unna og se på TV på hotellet eller ta en løpetur på en ukjent plass for å se den lokale andedammen eller noe liknende. En "vanlig date", men et annet sted.

Endret av Vitalogy
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i samme situasjon, han kom til min hjemby og overnattet på hotell første gang. Det sa han var helt i orden, og det virket som om han mente det også. Neste gang bodde han hos meg. Og etter det følte vi at vi kjente hverandre så godt at det ikke var snakk om noe annet.

Jeg vil tro de fleste oppegående mennesker skjønner at man ikke nødvendigvis vil overnatte sammen med en person første gang man møtes. 

Ellers kan man jo reise fram og tilbake samme dag, ev. møtes på halvveien.

Anonymkode: 13538...1ff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (41 minutter siden):

Hva er kleint?? Skal dere ha sex første gang dere møtes? 

Nei på ingen måte. Syns bare hele situasjonen er klein og absurd. Jeg møter ingen ute her hvor jeg bor og derfor bruker jeg tinder… selv om jeg hater det. Men vil ikke være singel for alltid heller. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tar man inn på hotell eller? ................

Man avtaler å møtes.  Hvordan man ordner seg er opp til den enkelte.  Han bestiller hotell der du bor, eller du bestiller hotell i hans by, eller planlegger på å reise hjem igjen,  Verre er det ikke.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Nei på ingen måte. Syns bare hele situasjonen er klein og absurd. Jeg møter ingen ute her hvor jeg bor og derfor bruker jeg tinder… selv om jeg hater det. Men vil ikke være singel for alltid heller. 

Du må komme deg over dette med kleinhet. Folk dater på denne måten, hele tida. Det er ikke enkelt å få til noe bra og varig, så du kan risikere å holde på en stund. Å drikke seg til mot, er bare tull. 

Anonymkode: 9e3e9...39b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du ikke har tenkt til å ha sex første date så ikke møt på hotell eller forvent han bruker penger på overnatting. Møt et nøytralt sted på halvveien tidlig på dagen så begge rekker å kjøre hjem igjen der dere bor 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt de på kafe et sted omtrent midt mellom første gang, og dratt hjem etterpå. Terskelen min da er HØY for å møte dem igjen. Liker jeg de skikkelig godt overnatter de gang to.... litt fortere enn jeg ville gjort om vi bodde nærmere, derfor gjør jeg det kun hvis det er skikkelig bra.

Anonymkode: 17471...d9d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at det kommer helt ann på kjemien? Her pratet jeg lenge med en på Tinder, etterhvert FaceTime. Bodde ikke flere timer unna, men ca 1 1/2 time. Tok tid før vi møttes pga jobb, barn og livet skjer. Men når vi først møttes overnattet jeg med han, det var planlagt. Skal sies at vi hadde også hatt en del sexting i tillegg til alt annet vi pratet om. Er sammen den dag i dag. 

Anonymkode: 25d38...536

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Tar man inn på hotell eller? Man bor vel ikke hos denne personen man skal treffe? 
Hva om han vil komme til meg? Skal jeg kreve at han bor på hotell her? Det er jo kjempekleint. Hele dritten er jo kjempeklein!!

Skjønner ikke hvordan folk gjør dette jeg,hele opplegget er jo dødskleint. 

Har datet flere som bor ett stykke unna.

Chatter med de i lang tid. Lenger enn hva de fleste andre liker. Prater i tlf. Har og videochattet.

Så pakker du en bag, men har den bare i bilen. Du reiser til fyren. Liker du han, blir du der. Hvis ikke, kjører du hjem første kveld.

Liker dere hverandre godt, kan man bli ett par dager. 

Anonymkode: 595ea...002

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Dere møtes på halvveien på en cafe og drar hjem til dere selv hver for dere etterpå. 

Ja, akkurat

Så avtaler man evt videre om man vil ses. Kanskje gå en tur som er ca midt mellom dem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...