AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 Hva er galt med kroppen min? Hver gang jeg har vært aktiv en dag eller 3 timer så får jeg sterke smerter i korsryggen, bekkenet og halebeinet. Jeg klarer nesten ikke sette meg ned, som om jeg virkelig har skadet halebeinet. Hver gang jeg reiser meg er det like store smerter der. Fra hoftene og ned verker det så det begrenser meg. Helt ned til under føttene gjør det vondt. Det ene beinet er alltid verre enn det andre. Dagen etter får jeg faktisk feber på 38-39. Dagen 3 begynner jeg å føle meg skikkelig syk og har ved to anledninger gått til lege da det ikke gir seg etter 3-7 dager. Da vises det at jeg har crp på 100-160. De finner ingen halsbetennelse, bihulebetennelse, nyrebekkenbetennelse eller andre ting. De sjekker det de kan, uten å finne noe årsak. Jeg har blitt sendt hjem med antibiotika en gang og blitt frisk igjen. Desverre varer det bare til neste gang jeg er aktiv. Og noe av det verste er prikkingen, følelsen av at rompa sovner, beina sovner, beina hovner noe opp, mister følelse i underlivet. Mange ganger får jeg samme type smerter og sykdom av å kjøre langt med bil. Jeg har vært til revmatolog, de fant ikke noe på ultralyd. Jeg har vært på mr og venter på svar på det. Jeg har tatt alle mulige blodprøver uten å finne noe. Noen som er kjent med dette? Jeg er lei av å ikke kunne gjøre noe uten å bli skikkelig syk. Jeg er 30 år, slank, slitt med noe vektnedgang, har fysisk hardt yrke - men vært sykemeldt en stund, Anonymkode: 796d1...290
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå