Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40 år og har hår til skuldrene. Håret mitt er tynt og det har det alltid vært. Har aldri funnet noe som gir meg volum. Nå skal jeg snart i bryllup og ønsker å føle meg fin. Har dere noen tips til gode produkter? Bruker nå volum shampo fra frisør og avslutter med redken rootlift og saltvannspray mens jeg føner håret oppned. Håret blir også fort litt fett. Har også en verv i bakhodet som ligner en rumpesprekk hvis jeg ikke passer på å omtrent tupere flere ganger om dagen. Kan man gjøre noe med det? 

Anonymkode: f286a...061

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke med volum og styling produkter, men jeg har nettopp kjøpt The Ordinary sitt hårserum. Det hadde så mange gode reviews og før og etter bilder at jeg gir det et forsøk selvom flasken var svindyr. Folk skriver at de merker stor forskjell etter to flasker, får igjen hår i vikene og månen osv. 

Ser at produktet har castorolje i seg så mulig man kan oppnå samme effekt av kun castorolje som er langt billigere, men virker som det er peptidene i serumet som også stimulerer hårveksten. 

Kanskje ikke det du så for deg frem til bryllupet men ville bare nevne det tilfelle det er noe du kunne tenke deg å prøve over tid. 

Anonymkode: 70c57...d11

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg vet ikke med volum og styling produkter, men jeg har nettopp kjøpt The Ordinary sitt hårserum. Det hadde så mange gode reviews og før og etter bilder at jeg gir det et forsøk selvom flasken var svindyr. Folk skriver at de merker stor forskjell etter to flasker, får igjen hår i vikene og månen osv. 

Ser at produktet har castorolje i seg så mulig man kan oppnå samme effekt av kun castorolje som er langt billigere, men virker som det er peptidene i serumet som også stimulerer hårveksten. 

Kanskje ikke det du så for deg frem til bryllupet men ville bare nevne det tilfelle det er noe du kunne tenke deg å prøve over tid. 

Anonymkode: 70c57...d11

Jeg brukte 3 flasker uten effekt. 

Anonymkode: 407fe...8c1

AnonymBruker
Skrevet

Har samme problem. Alt jeg tar i håret, glir ut etter 5 min. 😞 er det ikke mulig å gjøre noe med håret annet enn å bruke produkter? Få tykkere og grovere hår?

Anonymkode: 30921...9f6

AnonymBruker
Skrevet

ta extensions f.eks

Anonymkode: 3e72c...875

AnonymBruker
Skrevet

Har veldig tynt hår og verv selv, sverger til Kevin Murphy sin Hair Resort. Det er en saltvannsspray som ikke gjør håret stråete og jævlig, men bare litt mer volumøst. Har klippet mitt relativt kort og bruker den trofast og håret ser ut som det gjorde før jeg mista typ halvparten.

Anonymkode: ac0f5...71f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...