AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 Har forstått det slik at Mrbeast er en svært kontroversiell YouTuber som tjener penger og visninger gjennom å utlevere ressursvake mennesker. Han har også en transeksuell og en sterk religiøs mann i hovedroller på sin kanal. Hva tenker dere? Anonymkode: 373d8...1ea
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #2 Skrevet 24. april 2023 Min tiåring har sett masse på det. Jeg også delvis. Nå har han gått videre til andre ting. Det mest negative med denne youtuberen slik jeg ser det, er at det er en voldsom fokus på å få lettvinte penger. Anonymkode: b9d77...316
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3 Skrevet 24. april 2023 Jeg tenker at er det én ting vi ser for lite av nå for tiden, så er det mennesker som bidrar til at andre skal få det bedre. Hvis du går MrBeast nærmere etter i sømmene vil du se en mann som bidrar langt mer enn de fleste, blant annet ved planting av trær, livsforbedrende medisinsk behandling for fattige på andre kontinenter etc. Ja, kanalene hans drar inn ekstremt godt med penger, men mesteparten går til å finansiere de ulike filantropiske prosjektene hans - til tross for at den andelen han beholder selv lar ham leve svært komfortabelt. Anonymkode: 53950...bc0 5
Macro Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 Det er et ekstremt pengefokus og svært repetativt. Min mistet interessen rimelig kjapt.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #5 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg tenker at er det én ting vi ser for lite av nå for tiden, så er det mennesker som bidrar til at andre skal få det bedre. Hvis du går MrBeast nærmere etter i sømmene vil du se en mann som bidrar langt mer enn de fleste, blant annet ved planting av trær, livsforbedrende medisinsk behandling for fattige på andre kontinenter etc. Ja, kanalene hans drar inn ekstremt godt med penger, men mesteparten går til å finansiere de ulike filantropiske prosjektene hans - til tross for at den andelen han beholder selv lar ham leve svært komfortabelt. Anonymkode: 53950...bc0 Enig! Anonymkode: ee0dc...51c
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #6 Skrevet 25. april 2023 Tenker det er en del av en skadelig kultur som lærer barna at penger og materielle goder er viktig og stas. Det er sånt som bygger oppunder holdninger som barna tar med seg til de blir voksne. Det er ikke bare 1 serie som mrbeast som er problemet, problemet er at man blir proppet av dette signalet om at penger og ting betyr alt for lykke overalt. Anonymkode: 7cbca...198
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #7 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (På 24.4.2023 den 16.23): Jeg tenker at er det én ting vi ser for lite av nå for tiden, så er det mennesker som bidrar til at andre skal få det bedre. Hvis du går MrBeast nærmere etter i sømmene vil du se en mann som bidrar langt mer enn de fleste, blant annet ved planting av trær, livsforbedrende medisinsk behandling for fattige på andre kontinenter etc. Ja, kanalene hans drar inn ekstremt godt med penger, men mesteparten går til å finansiere de ulike filantropiske prosjektene hans - til tross for at den andelen han beholder selv lar ham leve svært komfortabelt. Anonymkode: 53950...bc0 Godt skrevet! Han har gjort mer for andre enn hva fleste av oss vil gjøre i løpet av et liv Anonymkode: 39f23...b36
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #8 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (På 24.4.2023 den 14.47): Min tiåring har sett masse på det. Jeg også delvis. Nå har han gått videre til andre ting. Det mest negative med denne youtuberen slik jeg ser det, er at det er en voldsom fokus på å få lettvinte penger. Anonymkode: b9d77...316 Du har tydeligvis ikke sett på mange videoer av han… Han har gjort mer for folk enn hva de fleste av oss noen gang vil gjøre Anonymkode: 39f23...b36 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #9 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (På 24.4.2023 den 11.49): Har forstått det slik at Mrbeast er en svært kontroversiell YouTuber som tjener penger og visninger gjennom å utlevere ressursvake mennesker. Han har også en transeksuell og en sterk religiøs mann i hovedroller på sin kanal. Hva tenker dere? Anonymkode: 373d8...1ea Han hjelper resurssvake folk og hva var transseksuell med noe å gjøre? Anonymkode: 39f23...b36 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå