AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 Hei! Rundt jul innledet jeg et vennskap med ei fra klassen min. Vi begynte å henge litt, og har i det siste tilbrakt mye tid sammen. Jeg har visst at hun er bi, helt siden før vi ble venner, så for å ikke sende av feil signaler har jeg prøvd å være ‘tydelig’ på at jeg er heterofil (ikke på en sånn ekkel måte, men bare passet på å ikke si ting som kan mistolkes). Og hun har jo fått med seg at hver gang jeg snakker om ‘kjekke’ folk, og folk jeg ‘crusher’ på, er det alltid gutter, jeg har også såvidt nevnt at jeg er hetero. Nå begynner jeg likevel å mistenke at hun har følelser for meg, og vet ikke hvordan jeg skal "takle" det. Jeg skylder også litt på meg selv, fordi jeg har en veldig sprudlete og kanskje ‘flørtete’ personlighet som kan gjøre at hun har feiltolket mitt kroppsspråk og. Så jeg føler meg jo skikkelig drit fordi jeg er redd for å ha gitt henne falske forhåpninger. Men, jeg liker jo henne ikke. Altså hun er en kjempegod venn, men jeg er ikke, og kan ikke se for meg at jeg kommer til å forelske meg i henne, da jeg er hetero. Hun har ikke eksplisitt sagt noe til meg, men hennes væremåte (kontra mot andre av sine venner), og måten hun prater til meg på sender meg litt blandede signaler. Som jeg nevnte har jeg kanskje en noe ‘flørtete’ personlighet da jeg er kjapp i replikken osv. så jeg av alle bør jo forstå at kroppsspråk kan være misvisende. Men jeg er altså likevel litt stressa. Hva gjør jeg? Konfronterer jeg henne med det? Eller venter jeg til hun gjør det? Og evt. hva gjør jeg om hun tar det opp? Jeg vil henne alt godt, og ønsker at vi kan forbli venner lengst mulig. Men er redd for hva som kan skje. Og please, før noen kommenterer noe helt crazy her, jeg mener ikke virke som en sånn cocky person som tror alle er forelsket i meg og at jeg har problemer med det. Men dette er bare en litt forvirrende situasjon, og for å ivareta et godt vennskap vil jeg ikke at noe skal misforstås. Anonymkode: 91122...0dc
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #2 Skrevet 24. april 2023 Hva er det hun gjør og sier som får henne til å virke interessert da? Anonymkode: 45769...7e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå