AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 Også du som var tynn som ei høvelflis Nå har du blitt feit som en julegris Nei, så tjukk du har blitt Nå må du pinadø slanke deg litt Hadde dette blitt godtatt våre dager? Anonymkode: a55a4...fe5
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #2 Skrevet 24. april 2023 Nei sangen er ikke fatphobic men den er nok dessverre ikke politisk korrekt i de woke-ekstreme sine øyne, er garantert at noen hadde blitt krenket på egne eller andres vegne av denne sangen nå i dag. Fatphobic er forresten enda en tullete greie som er importert fra USA, grunnen til at de finner på sånne idiotiske ting der borte er fordi at overvekt er et seriøst samfunnsproblem men i stedet for å gjøre noe med problemet så gjør de det heller om til noe positivt. Hvis befolkningen skulle fått tilgang til sunn og billig mat samt hjelp fra helsevesenet så ville det blitt sett på som kommunisme. Anonymkode: 0b22b...c42 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3 Skrevet 24. april 2023 Nå er både vokalisten og William Kristoffersen (Komponisten) relativt korpulente så dette må vel sees på som selvironi. Går vel under samme kategori som afro amerikanere som kaller hverandre N### ordet. Men for all del, rappere kan rasister og overvektige dansebandmedlemmer kan fatphobic. Men for all del, kjør sak. NRK og Dagbladet rydder forsiden. Så kan vi legge selvironien død for all fremtid. Anonymkode: 5a580...2e9
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 TS har sannsynligvis kun hørt refrenget: Første vers: "Jeg elsker livets goder Og er litt for glad i mat Jeg burde vel mosjonert litt Men jeg er nok litt for lat Og med litt for mange kilo Blir je ganske ofte lei For samma hvem je treffer Så skar dom fortelja meg Refreng: Nei, så tjukk du har blitt Ja du har pinadø lagt på deg gitt Også du som var tynn som ei høvelflis Nå har du blitt feit som en julegris Nei, så tjukk du har blitt Nå må du pinadø slanke deg litt Har du det bra, åssen står det tel Det var lenge siden sist" Anonymkode: 0bab8...960
Gjest ti10 Skrevet 24. april 2023 #5 Skrevet 24. april 2023 Tviler på at den hadde blitt så populær i dag😂
Maleficenta Skrevet 24. april 2023 #6 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Også du som var tynn som ei høvelflis Nå har du blitt feit som en julegris Nei, så tjukk du har blitt Nå må du pinadø slanke deg litt Hadde dette blitt godtatt våre dager? Anonymkode: a55a4...fe5 nei. Den er selvironisk, da de synger om seg selv 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #7 Skrevet 24. april 2023 Nei, den handler om at alle andre kommenterer vekta deres og er selvironisk. Anonymkode: 4c500...2c7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå