AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 Dere er i en liten, privat sammenkomst, noen få venner bare. Kjærestens gode venn/venninne er der også, sammen med sin ektefelle. Hadde dere blitt ukomfortable hvis den andre satt og strøk litt på kjæresten din? Sånn på ryggen eller hånden? Anonymkode: 8135d...922
Romilo Skrevet 24. april 2023 #2 Skrevet 24. april 2023 Ja? Selv om jeg ikke hadde vært der hadde det vært rart 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dere er i en liten, privat sammenkomst, noen få venner bare. Kjærestens gode venn/venninne er der også, sammen med sin ektefelle. Hadde dere blitt ukomfortable hvis den andre satt og strøk litt på kjæresten din? Sånn på ryggen eller hånden? Anonymkode: 8135d...922 Selvfølgelig? Det er uakseptabel oppførsel, personen kan stryke på sin egen partner. Hadde sagt ifra også sikkert, jeg er ikke en kvinne som holder tyst - kan like så godt få unna eventuelle misforståelser med en gang. Stå opp for seg selv! Hadde dog blitt svært lei meg hvis mannen min lot denne kvinnen stryke på han. Adferd som dette anser jeg som type svært territoriell, kvinner/menn som gjør slikt ønsker å markere seg. Anonymkode: b6769...40e 5
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #5 Skrevet 24. april 2023 Folk får holde fingrene for seg selv. Stryke på andres partner, nei vettu hva. Da mangler man noen sosiale antenner Anonymkode: 8ede8...df2 2
Gjest EmKay Skrevet 24. april 2023 #6 Skrevet 24. april 2023 Nei, det hadde ikke vært greit. Og det hadde jeg nok på en diskret måte latt dem begge få vite umiddelbart.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #7 Skrevet 24. april 2023 Ja, selvfølgelig. Har aldri skjønt dette behovet for nær fysisk kontakt med "venninner". Der man skal oppføre seg som kjærester, men "det er ikke noe mellom oss". Jeg hadde tenkt at det var veldig respektløst og hadde nok sagt noe. Forhåpentligvis hadde partner bedt den klåfingrede personen slutte før det hadde skjedd. Anonymkode: a722e...eeb
Gjest Raptuss Skrevet 24. april 2023 #8 Skrevet 24. april 2023 Dersom det var for å trøste så er helt i orden synes jeg, men det er vel det eneste tilfellet jeg kommer på hvor jeg hadde syntes det var greit.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #9 Skrevet 24. april 2023 Oi, det hadde ikke hadde ikke jeg tålt. Jeg hadde nok bare gåtthardt ut med: "hva faen er det du driver med? Sitter du å stryker på kjæresten min? Er du helt svidd?" Så hadde jeg gått hjem. Anonymkode: fcb53...8fd
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #11 Skrevet 24. april 2023 Hadde vært uakseptabelt at kjæresten min fant seg i det. Hadde sett det som utroskap nesten Anonymkode: 4f168...e6a 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #12 Skrevet 24. april 2023 Ikke mens jeg var der. Hadde jeg ikke vært der hadde det vært greit. Anonymkode: aef96...d84 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #13 Skrevet 24. april 2023 Med mindre vi var på en swingers- fest (hvilket aldri kunne skjedd) så hadde jeg blitt mer enn ukomfortabel. Anonymkode: 248f0...23f
Bombasi Skrevet 24. april 2023 #14 Skrevet 24. april 2023 (endret) Hadde blitt ukomfortabel, ja. Og veldig stuss på situasjonen. Av to grunner. For det første at han faktisk er så dust å gjøre det mens jeg og hans kjæreste er tilstede, uten at han tenker på hva han bedriver med og konsekvensene av det. Og for det andre at kjæresten min tillater det uten at hun stopper han og/eller går bort fra han. Når man ikke kan styre andre så bør man klare å styre seg selv. Endret 24. april 2023 av Bombasi 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #16 Skrevet 24. april 2023 Jeg har kompiser (og venninner) jeg kan være litt sånn fysisk med uten at det betyr noe. Vi sitter ikke alltid og pjusker på hverandre altså, men for meg er det ikke helt uvanlig med litt kroppskontakt med venner iblant. Men hadde aldri sittet sånn foran kjæresten deres. Da er jeg nesten omvendt, tenker mer på å holde litt avstand enn jeg ville gjort vanligvis. Synes det føles som litt markering av territorie, se hva jeg kan gjøre, eller se hvor nære vi er, han er litt min også osv. Ufint. Om du reagerer, så kan hun finne på å si at du er sjalu eller overdriver. Men jeg synes ikke du gjør det, kjæresten din burde egentlig også hatt nok sosiale antenner til å reagere. Det er bare å trekke hånden litt til seg. Anonymkode: fb7f8...b8d
Nymerïa Skrevet 24. april 2023 #17 Skrevet 24. april 2023 Merkelig. Jeg ville ha lagt en slagplan med mannen min til neste gang det skjedde. Som at vi byttet plass for å se om hun fortsatte med meg.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #18 Skrevet 24. april 2023 Så klart ville jeg reagert. Å stryke på hånden eller andre steder er mer enn bare vennskapelig, da ligger det noe mer bak. Ingen jeg har møtt driver å stryker på damer de ikke har lyst på ihvertfall Anonymkode: 996fb...96c
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #19 Skrevet 24. april 2023 Helt uakseptabelt i mine øyne! Jeg hadde heller ikke akseptert at kompiser gjorde det med meg. Selv ikke om jeg hadde vært singel. Anonymkode: c445d...821
Therealslimshady Skrevet 24. april 2023 #20 Skrevet 24. april 2023 Hadde sett på det som respektløst av begge involverte parter. Har den du er sammen med problemer med å forstå det, så hadde jeg begynte å tvile på mer en atferden til den utenforstående.😁😅👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå