AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 Datet en mann, han var utrolig sympatisk og interessant. Men dessverre følte jeg null fysisk tiltrekning. Husker at jeg liksom satt og prøvde med min beste vilje å se fine trekk ved ham utseendemessig, men kom frem til at jeg nok aldri ville klare å kysse ham en gang. Det ble til at vi fortsatte å treffes iblant, jeg tenkte det uansett kunne være hyggelig med en mannlig venn jeg hadde så mye til felles med. Og en dag syntes jeg plutselig at han var litt kjekk, fra en bestemt vinkel. Og så, begynte jeg å lengte etter å kysse ham. Og så så jeg plustelig at han faktisk var ganske barsk, og kjekk fra alle vinkler. Og så ble jeg småforelsket. Og så ble vanvittig forelsket. Og til slutt ble vi endelig kjærester. Så ble vi samboere. Og etter to år er han fortsatt en helt vidunderlig mann på alle måter. Og nå kan jeg bli opphisset bare av å tenke på ansiktet hans mens han snakker, eller på at han går foran meg bortover gaten, fullt påkledd og jeg går bak og ser på ham (han GÅR så utrolig sexy). Jeg kan faktisk bruke det som en seksuell fantasi. Jeg syns det er utrolig rart at man kan endre oppfatningen av en annen person så totalt. Det har sikkert med at sakte men sikkert ble personligheten og utseendet smeltet sammen til ett, eller noe sånt? Andre som har opplevd lignende? Anonymkode: fb3c3...c22 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #2 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Datet en mann, han var utrolig sympatisk og interessant. Men dessverre følte jeg null fysisk tiltrekning. Husker at jeg liksom satt og prøvde med min beste vilje å se fine trekk ved ham utseendemessig, men kom frem til at jeg nok aldri ville klare å kysse ham en gang. Det ble til at vi fortsatte å treffes iblant, jeg tenkte det uansett kunne være hyggelig med en mannlig venn jeg hadde så mye til felles med. Og en dag syntes jeg plutselig at han var litt kjekk, fra en bestemt vinkel. Og så, begynte jeg å lengte etter å kysse ham. Og så så jeg plustelig at han faktisk var ganske barsk, og kjekk fra alle vinkler. Og så ble jeg småforelsket. Og så ble vanvittig forelsket. Og til slutt ble vi endelig kjærester. Så ble vi samboere. Og etter to år er han fortsatt en helt vidunderlig mann på alle måter. Og nå kan jeg bli opphisset bare av å tenke på ansiktet hans mens han snakker, eller på at han går foran meg bortover gaten, fullt påkledd og jeg går bak og ser på ham (han GÅR så utrolig sexy). Jeg kan faktisk bruke det som en seksuell fantasi. Jeg syns det er utrolig rart at man kan endre oppfatningen av en annen person så totalt. Det har sikkert med at sakte men sikkert ble personligheten og utseendet smeltet sammen til ett, eller noe sånt? Andre som har opplevd lignende? Anonymkode: fb3c3...c22 Dere kvinner her inne sier jo hele tiden at personlighet er viktigst og i mange tilfeller så kan jo det også stemme. Hva er rart med det? Anonymkode: ba404...ce6 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3 Skrevet 24. april 2023 Han har en bra personlig, såpass bra at du begynte å se det vakre i han utvendig også. Det er normalt, og ja jeg har selv opplevd det flere ganger i livet mitt. Jeg har også opplevd det omvendte, at en egentlig kjekk mann rett og slett ble stygg pga dårlig personlighet. Anonymkode: 61d11...ad0
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 Jeg opplever det samme selv. Men er redd for at jeg en dag "våkner" og ikke fikser utseendet hans. Når jeg er så vant med hvor bra personlighet han har at jeg ikke blir imponert over den lenger.... Anonymkode: cd661...df4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #5 Skrevet 24. april 2023 Ja det pleier å skje her også. Er først når jeg kjenner personen godt at jeg syns han er kjekk og blir tiltrukket, og også motsatt vei for eksempel min eks samboer som jeg syntes så ut som den unge Brad Pitt og helt fantastisk uvanlig modellkjekk, når det ble slutt pga ting han gjorde som jeg ikke likte så så jeg tilbake på bilder av oss og tenkte bare "hæ han var jo så stygg!" Veldig rart hvordan hjernen endrer visuell oppfattelse ut fra hvordan man kjenner personen på innsiden ja. Anonymkode: 70feb...5e2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #6 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg opplever det samme selv. Men er redd for at jeg en dag "våkner" og ikke fikser utseendet hans. Når jeg er så vant med hvor bra personlighet han har at jeg ikke blir imponert over den lenger.... Anonymkode: cd661...df4 Det var da også en ting å bekymre seg over. Dette er det jo du som forvalter med dine innstillinger og hvordan du ivaretar og holder fast ved å sette pris på det gode mellom dere. Å begynne å ta hverandre som selvfølgelig og ikke sette pris på hverandre lenger ødelegger mange forhold, uavhengig av hvor pen partner man har. Det er ikke hva som avgjør om man slutter med å sette pris på sin partner, men innstilling, fokus og hvordan man faktisk forvalter sitt forhold. Anonymkode: d85d8...794
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå