AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #1 Del Skrevet 24. april 2023 Har du noen sunne og enkle middagstips å dele for de dagene der middagen må gå litt raskt? Gjerne vegetariske retter for å få litt mer grønt. Anonymkode: 520d7...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #2 Del Skrevet 24. april 2023 Det er jo bare å ikke ha saus/marinade, minimalt med pasta/brød, velg rene protein produkter og masse grønnsaker. Er så enkelt! Stek kylling/fisk/sjømat/kjøtt/soya-produkt, bruk krydder man selv liker, kutt akkurat de grønnsakene man liker og spis? Lag "sunn" saus/dipp av mager kesam og smakstilsettning (for eks: sirriacha) Anonymkode: bb2ac...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3 Del Skrevet 24. april 2023 Ab 2dc har helt rett. Jeg er ikke så flink, men i dag valgte jeg noe lett å lage til, men tar litt tid i ovnen. Ikke fullt så sunt, men for meg sunt nok. Findus original fiskegrateng. Litt potet og mye gulrøtter og brokkoli. Litt lettrømme ved siden av. Når jeg lager en slik tar det 40 min i stekeovnen dag en og raske rester i stekepanna evt mikro neste dag. Anonymkode: b115a...321 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #4 Del Skrevet 24. april 2023 Jeg lager ofte koreanske pannekaker! 1 ss potetmel 1 egg Kuttet kål, gulrot, potet, løk, sqaush og paprika i ønsket mengde. Toppes med hoisinsaus. Lager linse og kikertboller ved siden av. Anonymkode: ae740...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 24. april 2023 #5 Del Skrevet 24. april 2023 Tar hel kyllingfilet i en ildfast form med litt olivenolje og hvitløkpulver og steker på 220 grader i 20-25 minutter. Mens kyllingen steker kutter jeg noen grønnsaker. Akkurat nå har jeg dilla på en blanding av gulrot, kål, selleristang og eple med sitron og evt olje og sennep, men det varierer veldig. Andre ganger er det brokkoli eller gresk salat eller rester fra tacolørdag. Noen ganger kokte poteter, eller kalde kokte poteter med krydder eller store hvite bønner varmet med hvitløk og sitron eller krydder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slitenmamma Skrevet 24. april 2023 #6 Del Skrevet 24. april 2023 Grønnsaksuppe,men masse bønner evnt soya. Spiser endel Mozzarella, ja har ett ganske høyt fettinnhold men har også høyt protein innhold. Kjøper Bk.a grønnsaksuppen fra REMA, ig tilsetter bønner når jeg skal ha en kjempe rask middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå