Gå til innhold

Du som er overvektig og lav, trives du i bootcut bukser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv er jeg 10 kg for mye, og lav. Jeg trives best i skinnyjeans fordi da ser jeg slankere ut siden leggene mine er relativt slanke. Når jeg bruker bootcut så føler jeg at lårene som er store bare går i ett, og jeg føler meg enda større og lavere. Jeg synes det er kjedelig, for buksene i seg selv er jo fine. Hvordan trives dere andre med bootcut bukser? 

Anonymkode: 957fc...969

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått i skinnyjeans i 40 år, uavhengig av trender, og trives best med det. Jeg har vakre ankler og muskellegger, som tar seg vakkert ut i smale bukser, synes jeg selv :D enda overkroppen har blitt litt mer kjerringprega de siste fem åra.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker boot cut best. Føler meg som en iskremkjeks i skinny jeans.

Anonymkode: 4ad46...175

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har store lår og stor rumpe, trives best i rette eller vide jeans med high waist :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Roci skrev (1 minutt siden):

Jeg har store lår og stor rumpe, trives best i rette eller vide jeans med high waist :) 

Ja, jeg liker også High waist. Low waist funker ikke her,da tyter det ut på siden selvom buska ikke er for liten 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Bootcut er det eneste jeg går i , er lav (1.61) og overvektig med ca 20 kg.  Men pga formen på beina mine er bootcut flaterende og gir en illusjon av at de er slankere.

Anonymkode: 9447c...c3d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, jeg liker også High waist. Low waist funker ikke her,da tyter det ut på siden selvom buska ikke er for liten 🙈

Ja, pluss at de "sagger" når man reiser seg opp etter å ha sittet😄Har relativt smal midje, og synes det er greit å framheve den også :) 

• Liker 1
Skrevet

Nei, bootcut gjør meg 100 kilo tyngre, så jeg dropper det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Roci skrev (3 minutter siden):

Ja, pluss at de "sagger" når man reiser seg opp etter å ha sittet😄Har relativt smal midje, og synes det er greit å framheve den også :) 

Ja, sagging og dra opp buksa er jeg kjent med 😅🤣 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trives ikke med det, ser enda bredere ut. 
Blir skinny jeans på meg også

Anonymkode: 5d3ef...2de

Skrevet

Jeg ser tjukk ut uansett bukse, siden jeg er tjukk. Så jeg bare kler på meg det jeg syns er fint, jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

Misliker bootcut bukser ekstremt. Får meg til å føle meg enda større og firkanta ut. 

Går med skinnyjeans, funker fjell :)

Anonymkode: ef0ca...69a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...