Gå til innhold

Hårvitaminer som virkelig virker

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor er det billigst å kjøpe Priorin ?

Ts

Anonymkode: 66873...0ba

Jeg kjøper de på farmasiet.no. men de selges av mange apotek og kostholdsbutikker. Sjekk feks prisjakt.no

Folk skriver så mye rart om at sånt ikke virker. Men forskning viser jo til at riktig næring påvirker hårets vekst og kvalitet. Mitt problem var at det var så tynt og brakk etter en viss lengde.

Med priorin og riktig shampoo/balsam/hårolje er jeg seriøst så stolt av håret som nå er grodd til midt på korsryggen. Før hadde jeg aldri lenger enn til rett bak skulderen. Så at det virker er jeg 100% bevis på. Men du må også pleie håret utvendig. Ikke bleke, føne og styre mye med det. Jeg bruker som sagt kerastase genesis serien og håroljen fre eleni og chris. Kur x 1 i uka. Samt to tbl priorin hver dag

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.4.2023 den 11.12):

Hairlux funka for meg, kunne til slutt slutte på dem uten tilbakefall (mitt hårtap var stressutløst stresset hadde stoppet men håret datt av likevel)

Anonymkode: d8059...24c

Hvor lang tid gikk du på dem før du merket det fungerte?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Men hvordan kan de selge så mange tabletter og få lov til det å ha de i butikkhyllene om det ikke fungerer?!

Anonymkode: d4bcf...518

Det kan du spørre om. Hvorfor selges hudkremer som lover å trylle bort eller forhindre rynker i bøtter og spann til desperate kvinner som betaler hva som helst for å ikke bli synlig eldre?

Det selges fordi folk tror på det og kjøper det i sin desperasjon. Alle vil ha vakkert hår. Men det er gener og hormoner som styrer hva slags hår man får fra naturens side. Ytre påvirkninger kan vi styre selv, som varmebehandling, bleking, farging og manglende klipping av spisser. Men det håret som vokser ut er dødt materiale. Det er ikke levende og bruker ikke vitaminer.

Anonymkode: eb543...4cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det kan du spørre om. Hvorfor selges hudkremer som lover å trylle bort eller forhindre rynker i bøtter og spann til desperate kvinner som betaler hva som helst for å ikke bli synlig eldre?

Det selges fordi folk tror på det og kjøper det i sin desperasjon. Alle vil ha vakkert hår. Men det er gener og hormoner som styrer hva slags hår man får fra naturens side. Ytre påvirkninger kan vi styre selv, som varmebehandling, bleking, farging og manglende klipping av spisser. Men det håret som vokser ut er dødt materiale. Det er ikke levende og bruker ikke vitaminer.

Anonymkode: eb543...4cb

Hudkremer kan forebygge rynker jo. Ser det selv på min hud. Men er rynkene allerede der så må man ty til kirurgi.

Anonymkode: d4bcf...518

AnonymBruker
Skrevet

Frønæring skal visst være fint på både hud og hår. Spesielt iht håravfall. 

Har ikke hart håravfall selv, men jeg kjenner ei som etter tre mnd med Frønæring fikk veldig fin hud og glød i ansiktet og håret ble mer skinnende.

Jeg er litt usikker på hvilken type som virker best iht hår. Da jeg tar det for annet. Men tror det er Rain soul, men det kan du få evnt vite av en ambassadør 

Anonymkode: bd462...8b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...