Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det. Ser sint og sur ut hvis jeg har et avslappet ansikt. Fordi munnen min går nedover naturlig, og nå når jeg er eldre ser jeg sint ut hvis jeg er avslappet i ansiktet. Det har liksom blitt noen groper i huden som framhever at munnen går nedover, selv om jeg er ei glad og blid dame. De har liksom vokst seg ut og ned fra munnen min. Så jeg har en skikkelig nedovermunn, i munnvikene også!

Utover det har jeg ikke mye rynker, men akkurat det her er litt leit.

Det eneste som kan hjelpe på dette er vel facelift, men det har jeg ikke lyst til å gjøre. 

Anonymkode: 9fdcd...835

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bitchy resting  face

Anonymkode: daa4d...e1a

AnonymBruker
Skrevet

Og hva kan vi hjelpe deg med?

Anonymkode: 71eed...0c5

AnonymBruker
Skrevet

Masser område. Gjør ansiktsgymnastikk. Smil og ikke tenk på det.

Anonymkode: 4c4cd...b3b

Skrevet

Samme her,  men inni meg er jeg glad. 

AnonymBruker
Skrevet
Athena Freyja skrev (1 minutt siden):

Jeg også. Inni meg er jeg glad. Så jeg kan ikke gjøre noe med at jeg ser sur ut, jeg kan bare gjøre noe med hvordan andre folk oppfatter meg. Og det gjør jeg jo. 

Jeg tenker bare litt over det at noen av oss ser sure ut, men ikke mener det. Også ser jeg så mange andre som har oppoversmil, som ikke vises på meg, selv om jeg er glad.

Skrevet

Du ser ikke sur og sint ut, vet du. Bare seriøs. Heldigvis har vi ikke ansvar for å gå rundt med et falskt glis for å roe andres følelser. Vi har lov til å gruble, konsentrere oss og slappe av. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Sikkert ikke rett plass for dette, for det er jo ikke noen hjelp for det. Er du ansatt på hotell eller butikk, ettersom det første du spør om er "hva kan vi hjelpe deg med"?

Det høres ut som en uinteressert ansatt hos en i servicenæringen. Og jeg kan jo skjønne det ettersom mitt problem ikke lar seg løse.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Stått opp med feil fot i dag?

Anonymkode: 90981...57e

AnonymBruker
Skrevet

Du får øve på å smile hele tiden da. 

Anonymkode: 6d573...0ff

Skrevet

Brugler ? :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sikkert ikke rett plass for dette, for det er jo ikke noen hjelp for det. Er du ansatt på hotell eller butikk, ettersom det første du spør om er "hva kan vi hjelpe deg med"?

Det høres ut som en uinteressert ansatt hos en i servicenæringen. Og jeg kan jo skjønne det ettersom mitt problem ikke lar seg løse.

Jeg spør genuint for det var ingen spørsmål i innlegget, kun en lang forklaring om hvorfor du ser sur ut hele tiden.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig det. Husk at du ser mest på andre fjes når du snakker med de og de smiler, men prøv å legg merke til andre fjes på bussen som slapper av eller andre fjes på kontoret på jobb som konsentrerer seg om pcskjermen så vil du se at alle ser sure ut 😛

Jeg har selv ekstra nedover munnvikene og vet man kan rette det noe med fillers, men jeg vil heller ha en naturlig sur look enn en falsk look. 

Anonymkode: 5733e...ec6

• Liker 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Det er helt vanlig at man ikke ser glad ut når man slapper av i ansiktet. De som kjenner deg, vet sikkert at du er en blid dame uansett. Og hva alle andre tenker - betyr det egentlig så mye?

Husk at du ikke må smile hele tida for å tilfredsstille andre. 

AnonymBruker
Skrevet

Du behøver ikke facelift. Restylane eller Botox vil gjøre underverker. 

Anonymkode: b9202...1f6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg også. Og mange flere. Ser de på toget. Og jeg ser hvordan mormor så ut og hvordan mamma ser ut og det går bare nedfor (punch uninteaded). Det eneste jeg gjør er å smile litt når jeg absolutt ikke vil se sur ut. Som når jeg skal møte nye mennesker, for eksempel første dagen i ny jobb eller på intervju. Noen ganger tenker jeg over det når jeg er I kassa og skal betale, og smiler litt ekstra. Vi har ikke vondt av å smile, også når vi eeeegentlig ikke har noe å smile for. Motsatt, gjennom å smile så får kroppen en booster av glad- harmonere og vi kan faktisk må bedre av det. 

Anonymkode: 9b103...af1

• Liker 1
Gjest Lurven
Skrevet
Athena Freyja skrev (På 24.4.2023 den 13.05):

🥳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...