AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 😭 Skjønner ikke hvorfor jeg ikke går ned mer? Veier meg på mandager - er kanskje dumt å veie seg rett etter helgen, når man kanskje har tatt seg et par øl og noen pizzabiter+ snacks? Men uansett så hadde jeg 2 dager midt i uka hvor jeg spiste rundt 500 kalorier, og prøver å være flink de andre dagene (mindre karbohydrater og sukker) Hvorfor går jeg ikke ned mer?😭 Anonymkode: b585f...a19
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #2 Skrevet 24. april 2023 fordi du spiser mer enn du forbruker er det enkleste svaret dersom helsen din ellers er OK.... Anonymkode: e10cd...2b0 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3 Skrevet 24. april 2023 Du må jo veie deg hver dag, og regne ut gjennomsnittet. En dag sier ingenting. Anonymkode: e7d3c...7fb 2
Jadaomatte Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 (endret) Du trenger faktisk litt fett for å ta av, høres feil ut, men litt ekstra av det er ofte løsningen. Ikke mye selvsagt, men 1ts med olivenoje/smør/kokosolje, elller litt nøtter, mandler, ost etc. ekstra. Ikke for mye selvsagt. Prøv ett par uker se. Og minst mulig karbohydrater, i alle former. Endret 24. april 2023 av Jadaomatte
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #5 Skrevet 24. april 2023 1. Vekten din vil svinge fra uke til uke. Når du har gjort dette i endel uker kan du begynne å se på snittet. En uke sier ingenting. 2. Brus, øl og snacks vil ofte gjøre at du holder på vann. Så jo; mandag er en dårlig dag å veie seg. 3. Om du ikke faktisk går ned mer må du lavere i kalorier eller bevege deg mer. Anonymkode: 1ea81...c4b 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #6 Skrevet 25. april 2023 Noen øl, pizza og snacks kan gjøre at du totalt sett ikke har et underskudd på kaloriinntak. Anonymkode: 89ce5...c9a 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #7 Skrevet 25. april 2023 Du spiser deg ikke opp på dagene utenom fastedagene da? Det hadde jeg garantert gjort, jeg trenger regelmessig mat. Tell kalorier hver dag. Anonymkode: ad5c4...134
MyMichelle Skrevet 28. april 2023 #8 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (På 24.4.2023 den 12.17): Du må jo veie deg hver dag, og regne ut gjennomsnittet. En dag sier ingenting. Anonymkode: e7d3c...7fb Jeg veier meg tre ganger i uken, og fitbitappen sørger for å regne ut gjennomsnittet. Er til stor hjelp for meg. Til Ts, det er nok ikke lurt å veie deg etter å ha spist mye karbo og salt. Vei deg heller f. eks. tirsdager og fredager. Noen går ned fort. Det er gjerne vannvekt. Et kg fett er ca. 7000 kalorier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå