AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 Jeg er gravid og har akutt tannsmerte pga fyll som falt ut, skulle rotfylle men fikk midlertidig fyll. Problemet er at jeg har ikke råd før lønn og betale, og har ekstremt ned smerter nå. Bor 5 timer unna nærmeste tannlegevakt og er kun en privat lege, jeg er redd de ikke tar faktura eller er de pålagt å ta faktura om jeg ikke kan betale. Kunne kanskje komme inn i morgen Jeg har ikke sovet i natt, legen kunne ikke hjelpe meg, jeg bare gråter av smerter og har tatt Paralgin forte som hjelper ikke. Har så lyst å bare dra ut tannen selv.. vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 7b72a...9d7
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #2 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er gravid og har akutt tannsmerte pga fyll som falt ut, skulle rotfylle men fikk midlertidig fyll. Problemet er at jeg har ikke råd før lønn og betale, og har ekstremt ned smerter nå. Bor 5 timer unna nærmeste tannlegevakt og er kun en privat lege, jeg er redd de ikke tar faktura eller er de pålagt å ta faktura om jeg ikke kan betale. Kunne kanskje komme inn i morgen Jeg har ikke sovet i natt, legen kunne ikke hjelpe meg, jeg bare gråter av smerter og har tatt Paralgin forte som hjelper ikke. Har så lyst å bare dra ut tannen selv.. vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 7b72a...9d7 Tror det er helt normalt at tannlege utsteder faktura. Hos min tannlege kan jeg alltid velge om jeg vil ha faktura el betale med en gang. Anonymkode: fd66d...c68
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3 Skrevet 24. april 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tror det er helt normalt at tannlege utsteder faktura. Hos min tannlege kan jeg alltid velge om jeg vil ha faktura el betale med en gang. Anonymkode: fd66d...c68 Kan virkelig legevakten ikke hjelpe? Anonymkode: 7b72a...9d7
trøndermann38 Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 Jeg fikk ikke faktura når jeg gikk til privat tannlege, måtte få noen til å sette over penger til å betale
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #5 Skrevet 24. april 2023 Beste er jo å ringe og spørre om de godtar faktura. Dette varierer nok veldig mellom de ulike tannlegene. Anonymkode: 07584...aa1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå