AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 Ja han ville skilles og for ett år siden ble vi det Han fikk nok da jeg har vært syk mange år og ikke hadd energi til hverken hjem eller bran. Men jeg lovet han forbedring og fikk holde på han noen år ekstra, så gadd han ikke mere og nå etter ett år som skillt har han funnet seg ei ny ei Jeg er knust og desperat etter å få han tilbake Prøvde hele året som sepperert og det gikk ikke da, men det er nok fordi han ble lurt og manipulert av hun nye hurpa han nå er sammen med!! Jeg tror ikke at hun er en bra person! Hun har bare flaks fordi hun er blondine og har store pupper! Æsj!!!!! Jeg føler så mye hat mot henne! Og jeg må være snill for vi har to barn sammen Jeg vil bare ha han tilbake for jeg trenger han! Jeg er avhengig av han og årene uten han har vært mareritt! Og jeg kommer meg ikke over han uansett hva jeg prøver Og får han heller ikke tilbake! Hva gjør jeg Han er jo mannen min! Anonymkode: 87b0c...4f3 1
Whistler Skrevet 24. april 2023 #2 Skrevet 24. april 2023 Han er eksmannen din. Ikke en eiendel, og hvis han ble "lurt" av hun nye så er han vel ikke mye å samle på? 14 13
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3 Skrevet 24. april 2023 Whistler skrev (19 minutter siden): Han er eksmannen din. Ikke en eiendel, og hvis han ble "lurt" av hun nye så er han vel ikke mye å samle på? Joda jeg vet. Men jeg har vansket med å godta at han ikke er min lengre og det er hun som ikke er noe å samle på. Han bare ser det ikke selv virker det som. Anonymkode: 87b0c...4f3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hun har bare flaks fordi hun er blondine og har store pupper! Æsj!!!!! Jeg føler så mye hat mot henne! Du hadde min sympati frem til dette avsnittet. Nå virker du bare bitter og ufyselig 🤷♀️ Anonymkode: 8d664...03f 25 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #5 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Joda jeg vet. Men jeg har vansket med å godta at han ikke er min lengre og det er hun som ikke er noe å samle på. Han bare ser det ikke selv virker det som. Anonymkode: 87b0c...4f3 Da er det på tide å godta at han har gått videre. Har han valgt feil dame, så får han lære av sine feil. Det er hans problem og ikke ditt. Du bør snarest innse at han er din eks, og ikke har noen bestemmelsesrett over ham og hans valg. Anonymkode: aa676...9ee 9 5
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #6 Skrevet 24. april 2023 Skjønner at det er tøft, men her må du nok slutte å tenke på å få han tilbake ( det toget er nok gått for lengst) og heller fokusere på deg selv og ditt eget liv. Det er aldri lurt å bli « avhengig « av en person dessverre. Anonymkode: 92c6b...0b3 4 4
Whistler Skrevet 24. april 2023 #7 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Joda jeg vet. Men jeg har vansket med å godta at han ikke er min lengre og det er hun som ikke er noe å samle på. Han bare ser det ikke selv virker det som. Anonymkode: 87b0c...4f3 Sist jeg var på datefronten var det tre ting som var viktig. Hun skulle ha fast jobb, ordnet økonomi og egne barn. Det siste var for å vite at personen visste at barna trumfer alt. De andre to taler for seg selv. Hvilke av disse kvalifiserer du til?
Agaton Skrevet 24. april 2023 #9 Skrevet 24. april 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Ja han ville skilles og for ett år siden ble vi det Han fikk nok da jeg har vært syk mange år og ikke hadd energi til hverken hjem eller bran. Men jeg lovet han forbedring og fikk holde på han noen år ekstra, så gadd han ikke mere og nå etter ett år som skillt har han funnet seg ei ny ei Jeg er knust og desperat etter å få han tilbake Prøvde hele året som sepperert og det gikk ikke da, men det er nok fordi han ble lurt og manipulert av hun nye hurpa han nå er sammen med!! Jeg tror ikke at hun er en bra person! Hun har bare flaks fordi hun er blondine og har store pupper! Æsj!!!!! Jeg føler så mye hat mot henne! Og jeg må være snill for vi har to barn sammen Jeg vil bare ha han tilbake for jeg trenger han! Jeg er avhengig av han og årene uten han har vært mareritt! Og jeg kommer meg ikke over han uansett hva jeg prøver Og får han heller ikke tilbake! Hva gjør jeg Han er jo mannen min! Anonymkode: 87b0c...4f3 Føler med deg! Dette er hardt. Det kjipe er at uansett hva du gjør, blir det tøft. Mitt råd er å refokusere. Fokus på barna, og forsøk å jobbe ham ut av systemet ditt. Dette er kjipt, men jeg tror å gnage på og forsøke å få ham tilbake er enda kjipere - primært for deg selv. Tenk at du er en bra person, en bra mor. En dag av gangen (med litt trening og mye vann (teit, men sant)). etter 1 år eller noe er det bedre. Har vært der selv. Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #10 Skrevet 24. april 2023 Whistler skrev (2 timer siden): Han er eksmannen din. Ikke en eiendel, og hvis han ble "lurt" av hun nye så er han vel ikke mye å samle på? Hva feiler det deg som må snakke så stygt mot et annet menneske som har det vondt? Ditt troll 😊 Anonymkode: 9502c...8f3 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #11 Skrevet 24. april 2023 Du skriver at du klarte å holde på ham noen år ekstra. Det forteller jo mye. Du får ham ikke tilbake, selv om det skulle bli slutt med den nye dama. Tenk heller samarbeid, for barnas skyld. Du skriver også at du trenger ham, ikke at du elsker ham. Du må bli selvstendig. Ta ansvar, få et godt samarbeid, og du vil få avlastning på kjøpet. Anonymkode: 232ff...a96 2 9
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #12 Skrevet 24. april 2023 La han gå, og jobb med deg selv. Om det skal være noen som helst sjanse til at han skal åpne øynene sine opp for deg igjen, må du være den beste versjonen av deg selv. Sett deg et mål - gi deg selv 5 år på å jobbe med deg selv, leve ditt liv og finne ut hvem du er og hva du vil. Utdann deg, jobb med ditt indre, tren, vær aktiv, sunn, engasjer deg frivillig, hva dom helst som du tenker du ønsker eller trenger for å kunne få det bedre med deg selv. Om det er ment at du skal være med han, kommer han tilbake til deg. Hvis ikke, kommer du over han og vokser på dette. Anonymkode: 2f6dc...b08 4 1 4
Steinriverton Skrevet 24. april 2023 #13 Skrevet 24. april 2023 Du sier at grunnen til at det er slutt er fordi du har vært syk og uten energi. Eneste måten å få han tilbake på vil da være å bli friskere og få mer energi og vise det til han. 1 2
Whistler Skrevet 24. april 2023 #14 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva feiler det deg som må snakke så stygt mot et annet menneske som har det vondt? Ditt troll 😊 Anonymkode: 9502c...8f3 Det feiler meg ingen ting. Det er du som opptrer anonymt. TS opptrer som eiesyk mot en mann som lar seg lure av en blond bimbo med store pupper. 5 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #15 Skrevet 24. april 2023 Hadde en mann skrevet mye av det du skriver ts så ville noen her rapportert det til politiet. Din eksmann er ikke din eiendel.. Han forlot deg av en grunn. Du har heller ingenting du skulle ha sagt om hans nye kjæreste. La de få muligheten til å leve et godt liv sammen.. Anonymkode: af438...402 1 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #16 Skrevet 24. april 2023 Du må slutte å tenke på ham som manne din. Det er han ikke. Og det blir vanskelig for deg å gå videre om du ikke slutter å tenke på ham som din. En separert mann har lov til å gå videre. Selv om ny dame har store pupper. Anonymkode: e1a33...b69 8 1
Tradegy Skrevet 24. april 2023 #17 Skrevet 24. april 2023 Det er brutale greier. Men den følelsen av at tapet er virkelig, ville kommet uansett. Du har åpenbart et skikkelig lavt selvbilde, siden du har så behov for å rakke ned på henne. Det er desperat. Det blander seg i mixen av skyldfølelse, skam og sorg. Husk at det er mulig å få hjelp til denne bearbeidingen. Du kommer til å slite deg fullstendig ut og ta det ut på uskyldige. Se fremover og ta tak i livet ditt. For det ER mulig å komme seg videre ❤️ 4 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #18 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hadde en mann skrevet mye av det du skriver ts så ville noen her rapportert det til politiet. Din eksmann er ikke din eiendel.. Han forlot deg av en grunn. Du har heller ingenting du skulle ha sagt om hans nye kjæreste. La de få muligheten til å leve et godt liv sammen.. Anonymkode: af438...402 Nei er derfor dem sier i gode og onde dager... fordi man skal skilles. Herregud hvor ... går det an å bli?! 🙄🙄 Anonymkode: 9502c...8f3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #19 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja han ville skilles og for ett år siden ble vi det Han fikk nok da jeg har vært syk mange år og ikke hadd energi til hverken hjem eller bran. Men jeg lovet han forbedring og fikk holde på han noen år ekstra, så gadd han ikke mere og nå etter ett år som skillt har han funnet seg ei ny ei Jeg er knust og desperat etter å få han tilbake Prøvde hele året som sepperert og det gikk ikke da, men det er nok fordi han ble lurt og manipulert av hun nye hurpa han nå er sammen med!! Jeg tror ikke at hun er en bra person! Hun har bare flaks fordi hun er blondine og har store pupper! Æsj!!!!! Jeg føler så mye hat mot henne! Og jeg må være snill for vi har to barn sammen Jeg vil bare ha han tilbake for jeg trenger han! Jeg er avhengig av han og årene uten han har vært mareritt! Og jeg kommer meg ikke over han uansett hva jeg prøver Og får han heller ikke tilbake! Hva gjør jeg Han er jo mannen min! Anonymkode: 87b0c...4f3 Han er ikke din mann lenger. Han har funnet kjærligheten med en annen som han elsker. Hun gir han noe du ikke kunne. Å opptre som bitter og sjalu eks er veldig lite sjarmerende. Anonymkode: 4909c...d6c 2 5
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #20 Skrevet 24. april 2023 Tipper dere som er så bråkjekke innpå her hadde likt å bli forlatt av mannen deres selv her. Dere sitter jo og tillykke ønsker det "nye paret"... hva faen liksom! Så klart man blir knust av sorg om man ikke ønsker brudd selv og elsker mannen sin! Anonymkode: 9502c...8f3 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå