Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2002 #1 Skrevet 30. oktober 2002 Hva synes du omfingerp#ling i parforhold? Er det erstatning for samleie eller fullgod sex? Kjæresten min gjør det alltid på meg når vi har sex. Hilsen Siw
Annie Skrevet 30. oktober 2002 #2 Skrevet 30. oktober 2002 Tror ikke jeg helt skjønner hva du mener jeg. han fingerpuler deg, men gjør han BARE det? ikke noe samleie?
Kosejente Skrevet 30. oktober 2002 #3 Skrevet 30. oktober 2002 Er heller ikke helt sikker på hva du mener....men..... Har ikke noe imot fingerpuling.....men synes ikke d er en erstatning for samleie eller fullgod sex.......det er et tillegg.....en del av "oppvarmingen".... må liksom ha inn "the real thing" for å bli fornøyd....
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2002 #4 Skrevet 31. oktober 2002 Enig med Kosejente! Men i starten av et seksuelt forhold mellom han og hun, så er gjerne fingring nok...
Mogens Skrevet 31. oktober 2002 #6 Skrevet 31. oktober 2002 Her, som med mange andre ting, er det alt til sin tid! Noen ganger er en slik aktivitet (da tenker jeg også på runking, suging av mann) et slags vorspiel. Andre ganger, er det ikke noe annet man vil Mogens
Gjest Frodig trønder Skrevet 31. oktober 2002 #7 Skrevet 31. oktober 2002 Må si meg helt enig med Mogens...alt til sin tid! (og ikke minst; hvor mye tid man har )
Lilly Skrevet 31. oktober 2002 #8 Skrevet 31. oktober 2002 Ikke fullgod erstatning nei. Men en grei nok start Er enig i at "The Real Thing" må til for at jeg skal regne det som fullgod sex. Men det er jo meg da.
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2002 #9 Skrevet 1. november 2002 Jeg synes ikke det er noe godt jeg.. Det er tørt og tynt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå