AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #1 Del Skrevet 24. april 2023 Med økende priser på alt mulig så er det greit å begynne sparingen tidlig tenker jeg. Ferien for i år er allerede betalt. Skal 2 uker til utlandet + dyreparken. Så nå har jeg begynt å spare til ferien i 2024. Har aldri begynt så tidlig før, men neste års ferie blir dyr.. Andre som starter tidlig med feriesparingen? Anonymkode: 48d1c...02f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #2 Del Skrevet 24. april 2023 Sparer 1000 kr til ferie hver måned hele året. Vi pleier å bruke mindre penger de ukene vi drar på ferie enn ellers, og så pleier vi å omstrukturere inntekten litt slik at det vi ellers sparer til andre formål går til ferie i de ukene. Anonymkode: ec065...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3 Del Skrevet 24. april 2023 Jeg har begynt å spare til ferien 2024 ja. Men i hovedsak fordi jeg ikke har råd til ferie i år. Ferie blir det uansett i år, for i år så sponser samboer ferien min (hans valg å dra på ferie i år, ikke min, men jeg sier ikke nei takk når han betaler). Anonymkode: b2dd1...9d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 24. april 2023 #4 Del Skrevet 24. april 2023 Pleier å bruke feriepenger på ferien. Men ikke dumt å begynne å spare til neste års ferie, om man pleier å gjøre det og allerede har betalt for årets ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #5 Del Skrevet 24. april 2023 Jeg sparer til ferie hele tiden, og det som ikke blir brukt i år blir stående til neste år. Har spart faste summer hver måned i flere år for å ha til ferie, selv om jeg ikke har hatt konkrete ferieplaner, og selv om jeg ikke har reist på ferie. Anonymkode: c9b3a...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #6 Del Skrevet 24. april 2023 Ja, sparer litt hele tiden, men med en familie på 5 skal det ganske mye mer til enn ekstra feriepenger og litt sparing hver måned til for å få nok penger til en utenlandsferie. Vi dropper dyr ferie i år, har månedlig sparing + bruker neste års feriepenger til ferie 2024. Om ikke økte utgifter spiser opp for mye av det vi har til overs så håper vi å få reist på Cruise el lignende i USA, men jeg er spent på om vi får spart nok. Anonymkode: fd1e1...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #7 Del Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, sparer litt hele tiden, men med en familie på 5 skal det ganske mye mer til enn ekstra feriepenger og litt sparing hver måned til for å få nok penger til en utenlandsferie. Vi dropper dyr ferie i år, har månedlig sparing + bruker neste års feriepenger til ferie 2024. Om ikke økte utgifter spiser opp for mye av det vi har til overs så håper vi å få reist på Cruise el lignende i USA, men jeg er spent på om vi får spart nok. Anonymkode: fd1e1...b11 Hvor mye tror du at du trenger? Vi håper også på dyr ferie til neste år. 1 uke til NY og 2 uker til rivieraen + dyreparken. Men jeg er veldig usikker på NY turen pga så lav krone verdi. Vi får se 🤞 Anonymkode: 48d1c...02f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #8 Del Skrevet 24. april 2023 c_buk skrev (13 timer siden): Pleier å bruke feriepenger på ferien. Men ikke dumt å begynne å spare til neste års ferie, om man pleier å gjøre det og allerede har betalt for årets ferie. Det er første gang jeg gjør det i år. Tenkte at hvis man skal spytte ut 40-60 000 på fly og hotell neste januar så er det greit å ha spart opp litt på forhånd Så kan man jo spare opp til resten av ferien etterhvert. Anonymkode: 48d1c...02f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #9 Del Skrevet 24. april 2023 Nei. Ferie er oppskrytt. Anonymkode: 16a4c...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #10 Del Skrevet 24. april 2023 Nei. Ferie er bare stress, den virkelige ferien er hjemme ❤️ Anonymkode: 749bd...fea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #11 Del Skrevet 24. april 2023 Sparer fast sum hver måned hele året ☺️ Anonymkode: faead...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #12 Del Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Nei. Ferie er bare stress, den virkelige ferien er hjemme ❤️ Anonymkode: 749bd...fea Nei, huttetu jeg foretrekker et par uker i sør Europa i 30 grader, varmt i vannet, god vin, god mat. Enn 14 grader og regn i Norge... Men hver sin smak 😀 Anonymkode: 48d1c...02f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #13 Del Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Nei. Ferie er oppskrytt. Anonymkode: 16a4c...59a Overhode ikke Jeg lever for ferie Anonymkode: 48d1c...02f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #14 Del Skrevet 24. april 2023 Jeg skal for første gang spare til ferie, har lyst til å reise vinter 2023/2024. Når det blir spørs litt på hvor mye jeg rekker å spare i tide ift flypris billetter. Jeg burde jo ha 30 000 til nå høst, men tviler på det. Har nok pengene til jul… og da er det for sent. Men da blir det hvertfall ferie 2025, også får jeg alltid spare 1 år i forveien da 😅 sånn at jeg alltid kan ha pengene på høsten til å bestille ferie på vinteren Anonymkode: 68553...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #15 Del Skrevet 24. april 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Overhode ikke Jeg lever for ferie Anonymkode: 48d1c...02f Bare stress og mas og bortkastede penger. Anonymkode: 16a4c...59a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #16 Del Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare stress og mas og bortkastede penger. Anonymkode: 16a4c...59a Lurer på hva slags ferier du pleier å dra på Hos oss er det 100% nytelse! Anonymkode: 48d1c...02f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #17 Del Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skal for første gang spare til ferie, har lyst til å reise vinter 2023/2024. Når det blir spørs litt på hvor mye jeg rekker å spare i tide ift flypris billetter. Jeg burde jo ha 30 000 til nå høst, men tviler på det. Har nok pengene til jul… og da er det for sent. Men da blir det hvertfall ferie 2025, også får jeg alltid spare 1 år i forveien da 😅 sånn at jeg alltid kan ha pengene på høsten til å bestille ferie på vinteren Anonymkode: 68553...df9 Ja, litt det samme jeg planlegger Ligge ett år forran hele veien. Så er det null stress med alle bilettene som skal bestilles i forkant Anonymkode: 48d1c...02f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 24. april 2023 #18 Del Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Bare stress og mas og bortkastede penger. Anonymkode: 16a4c...59a Høres ut som en trist tilværelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #19 Del Skrevet 24. april 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Lurer på hva slags ferier du pleier å dra på Hos oss er det 100% nytelse! Anonymkode: 48d1c...02f Drar aldri på ferie. Anonymkode: 16a4c...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #20 Del Skrevet 24. april 2023 1 hour ago, Brunello said: Høres ut som en trist tilværelse. Koser meg hjemme. Anonymkode: 16a4c...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå