Den anonyme Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 Til de i min familie som nekter å snakke med meg fordi jeg har fortalt sannheten om pappa. (Og ja, jeg vet du leser..) Du vil ikke høre om det, du vil ikke lese om det. Nei ok.. Jeg fikk ikke velge. Jeg kunne ikke takke nei. Jeg fikk ikke lov til å slippe. Jeg er i dag fullstendig ute av stand til å jobbe. Noen dager makter jeg ikke engang å hente posten. Jeg våkner gjennomsvett og skrekkslagen i panikkanfall om natten. Har flashbacks jevnlig gjennom hele dagen. Jeg har sterk sosial angst og kompleks ptsd, og en lang liste til med diagnoser. Jeg kan helt plutselig og uten forvarsel begynne å gråte fordi jeg husker et eller annet eller lukter en lukt som minner meg om noe. Jeg kan sitte her til i mårra å fortelle deg om "arven" etter pappa. De valgene HAN tok må jeg leve med resten av livet. Resten av livet! Så til deg som sitter der å føler deg krenket over at jeg har fortalt verden hva slags mann din bror eller onkel egentlig var… Takk for støtten…(?) og FUCK DEG! 16
Topsi Skrevet 24. april 2023 #2 Skrevet 24. april 2023 Det er rart det der, at å fortelle om hva noen har gjort visstnok er verre enn det de har gjort.... klem til deg ❤ 1 1
Den anonyme Skrevet 24. april 2023 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2023 Topsi skrev (2 minutter siden): Det er rart det der, at å fortelle om hva noen har gjort visstnok er verre enn det de har gjort.... klem til deg ❤ Ja, jeg gjør visst skam på han og hans navn. Jeg tenker ikke på konsekvensene av det jeg sier… takk ❤️ 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 Kan jeg spørre hvorfor du skriver det her på kvinneguiden? Hva er poenget? Det er en ganske normal, og teit reaksjon du har fått av din familie. Mange vil heller leve i livsløgnen, enn å høre den brutale sannhet. Anonymkode: 7f9e4...bc7 3
Gjest frenchygirl Skrevet 24. april 2023 #5 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan jeg spørre hvorfor du skriver det her på kvinneguiden? Hva er poenget? Det er en ganske normal, og teit reaksjon du har fått av din familie. Mange vil heller leve i livsløgnen, enn å høre den brutale sannhet. Anonymkode: 7f9e4...bc7 Kanskje fordi hennes pappa, onkel, bror, bestefar ikke er de eneste menn som har forgrepet seg. Kanskje hun ikke er den eneste som opplever fordømming og vansker med å bli trodd. Takk TS for at du står opp for deg selv og alle andre i din situasjon. Det er mange ofre der ute ❤️
Den anonyme Skrevet 24. april 2023 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan jeg spørre hvorfor du skriver det her på kvinneguiden? Hva er poenget? Det er en ganske normal, og teit reaksjon du har fått av din familie. Mange vil heller leve i livsløgnen, enn å høre den brutale sannhet. Anonymkode: 7f9e4...bc7 Jeg skriver det her på kvinneguiden fordi minst 3 av de jeg har skrevet det til er her inne å leser og slarver hele dagen, og jeg vet de leser det jeg har skrevet. og ja, det kan godt hende det er normalt at de ikke ønsker å vite om dette, men når de har "baller" til å snakke rundt på bygda om hvor fæl jeg er som snakker sånn om dems bror/onkel, så føler jeg et stort behov for å svare for meg. Stå opp for meg selv rett og slett! Hvilken løgn de foretrekker å leve i er faktisk ikke mitt problem! Jeg forteller sannheten 👍 5
Den anonyme Skrevet 24. april 2023 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2023 frenchygirl skrev (1 minutt siden): Kanskje fordi hennes pappa, onkel, bror, bestefar ikke er de eneste menn som har forgrepet seg. Kanskje hun ikke er den eneste som opplever fordømming og vansker med å bli trodd. Takk TS for at du står opp for deg selv og alle andre i din situasjon. Det er mange ofre der ute ❤️ Selv takk ❤️
Phoenix Heart Skrevet 24. april 2023 #8 Skrevet 24. april 2023 (endret) Jeg forstår meg ikke på slike mennesker, som legger skyld på offeret. det er ALDRI offerets skyld. Alle må huske på det ❤️ Endret 24. april 2023 av Athena Freyja 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #9 Skrevet 24. april 2023 Jeg rapporterte tråden, for dette passer absolutt ikke under seksualitet. Det har ingenting med sex å gjøre. Anonymkode: 3b2fd...f4e 1 4
Den anonyme Skrevet 24. april 2023 Forfatter #10 Skrevet 24. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg rapporterte tråden, for dette passer absolutt ikke under seksualitet. Det har ingenting med sex å gjøre. Anonymkode: 3b2fd...f4e Neivel..? Hva har det med å gjøre da? Familie og barn? Endret 24. april 2023 av Den anonyme 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #11 Skrevet 24. april 2023 Den anonyme skrev (Akkurat nå): Neivel..? Hva har det med å gjøre da? Familie? Psykisk helse. Anonymkode: 3b2fd...f4e 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #12 Skrevet 24. april 2023 Går i gjennom det samme. Men jeg begynner bare å le når de kommer med de krasse og sure holdningene sine til meg. Er ikke jeg som er en idiot her🙄 Anonymkode: fc697...901 1
Den anonyme Skrevet 24. april 2023 Forfatter #13 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Går i gjennom det samme. Men jeg begynner bare å le når de kommer med de krasse og sure holdningene sine til meg. Er ikke jeg som er en idiot her🙄 Anonymkode: fc697...901 Jeg klarer ikke å le av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå