AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 Betyr det at jeg er stygg uten sminke? Anonymkode: 7d805...5fe 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3 Skrevet 24. april 2023 Nei… Men du er ekstra pen med, som de fleste andre (inkl menn) Anonymkode: cc01f...de3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Betyr det at jeg er stygg uten sminke? Anonymkode: 7d805...5fe 🤯 men herregud da TS? skjerp deg.. Anonymkode: fec92...7be
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #5 Skrevet 24. april 2023 Uheldig formulering kanskje, men herregud ta av deg krenkehatten. Du kommer aldri til å få komplimenter igjen hvis du oppfører deg slik.. Anonymkode: ec199...fd9
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #6 Skrevet 24. april 2023 Jeg jobbet tett (over chat o.a) med en kollega fra Spania som jeg kun møtte ved festlige sammenkomster. Da han brått skulle begynne jobbe i "mine" lokaler fikk jeg kommentaren "Oh, are you a bit tired today?" Da måtte jeg forklare han at han bare har sett mitt party face. Noe jeg ikke gidder tre på meg på hverdager. Men men...så er det jo gjerne. Om man sminker seg på en ok måte så ser man som regel bedre ut med sminke enn uten. Anonymkode: d8442...cb4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #7 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Betyr det at jeg er stygg uten sminke? Anonymkode: 7d805...5fe Sminker du deg ikke for å se bedre ut da?? Anonymkode: 803d0...052
Daria Skrevet 24. april 2023 #8 Skrevet 24. april 2023 Hadde det vært bedre om de sa at du ikke var det...? Noen så at du hadde gjort en innsats, syntes det så bra ut og ga deg en kompliment i den anledning - den normale responsen er å sette pris på det som helt åpenbart er godt ment. Om noen sier til meg Så fin du er i den kjolen, tolker jeg det ikke som at de ikke synes jeg ser bra ut i andre kjoler, bare at de la merke til at akkurat nå, i akkurat dette antrekket, var jeg fin. Det er en øyeblikksobservasjon, ikke en komparativ vurdering av framtoningen min over en lengre periode.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #9 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei… Men du er ekstra pen med, som de fleste andre (inkl menn) Anonymkode: cc01f...de3 Det er lite som er så uattraktivt som heterofile menn med sminke. Anonymkode: 822c8...ca3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå