Gå til innhold

Jeg er pussy-whipped og stolt av det!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvorfor er det så mange som bruker ordet pussy-whipped som ett nedlatende sjelsord til menn som gjør husarbeid og følger og støtter samboeren/kona si i hennes selvrealisering og karriere? 

Mens det ikke brukes ord som cock-whipped om damer som gjør det samme for sin mann? 

Personlig er jeg pussy-whipped og både dritstolt og lykkelig over å få være den som står bak min kone i tykt og tynt. 

Det å få lov til å stå opp tidlig, ta oppvasken, rydde første etg og så  sitte klar med brennende duftlys og nytraktet kaffe til kona mi er en perfekt start på dagen før vi begge drar på jobb. 

Til og med og måtte gi beskjed en del ganger til kamerater at dessverre får jeg ikke blitt med på guttetur denne gangen fordi jeg må pusse opp ett rom og ta rundvask i huset mens min kone er på veninnetur til Barcelona eller andre eksempler på at hun bestemmer gir meg både lykkefølelse og ekstrem lyst på Dama mi. 

Så jeg er fullstendig pussy-whipped og stolt av det! Hun "bærer buksene", ser dødsbra ut og har en pussy-whipped ektemann som er kjempestolt av konen sin. 

Endret av Mountain Man
Korrigerte feil autokorrektur
  • Liker 3
  • Hjerte 5
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo DU som skriver innlegg på kvinneguiden om det.

Om du er stolt av det, hvorfor skal det være så viktig å påpeke at du er pussy-whipped? 

Det å være stolt av dama si og være støttende har ingenting med å være whipped å gjøre. 

Og en annen ting, google er en kjekk ting for å rettskrive ord du ikke kan. Barcelona

Anonymkode: 78bd3...1ff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jaja, fortell deg selv mange ganger at du er lykkelig så blir du sikkert det en dag. 

Anonymkode: 8a72a...bc1

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Koselig da. 

Anonymkode: 0b0d0...92e

• Hjerte 2
Skrevet (endret)

Du har "Pussy whipped" som din kink, i motsetning til menn som ufrivillig lar seg sjefen rundt av en kvinne. På godt norsk; en "tøffelhelt". 

Dessuten trenger man ikke være hverken "pussy whipped" eller "tøffelhelt" for å ta oppvasken eller trakte kaffe til sin kone. De fleste av oss kaller det bare normal aktivitet i et helt normalt forhold. 

Endret av Troyamin
  • Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Koselig da. 

Anonymkode: 0b0d0...92e

Takk. 😊

Forøvrig morsomt å se hvor mange "menn" som blir provosert og føler det truende at vi har det best under en kvinnes kjærlige og faste kontroll. 😀

Endret av Mountain Man
  • Liker 1
Skrevet (endret)
Troyamin skrev (8 minutter siden):

Du har "Pussy whipped" som din kink, i motsetning til menn som ufrivillig lar seg sjefen rundt av en kvinne. På godt norsk; en "tøffelhelt". 

Dessuten trenger man ikke være hverken "pussy whipped" eller "tøffelhelt" for å ta oppvasken eller trakte kaffe til sin kone. De fleste av oss kaller det bare normal aktivitet i et helt normalt forhold. 

Jeg siktet til at det brukes som ett skjelsord å være pussy-whipped. 

For meg handler det om hvor høyt en Mann elsker og har lyst på Dama si. 

Altså at enhver ekte mann vil ønske å være pussy-whipped om bare kjærlighet og lyst er sterk nok.

Men du har helt rett i at det ønske også må komme fra mannen og at jeg ikke snakker om å være pussy-whipped p.g.a manglende ryggrad eller svakhet som en tøffelhelt.

Men tvert imot p.g.a manlig styrke og kjærlighet til Kvinnen i våre liv. Som en ridder for vår Dronning! 

Endret av Mountain Man
Rettet enda en idiotisk feil autokorrektur
Skrevet
Mountain Man skrev (1 minutt siden):

Jeg siktet til at det brukes som ett skjelsord å væte pussy-whipped. 

For meg handler det om hvor høy en Mann elsker og har lyst på Dama si. 

Altså at enhver ekte mann vil ønske å være pussy-whipped om bare kjærlighet og lyst er sterk nok.

Men du har helt rett i at det ønske også må komme fra mannen og at jeg ikke snakker om å være pussy-whipped p.g.a manglende ryggrad eller svakhet. Men tvert imot p.ga styrke og kjærlighet. 

Ja, selvfølgelig er ordet pussy whipped et skjellsord.

Igjen, dette er din kink. Du representerer absolutt ikke normen. Du påstår at bare det er nok kjærlighet og lyst så vil enhver mann ønske å være pussy whipped. Dette stemmer ikke. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Troyamin skrev (13 minutter siden):

Ja, selvfølgelig er ordet pussy whipped et skjellsord.

Igjen, dette er din kink. Du representerer absolutt ikke normen. Du påstår at bare det er nok kjærlighet og lyst så vil enhver mann ønske å være pussy whipped. Dette stemmer ikke. 

Har ihvertfall erfart at det er slik selv og snakket med mange kamerater  som sier det samme selv om dem ikke våger å erkjenne det utad. 😀

De fleste lever bak en maske hele livet og gjør hva de tror gir dem mest sex og sjans hos det motsatte kjønn. Been there done that... 😀 

Endret av Mountain Man
Skrevet
Mountain Man skrev (Akkurat nå):

Har ihvertfall erfart at det er slik selv og snakket med mange kamerater  som sier det samme selv om dem ikke våger å erkjenne det utad. 😀

De fleste lever bak en maske hele livet... 

Du må gjerne fortsette å leve i en slik fantasi. 

Kjenner uansett at jeg blir småprovosert på andre menns vegne når forsøker å normalisere dine kink på den måten du gjør. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Hm? Pussy whipping betyr noe ganske annet i min sjargong 😆 og den som ikke har pussy kan rett og slett ikke bli det.

Skrevet

At det var? 

Hilsen Dinosaur-Vera.

P.s At man tar husvask, og bidrar like mye i huset og familien, og varter hverandre opp..er ikke det en helt normal likestilt familie? 

• Liker 6
Skrevet
Vera skrev (2 minutter siden):

At det var? 

Hilsen Dinosaur-Vera.

P.s At man tar husvask, og bidrar like mye i huset og familien, og varter hverandre opp..er ikke det en helt normal likestilt familie? 

Jeg gjør alt det i tillegg til at vi begge har jobb.

Skrevet
Andro skrev (6 minutter siden):

Hm? Pussy whipping betyr noe ganske annet i min sjargong 😆 og den som ikke har pussy kan rett og slett ikke bli det.

🤣

Skrevet
Mountain Man skrev (2 minutter siden):

Jeg gjør alt det i tillegg til at vi begge har jobb.

Hun gjør ingenting utenom jobb?

Skrevet
Troyamin skrev (7 minutter siden):

Du må gjerne fortsette å leve i en slik fantasi. 

Kjenner uansett at jeg blir småprovosert på andre menns vegne når forsøker å normalisere dine kink på den måten du gjør. 

You made my point. 

Det er nettopp den innstillingen fra mange som gjør at de fleste lever med en maske og ett skuespill hele livet. 

Jeg har også prøvd det i flere år og fikk masse damer med å bære en maske. 

Nå var jeg så heldig og ha en ektefelle som jeg endelig kunne være 100% ærlig ovenfor om mine submissive lengsler og så viste det seg at også hun hadde spilt det motsatte av hva som gav henne tilfredstillelse også p.g.a fordommer og forutinntatte holdninger. 

Skrevet
Mountain Man skrev (Akkurat nå):

You made my point. 

Det er nettopp den innstillingen fra mange som gjør at de fleste lever med en maske og ett skuespill hele livet. 

Jeg har også prøvd det i flere år og fikk masse damer med å bære en maske. 

Nå var jeg så heldig og ha en ektefelle som jeg endelig kunne være 100% ærlig ovenfor om mine submissive lengsler og så viste det seg at også hun hadde spilt det motsatte av hva som gav henne tilfredstillelse også p.g.a fordommer og forutinntatte holdninger. 

På hvilken måte fikk jeg fram ditt poeng? Jeg er fullstendig uenig med deg. Du har funnet ut av ditt seksuelle tenningsmønster og lever ut din fantasi. Din kink viser ikke det normale for de fleste menn/par.

Andre menn bruker ikke maske, de lever helt åpent i sine forhold. Forhold som er basert på gjensidig ønske om å gjøre det beste for sin partner. De ønsker ikke en kvinne som bestemmer over dem. De ønsker likeverd. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Eller så er rett og slett ditt kjærlighetsspråk tjenester. Min mann er likens. Han er overhode ingen tøffelhelt, men dette er hans måte å vise kjærlighet og omsorg overfor meg. Å ja, det genererer mer sex på han😍 Mye heller omsorg og tjenester i hverdagen av denne karakteren enn dyre gaver og en mann som engler seg innpå og må ta på meg hele tiden. Vi har vært lykkelig gift i over 10 år.

Anonymkode: 7b13f...94d

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var et nytt ord, er bare kjent med ordet tøffel. Det misbrukes for at andre menn skal slippe å bidra i hverdagen. Ingen vil være kjent som tøffel, men det er jo de som blir værende i forhold og får et lykkelig liv. 

Anonymkode: 097fe...acf

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Troyamin skrev (9 minutter siden):

På hvilken måte fikk jeg fram ditt poeng? Jeg er fullstendig uenig med deg. Du har funnet ut av ditt seksuelle tenningsmønster og lever ut din fantasi. Din kink viser ikke det normale for de fleste menn/par.

Andre menn bruker ikke maske, de lever helt åpent i sine forhold. Forhold som er basert på gjensidig ønske om å gjøre det beste for sin partner. De ønsker ikke en kvinne som bestemmer over dem. De ønsker likeverd. 

At du blir provosert av påstanden om at mange menn innerst inne ønsker at dama skal være sjefen i forholdet er det jeg mener maker my point .

Tviler sterkt på at mange menn ville våget å erkjenne den lengselen om de er i ett forhold med en dama de om så bare misstenker at vil bli provosert av det ønske.

Så på den måten understreket du mitt poeng selv om du er uenig med meg. 😀

For å ta ett illustrerende exempel fra mitt eget liv og en "pikenes Jens" av en kamerat jeg hadde. 

Jeg opplevde i starten på min sjekke "kariere" at alle jenter valgte drittsekkene istedefor meg og andre som viste oss som gentlemen og i deres øyne submissive. Det førte til noen år med dyp kjærlighet sorg før jeg kom over det. 

Så fikk jeg råd fra en rundbrender kamerat om å agere mer likegyldig og spille på mine dominante egenskaper som jeg eggentlig hadde mye av blandt menn. 

Vips lå damene etter meg i fleng og jeg kunne velge å vrake blandt veldig mange. Men etter noen år gikk jeg lei av alle damer som jeg aldri klarte å føle noe lidenskap for.

Fant meg en dame som virket dominant og bestemt og vi giftet oss stormende forelsket. 

Men som jeg har fortalt i andre poster falt både jeg og henne tilbake i gammelt rollemønster med meg som den klart dominante part. 

Så på tross av mange andre ting vi delte og deler så begynte jeg helt å miste seksuelt interessen for henne for litt over 1.5 år siden og 20 års ekteskap. Primært p.g.a at hun fremsto for submissive og oppofrende for alt jeg ønsket og bestemte. 

Noe som gjorde at flere andre tilbud fra damer vi kjenner begynte å bli fristende.

Jeg trengte å føle at Dama hadde mer verdi en meg selv som alle forhold bærer preg av i startfasen når vi menn sjekker opp og beiler for dama.

Derfor tenkte jeg at nå får det bære eller briste hvis ikke ryker ekteskapet. Jeg åpnet meg opp for henne og sa det som det var at jeg eggentlig lengter etter å være hennes submissive støttespiller i samlivet. 

Så viste det seg at hun også hadde spilt submissive fordi hun trodde jeg likte det og fordi det var slik hun var opplært at menn liker. 

Så på den måten føler jeg meg som den lykligste og heldigste mann i hele verden. Jeg sier ikke at alle menn føler det samme som meg.

Men min erfaring er at de få av mine manlige bekjentskaper som virkelig ønsker å være den dominante er de som av ymse grunner trenger å bygge opp ett lavt selvbilde. 

Respekterer at andre kan mene noe annet og min sannhet er ikke sannhet for alle.

Men tror extremt mange forhold sliter nettopp fordi dem ikke har kommet til denne erkjennelsen om at Dama burde bli mer sjef og ikke våger å være 100% ærlige til hverandre. 

Generelt mener jeg at også mange flere damer en menn er best egnet til å være den dominante å styre sine forhold. ❤

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...