AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 Er fristet av reklamen for MYYK sengetøy. Men har gått på noen smeller før. Altså, kjøpt dyrt sengetøy som liksom skal være så mykt, men så er det egentlig litt sånn børstet overflate, og ikke glatt. Det er på en måte mykt, men jeg vil ha den glatte følelsen, at det ikke gir en sånn ru følelse mot huden. Er MYYK så bra som de sier? Eller har du tips til andre merker? Har en favoritt, og det er et sengesett i sateng fra KID (Sateng som i kvalitetsbomull, ikke sånn falsk silke som jeg ser blir kalt sateng også). Men har aldri funnet tilsvarende der igjen. Anonymkode: e9e57...535
luesveis Skrevet 24. april 2023 #2 Skrevet 24. april 2023 Jeg kjøpte sengetøy derfra for noen måneder siden, og liker det veldig godt. Absolutt ikke noe ru følelse, hvertfall synes ikke jeg det, men jeg er mest vant til flanell da. Eneste "problemet" er at dyna inni sklir nedover så den må ristes på plass innimellom, men det er jo ingen stor sak. Kommer garantert til å kjøpe igjen en gang det er på tilbud.
Ullvott Skrevet 24. april 2023 #3 Skrevet 24. april 2023 Jeg har ikke prøvd Myyk, men vi har satengsengesett fra Borås cotton i om lag samme prisklasse. Det er helt herlig. Mykt, glatt og svalt på en gang. Vi har hatt våre i noen år (6-7 år tror jeg, hvis ikke mer), og de har holdt seg veldig godt. Siden de er så holdbare vil jeg si at de er verdt prisen, men jeg ville holdt øynene åpne for tilbud. PS: Jeg er IKKE blant de som mener at dyrt alltid lønner seg eller at billig ikke lønner seg når det gjelder håndklær og sengetøy. Jeg har billige sett som også har overgått enhver forventning til stoffkvalitet, sømmer og levetid, men det er en annen diskusjon. 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 Jeg er veldig fornøyd med MYYK. Har kjøpt to sett og bruker kun det, til tross for at vi har sengetøy fra dyrere merker i skapet. Det er mykt og lett, men jeg synes ikke det er spesielt glatt. Det gir ikke en ru følelse mot huden, men det har en matt overflate. Om du foretrekker et silkeglatt, blankere og svalere sengetøy, er det kanskje ikke det rette for deg. Jeg satt også lenge på gjerdet (ble skeptisk av den massive markedsføringen på sosiale medier), men stakk innom butikken da jeg var en tur i Oslo. Anonymkode: 309cb...e4f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå