Gå til innhold

Hvor fort bør man vite om man vil noe mer ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Si man har holdt på med noen i 4 mnd, og man har overnattet kanskje 10 ganger og man har snakket mye på tlf og man vet det aller meste om hverandre, være veldig åpne og føler man kjenner hverandre ganske godt alerede (selvom det ikke er allverdens med 10 overnattinger). Bør man da vite om man vil noe mer? Hvis man ikke vet det sikkert enda, er det ikke noe håp da, eller mener du det er for tidlig å vite ? 

Anonymkode: 2b0b7...163

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man burde vite etter 4 mnd. 

Anonymkode: 7c690...b0b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs nok, men man bør vite om det er en person man ønsker å treffe mer for å finne ut av om det er noe der. Om det har potensiale mener jeg at man bør kunne se.

Man bør kunne se om det er noe der tenker jeg, men folk bruker ulik tid på å finne ut om man vil ta det videre.

Selv har jeg datet en i snart to måneder og er ikke sikker på om jeg vil noe mer, men jeg vet at jeg har lyst til å treffe han mer. Noen ting bruker man mer tid på å finne ut av.

Anonymkode: 9e91b...cd9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja man bør vite det på det punktet ja. 

Hvis man sier man ikke vet på det punktet så er man egentlig ikke interessert i noe seriøst, men vil holde på sexen 

Anonymkode: 9e297...bda

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Man burde vite etter 4 mnd. 

Anonymkode: 7c690...b0b

Man burde vite om man vil bli sammen med personen mener du? Eller vite om man vil fortsette å date bare ? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Si man har holdt på med noen i 4 mnd, og man har overnattet kanskje 10 ganger og man har snakket mye på tlf og man vet det aller meste om hverandre, være veldig åpne og føler man kjenner hverandre ganske godt alerede (selvom det ikke er allverdens med 10 overnattinger). Bør man da vite om man vil noe mer? Hvis man ikke vet det sikkert enda, er det ikke noe håp da, eller mener du det er for tidlig å vite ? 

Hva er dette «mer» man skal vite?

Om man ønsker introdusere vedkommende for familie og venner? Det avhenger jo mer av personlighet - noen er helt komfortable med å ta med en one night stand hjem. Andre foretrekker at mor ikke møter partner før hun absolutt må.

Om man ønsker kalle seg kjærester? Igjen - noen gjør det første uka, andre etter flere år. Ordet sier ingenting om følelser, varighet eller annet. 

Om man ønsker si «jeg tenker nå at jeg vil dele livet med deg»? Igjen - man kan jo, når som helst, endre mening. 

Om man ønsker være monogame? Det er det jo ikke alle som ønsker - noensinne. Og er ikke et kriteria for forhold, varighet, følelser eller annet. Det er noe to parter enes om. Eller ei.

Anonymkode: 3ab70...fad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja man bør vite det på det punktet ja. 

Hvis man sier man ikke vet på det punktet så er man egentlig ikke interessert i noe seriøst, men vil holde på sexen 

Så det du mener er at hvis en mann du var interessert i spurte deg etter 4 mnd om dere er et par, så hadde du sagt ja, at dere er sammen ? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er dette «mer» man skal vite?

Om man ønsker introdusere vedkommende for familie og venner? Det avhenger jo mer av personlighet - noen er helt komfortable med å ta med en one night stand hjem. Andre foretrekker at mor ikke møter partner før hun absolutt må.

Om man ønsker kalle seg kjærester? Igjen - noen gjør det første uka, andre etter flere år. Ordet sier ingenting om følelser, varighet eller annet. 

Om man ønsker si «jeg tenker nå at jeg vil dele livet med deg»? Igjen - man kan jo, når som helst, endre mening. 

Om man ønsker være monogame? Det er det jo ikke alle som ønsker - noensinne. Og er ikke et kriteria for forhold, varighet, følelser eller annet. Det er noe to parter enes om. Eller ei.

Anonymkode: 3ab70...fad

Om man bør vite om man vil bli eksklusive kjærester, hvis det er målet med datingen da. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forventer at man har dannet seg et inntrykk av potensialet etter 4mnd med jevnlige møter, ja.

Anonymkode: 004c2...b91

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Forventer at man har dannet seg et inntrykk av potensialet etter 4mnd med jevnlige møter, ja.

Anonymkode: 004c2...b91

Ja, inntrykket ja, men hvis du hadde hadde hatt følelser for en person og tenker at du vil bli sammen med personen, hadde du sagt "ja" til å komme ut som offisielle kjærester etter 4 mnd ? Eller ville du sett an lengere med å bli offisielle ? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man burde vite om man vil bli sammen med personen mener du? Eller vite om man vil fortsette å date bare ? 

Om man vil bli kjærester ja. Fortsetter man å date så lenge så er man bare pulevenner 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så det du mener er at hvis en mann du var interessert i spurte deg etter 4 mnd om dere er et par, så hadde du sagt ja, at dere er sammen ? 

Ja om jeg så på han som en aktuell partner for meg så. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...