AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 Jeg vet at jeg er ulykkelig, eller ikke fornøyd med forholdet mitt med mannen. Han gir meg lite kjærlighet og jeg har tidligere slitt med depression og angst, men etter behandling i flere år er jeg flinkere å håndtere følelsene. Jeg har jobb, barn og er gravid men føler aldri jeg kan være skikkelig lei meg, eller glad. Føler meg rett og slett bare nummen og likegyldig. Det gjør ikke vondt engang å være ulykkelig, eller er det jeg som ikke forstår meg på mine følelser? Jeg er vant med å bli skikkelig nedfor om jeg ikke hadde det bra. Nå bare aksepterer jeg at det er sånn og jeg må bare leve sånn til barna blir eldre. Det er ingen enkel løsning men så lenge vi ikke krangler eller lar det gå utover barna får jeg bare ha det sånn. Anonymkode: 2039a...b5f
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #2 Skrevet 24. april 2023 Livet er for kort til å være ulykkelig det skal jeg bare si deg. Slå opp og finn glede i livet ditt, livet skal leves til det fulleste! Anonymkode: ed92b...ed3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3 Skrevet 24. april 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Livet er for kort til å være ulykkelig det skal jeg bare si deg. Slå opp og finn glede i livet ditt, livet skal leves til det fulleste! Anonymkode: ed92b...ed3 Hvordan er det mulig med 3 små barn alene og krevende arbeid? Man må jo kunne forsørge seg og jeg klarer ikke å være alene med 3 barn. Anonymkode: 2039a...b5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå