Gå til innhold

Liker ikke at noe er borti puppene mine..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg misliker sterkt at noe er borti puppene mine, synes det er helt forferdelig ekkelt faktisk. Har aldri likt dette. 
Dette fører til at jeg synest det er best å sex med BH-en på. Dette høres kanskje skikkelig rart ut for de fleste, men det er virkelig ubehagelig å ha den av. Noen ganger får jeg det til og med den ubehagelige følelsen i dusjen også, når vannet treffer de. 
Samboeren min har ikke mye forståelse for dette (som sikkert få vil ha). Han vil hele tiden at jeg skal ta den av meg. Jeg gjør det noen ganger, men det fører jo til at jeg ikke liker sexen i det hele tatt, fordi jeg har dette ubehaget. 
Igår ble det ikke sex fordi jeg ikkje ville ta den av..
Er det virkelig rett at jeg skal ta av meg BH-en, og dermed ikke klare å slappe av og nyte det, bare fordi han vil? 

Jeg vet at jeg sikkert høres ut som en unge, men jeg er en godt voksen dame med flere barn. Amming har også vært et problem pga dette. 

Anonymkode: 0e5d0...471

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rart du ikke har oppdaget følgende før jeg forteller deg det nå:

BHene dine er borti puppene dine...

Anonymkode: d765f...b6a

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg også hater det fordi jeg har veldig komplekser for puppene mine, jeg liker ikke at noen tar på, suger eller leker med de fordi jeg synes de er gyselig ekle og stygge. Jeg har bhen på og av 50/50 under sex med samboer for og glede han også til tider. Han skjønner meg heller ikke, men han respekterer det ihvertfall. 

Snakk med samboeren din og sett ned foten, og evt gjør som meg, at du gleder han noen ganger. 

Anonymkode: 1dec8...424

Skrevet

Mannen din elsker puppene, han synes de er perfekte og ønsker å kose med de. Dette med at du ikke liker de er kun noe som er i ditt hode.
Husk at for mannen din finnes det ikke noen pupper som er bedre!

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har det likedan. Tror det er vanlig. Sovet alltid ned bh.  Har en forståelsesfull mann og lite/ ingen sex grunnet småbarnaperioden.

Anonymkode: 6ea6e...a66

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Revlis skrev (2 minutter siden):

Mannen din elsker puppene, han synes de er perfekte og ønsker å kose med de. Dette med at du ikke liker de er kun noe som er i ditt hode.

Når man sliter psykisk med noe så er det vanskelig å slippe sperrer i hodet sitt, er ikke bare å ta seg sammen. Samboeren hennes burde møte henne på en annen måte, og evt la hun ta ting i sitt tempo. 

Anonymkode: 1dec8...424

Skrevet

Jeg hadde forsøkt terapi av noe slag. Seksuelle grenser er jo helt ok, men at vannet i dusjen er vanskelig hadde jeg sett på som et hemmende problem.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe du kan øve på? Ikke for mannen din sin del altså, men for din egen del. Bare å gå med BH sjeldnere under genseren og ha på en vid genser så ingen andre tenker over det, øve i dusjen på å berøre puppene med vannet eller vaskesvampen eller håndkleet etterpå og etterhvert bli mer vant til at de er der som en naturlig kroppsdel og ikke skal være til hodebry? Høres veldig slitsomt ut å ha det sånn og være så selvbevisst på de på en måte. Men nei det er ikke riktig at du skal presse seg til å la mannen berøre eller se puppene dine, du må gjøre det som er komfortabelt for deg og for din egen del ikke for andres. 

Anonymkode: 24ad2...172

AnonymBruker
Skrevet
Revlis skrev (2 timer siden):

Jeg er ikke misfornøyde med de! De er operert og ser veldig bra ut, jeg liker bare ikke at noen TAR på de😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Rart du ikke har oppdaget følgende før jeg forteller deg det nå:

BHene dine er borti puppene dine...

Anonymkode: d765f...b6a

Joda, men den er liksom fast bort de. Driver ikke å gnikker bort brystvorten min.

AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (2 timer siden):

Jeg hadde forsøkt terapi av noe slag. Seksuelle grenser er jo helt ok, men at vannet i dusjen er vanskelig hadde jeg sett på som et hemmende problem.

Det er ikke alltid vannet er et problem, kun hvis brystvortene er ekstra følsomme. Tror akkurat det henger litt sammen med hvor jeg er i syklusen min.

AnonymBruker
Skrevet

Hva når du gir andre kvinner en klem da? Da blir det pupp mot pupp. Er det også noe du misliker?

Anonymkode: e6c5d...af0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det litt på samme måte, men likevel annerledes. Etter å ha ammet barna, hvor alle hang på puppen 24/7, liker jeg bare rett og slett ikke når mannen omtrent eter puppene mine! Eller at noen tar på dem i det hele tatt. Hater at de er en sex-greie for menn! Får frysninger og stivner bare mannen er i nærheten med tungen sin. 

Anonymkode: 3bc1c...1f3

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette var veldig interessant! Jeg ante ikke at noen har det sånn. Jeg elsker å gå uten bh og elsker å bli tatt på puppene! Det er en veldig erogen sone for meg. Har hørt at det er noe som heter sad nipple syndrome. Er det noe lignende kanskje? Kan dere fortelle litt mer? Har det alltid vært sånn? Var det noe som kom plutselig? Er det slik hele tiden, eller kun i perioder? Og er det like ille om du tar på de selv?  

Jeg er genuint nysgjerrig, og jeg liker å lære om hvordan vi mennesker fungerer og hvordan vi er forskjellige. 

Anonymkode: 276b7...7d0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva når du gir andre kvinner en klem da? Da blir det pupp mot pupp. Er det også noe du misliker?

Anonymkode: e6c5d...af0

Men da har jeg jo klær på meg? Så det gjør ingenting. Med klær går det bra:)  

Det tror det er det at det er for følsomt. Liker heller ikke at noen stryker på meg, sånn pusing på armen eller benet for eksempel, men fingertuppene. Grøss.. Men fast stryking går bra😅 Kanskje jeg bare er rar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...