Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #21 Skrevet 6. januar 2006 Jeg er 170 cm og veier 64 kilo. Jeg er slank. Da jeg var 59 kilo, fikk jeg kommentarer på at jeg så FOR tynn ut. Kommer vel litt på alder også, ungdom og voksne som er like høye ser ikke likedan ut ved samme vekt, voksne damer kan ha noen kilo mer og likevel være slanke.
Gjest -eline- Skrevet 6. januar 2006 #22 Skrevet 6. januar 2006 HELT umulig å besvare. Hvis du har mye muskelmasse, kan du veie mer, men fortsatt se tynn ut. ← Signerer denne jeg. En veltrent meg på 62 kg og en utrentjulegris-meg (*sukk*) på 62 kg ser veldig forskjellig ut selv om vekta er den samme
Caramba Skrevet 6. januar 2006 #23 Skrevet 6. januar 2006 Ja, joa. Men hvor finnes vilje, motivasjon og tålmodighet til å holde ut og til å nå målet? ← Min erfaring med all trening er at motivasjonen kommer etterhvert. Du må komme deg opp av sofaen og begyne. Etterhvert får du mer og mer lyst til å fortsette fordi du kjenner at det blir resultater. Tving deg selv til å ta en løpe/sykkel/ski/gå-tur en gang i uka, så er det stor sansynlighet for at motivasjonen kommer dalende etter en liten stund. Plutselig føler du deg uvel hvis du ikke trener og da kan du begyne å øke frekvensen noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå