Gå til innhold

Barnet mitt ble flyttet ved siden av læreren. Stigmatiserende

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barnet mitt går i 3 klasse. Han kan tidvis lage uro i timen,  men det er noe vi arbeider med hjemme. Uansett fortalte han at han i dag hadde blitt plassert ved siden av kateteret , altså ikke på første rad.. Men at pulten hans ble flyttet slik at den stod ved siden av kateteret.. Han er svært lei seg pga dette , og føler at alle ser på han.

Jeg føler at dette er et svært stigmatiserende tiltak,  og han er veldig lei seg. Hva synes dere om dette tiltaket ? Jeg har sendt en lang mail til avdelingslederen om hva jeg synes om tiltaket lærerne har gjort. 

Anonymkode: f8cf4...796

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker du at avdelingslederen skal gjøre med dette, TS? 

Anonymkode: 520d7...42b

• Liker 23
Skrevet

Synes det er bra at læreren gjorde dette. Barn må lære seg at dårlig oppførsel har konsekvenser og at det stilles krav til dem.

• Liker 35
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Det kalles å bruke litt disiplin. Barn må jo ha det av og til da de ikke har nok selvinnsikt til å sette grenser for seg selv.

Anonymkode: e3d15...217

• Liker 34
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvis barnet ditt bare en er drittunge og ikke har en diagnose som gjør at det brpker så er dette er flott løsning!

Tenk på alle de andre barna i klassen! Og læreren, som sikkert har fått nok for lenge siden.

Sånne unger som din har bare godt av det, når de ikke hører etter eller respekterer andre.

Og du som mor har en stor jobb å gjøre! Du har feilet og det må du rette opp i.

Anonymkode: f84f0...a06

• Liker 27
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Så du vil ikke læreren skal ha mulighet til å raskt fange opp om han mister konsentrasjonen så han kan få fokus igjen? Det er spesielt

Anonymkode: 7b1de...f42

• Liker 25
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...