Gå til innhold

Hater utelviet og dating, er bare ikke som før :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 28 og startet på studie i fjor, Ville da utvide jobbmulighetene mine senere, samt skaffe meg et nettverk og gjenopplive de yngre dagene, men deter jo ikke helt det samme, ble kjent med ei som går i samme studieretning som meg. Hun er 19 år og vi dro ut sammen til byen, i det vi var der, merker jeg at det var stor styr for meg å komme inn på utesteder hun hadde tenkt seg, I det vi kom inn på et utested hun valgt selvfølgelig, merket jeg at gutter 18-20 ignorerer meg i den høyeste grad, ingen inviterer meg på dans og da vi skulle sjekke opp gutter ute ble jeg IGJEN ignorert. Dette er helt forferdelig. Jeg ser jo ut som jeg er 20, men faen som jeg sliter i det en kompis av henne en 19 åring påtraff oss, ville han heller ikke ha noe med meg å gjøre når jeg sendte ut interesse signaler.

Jeg er gammel og folk hjelper ikke til med å føle meg vel, må nok innse det :(  Fanken ta den OVERFLADISKE Oslo-livet!!

Anonymkode: 7bd8a...d62

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Minner meg om en jeg vet om på jobben. Hun er rundt 40 og hadde nettop skilt seg. Gikk inn i dating livet som en okse. Endte med noen samleier med menn i slutten av 20 årene for å så satse på menn i 50 årene. Skål til deg!

Anonymkode: 502ca...ef3

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er 28 og startet på studie i fjor, Ville da utvide jobbmulighetene mine senere, samt skaffe meg et nettverk og gjenopplive de yngre dagene, men deter jo ikke helt det samme, ble kjent med ei som går i samme studieretning som meg. Hun er 19 år og vi dro ut sammen til byen, i det vi var der, merker jeg at det var stor styr for meg å komme inn på utesteder hun hadde tenkt seg, I det vi kom inn på et utested hun valgt selvfølgelig, merket jeg at gutter 18-20 ignorerer meg i den høyeste grad, ingen inviterer meg på dans og da vi skulle sjekke opp gutter ute ble jeg IGJEN ignorert. Dette er helt forferdelig. Jeg ser jo ut som jeg er 20, men faen som jeg sliter i det en kompis av henne en 19 åring påtraff oss, ville han heller ikke ha noe med meg å gjøre når jeg sendte ut interesse signaler.

Jeg er gammel og folk hjelper ikke til med å føle meg vel, må nok innse det :(  Fanken ta den OVERFLADISKE Oslo-livet!!

er ikke du litt for gammel for gutter på 19, 20? Du ser nok ut som din riktige alder. Du er jo ennå ung, men ikke regn med at gutter på den alderen er interessert. 

Endret av Maleficenta
  • Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du er 28 og du vil ha interesse fra gutter på 18?

:klo:

Kanskje bør du heller satse på noen nærmere din alder? ...

Kanskje overvurderer du hvor ung du ser ut?

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du ha så unge gutter i det hele tatt? Er snakk om smak? 

Anonymkode: 62bd2...575

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan garantere deg at du ser ut som 28. Ikke alle på 28 er like, men selv om noen på samme alder har annen stil/korpp/ansikt enn deg betyr ikke at du ser yngre ut. Og iallefall ikke så mye yngre. 
En på 19/20 ser deg garantert ikke som potensiell partner. Og du burde heller ikke se på dem som det, de er jo fortsatt barn. 

Finn noen på egen alder, og bli kjent med dem. 

Anonymkode: 1328f...661

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlig ser du ikke ut som du er 20. 
Og kompisen hennes, vel, uansett om du kanskje ser ut som du er på hans alder, så er det ikke gitt at han synes du er attraktiv selv om du sender ut interessert-signaler. 

Anonymkode: 2378a...850

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vrangforestillinger, dette Ger kan ødelegge liv. ser det heletiden i hvertfall på treningsenteret, kvinner som trener dagen lang for å se yngre, hadde det vært slik så hadde alle bodybuildere som har vunnet mr.Olympia siden 70-tallet fortsatt sett ut som de var 20. Å se yngre ut?, petter pan syndromet i høyeste grad,  betyr at man satser på å date yngre mennesker, huff. Kan ikke tro at det er så mange som nekter å vokse opp.

Anonymkode: 59073...68e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager vil du flørte med så unge gutter? Finn deg noen på din egen alder.. 

Anonymkode: b0bc3...d73

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva i alle dager skal du med 18/19-årige gutter? Du er altfor gammel for dem og de har ingenting å tilby deg.

Anonymkode: 4b569...155

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg kan garantere deg at du ser ut som 28. Ikke alle på 28 er like, men selv om noen på samme alder har annen stil/korpp/ansikt enn deg betyr ikke at du ser yngre ut. Og iallefall ikke så mye yngre. 
En på 19/20 ser deg garantert ikke som potensiell partner. Og du burde heller ikke se på dem som det, de er jo fortsatt barn. 

Finn noen på egen alder, og bli kjent med dem. 

Anonymkode: 1328f...661

Dette er bare tull 

Anonymkode: 98c84...35c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dette er bare tull 

Anonymkode: 98c84...35c

Vil si mer at det hun driver med er tull. Hu har nok fått det bekreftet også

Anonymkode: 59073...68e

AnonymBruker
Skrevet

Gutter på 18? wæææ

Så du har ikke problemer med at en ung mann bare humper deg just for the hell of it, med null følelser?

eier du ikke selvrespekt. Du ser ikke ut som du er 18 det er jeg helt sikker på selvom jeg ikke har sett deg. Makten 24 og da er du heldig.

Anonymkode: 82733...1ec

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du ha forhold med 18 åringer?

Anonymkode: c49e7...146

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal du med 18 åringer?!

Anonymkode: f8cce...13f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...