Gå til innhold

Ha bestekompis sin bursdag hos meg og samboer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har faktisk mye plass, jeg hadde gjerne latt han ha vorsj hos meg, til nå prøver han og finne vorsj hos noen som kan og han har etterspurt meg, da bursdagen hans feires i nattklubb men de vil gjerne ha vorsj før byen, om det var snakk om totalt 20stk hadde jeg gjerne sakt ja men plutselig så jeg invitasjonen at det er 30 personer som svarte på ja og 11 som svarte kanskje😅 av disse folka skjenner jeg bare nesten halvparten av dem men ikke resten,

vi har latt en venninne av meg og samboer feire bursdagen hos oss før men da var vi bare i totalt 15 stk men her er det snakk at det kan bli 40 stk😅 og er ærlig ikke glad i å ha så mange fremmede folk her, uansett om det kan være plass, noen av disse folka er slik at de ruser seg og jeg er i mot bruk av  rus i mitt hus. Også at noen kan bli så full at de ikke klarer og gå så orker ikke å ha overnattings gjester her😅

hvordan kan jeg si at vorsjet ikke kan være hos meg? 

Anonymkode: bb51a...5f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Nei beklager, vi kan ikke ha det hos oss."

Anonymkode: 8740a...364

AnonymBruker
Skrevet

"Hei, jeg kan ikke ha så mange gjester. Si i fra når du vet hvor vi skal møtes!" 

Herregud 30 stk, neitakk! 

Anonymkode: 1a956...91a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Vi kan ikke ha det hos oss, vi har ikke plass til mer enn maks 15, ser det er invitert en del flere enn vi hadde sett for oss, sorry"

Anonymkode: 259d0...520

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...