AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 Kunne du ha datet noen med ekstremistiske holdninger, politiske eller religiøse. Anonymkode: 2e4cc...5a9
Andro Skrevet 24. april 2023 #2 Skrevet 24. april 2023 Nei, selvfølgelig ikke. Jeg er en hardbarka anti-ekstremist. 1
Drizzt Skrevet 24. april 2023 #3 Skrevet 24. april 2023 Jeg kunne ikke datet en ekstremist, nei. Uansett hva hans ekstreme holdninger handler om - politikk, religion, klima, veganisme, you name it. 1
Phoenix Heart Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 Nei, kunne aldri datet en ekstremist. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #5 Skrevet 24. april 2023 Nei, det hadde blitt for ekstremt. Anonymkode: 06667...155 1
Miranda Bailey Skrevet 24. april 2023 #6 Skrevet 24. april 2023 Nei. Jeg sliter med å omgås sånne mennesker generelt, så kunne aldri ha formet et nært forhold til de.
Nymerïa Skrevet 24. april 2023 #7 Skrevet 24. april 2023 Muligens. Det kommer an på flere ting. Hvis det var én konkret sak han hadde brent for i årevis og jeg hadde forståelse for saken så ja. Hvis han ikke forventa det samme engasjementet fra meg. Men ikke hvis du med ekstremist mener noen med masse saker som de fyrer seg opp over og går i et miljø der de påvirker hverandre, så nei. Absolutt ikke.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #8 Skrevet 24. april 2023 Nei, det kunne jeg ikke. Anonymkode: cb508...413
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #9 Skrevet 24. april 2023 Beskriv en ekstremist fra høyresiden og fra venstresiden Anonymkode: c7fdc...416 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #10 Skrevet 24. april 2023 Nei, det kunne jeg ikke. Møter ingen religiøse ekstremister til daglig, heldigvis, men holder meg unna senterpartister, FrP-/Rødt-velgere, klimafornektere, miljøvernere, vaksinemotstandere, puristiske veganere og folk som identifiserer seg som kjøttetere. Anonymkode: cb716...764
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #11 Skrevet 24. april 2023 Nei. Verken fra høyre eller venstre side av den politiske aksen. Men, aller verst er facebookgubbene mellom 50-75 uten et snev av utdanning, relevant arbeidserfaring eller kildekritikk som skal diskutere EØS/EU, strøm, covid, bompenger, innvandring, Ukraina osv. Alltid bombastiske, idiotforklarende, helt uten nyanser eller dypere analyser. Fy faen, jeg spyr. Anonymkode: 0c331...3ed
Gjest Adobyen Skrevet 24. april 2023 #12 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei. Verken fra høyre eller venstre side av den politiske aksen. Men, aller verst er facebookgubbene mellom 50-75 uten et snev av utdanning, relevant arbeidserfaring eller kildekritikk som skal diskutere EØS/EU, strøm, covid, bompenger, innvandring, Ukraina osv. Alltid bombastiske, idiotforklarende, helt uten nyanser eller dypere analyser. Fy faen, jeg spyr. Anonymkode: 0c331...3ed Jeg synes at disse finnes blant begge kjønn og aldersgrupper.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #13 Skrevet 24. april 2023 Just now, Adobyen said: Jeg synes at disse finnes blant begge kjønn og aldersgrupper. Absolutt, men majoriteten er menn. Anonymkode: 0c331...3ed 1
Carrot Skrevet 24. april 2023 #14 Skrevet 24. april 2023 Nei, jeg mangler tolmodighet med slike mennesker og holde rmeg helst unna de om jeg kan.
isw Skrevet 24. april 2023 #15 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kunne du ha datet noen med ekstremistiske holdninger, politiske eller religiøse. Anonymkode: 2e4cc...5a9 Neppe verken fra den ekstreme høyresiden (til høyre for FrP) eller den ekstreme venstresiden (til venstre for Rødt). Når det gjelder FrP og Rødt, så er det partier som rommer mye og mange (f.eks. var det forskjell på Siv Jensen (moderat) og Christian Tybring-Gjedde (ekstremist og Trump-fan)) - slik er det med velgerne deres også, så jeg ville ikke kategorisk utelukket det, selv om jeg befinner meg en del nærmere sentrum av norsk politikk. Når det gjelder religion, så er jeg selv ateist. Jeg har ingenting imot religion eller religiøse, men blir det ekstremt (les: at religionen påvirker ens liv og kultur i svært stor grad), så ville det blitt et "no-go" fra meg. Jeg kunne vært sammen med en vegetarianer, men ikke en veganer. Sistnevnte blir for ekstremt for meg, og jeg mener at et sunt kosthold inneholder "litt av hvert".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå