AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 Hei! Har fått innkalling til sykehuset etter å ha bestilt time til en abort. Står jeg har fått time til behandling hos sykepleier, men ikke noe om hva som skal skje under timen etc. Noen som har vært gjennom dette før og vet? Tsr de feks UL osv, også får man den første pillen? Anonymkode: e6e65...7e6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #2 Skrevet 24. april 2023 Ble ultralyd. Pillene fikk jeg med hjem med muntlig bruksanvisning. Anonymkode: cd3ad...b39 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ble ultralyd. Pillene fikk jeg med hjem med muntlig bruksanvisning. Anonymkode: cd3ad...b39 Okei, takk for svar! da blir det nok UL og den første pilla, jeg må ta aborten på sykehuset så får sikkert ny time da Anonymkode: e6e65...7e6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 De tar UL for å finne ut hvor lang ca du er på vei om du ikke har tatt UL privat selv og vet det. Det er for å finne ut om du skal ha kirurgisk eller medisinsk abort. Skal du ha medisinsk abort får du samtale hos sykepleier etter UL og får instruksjoner og pillene og kan stille spørsmål om du har noen, og skal du ha kirurgisk abort så får du ny dato for oppmøte for inngrepet. Anonymkode: d6413...cb5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå