Gå til innhold

Seriøst, hva hadde du gjort hvis du hadde en slik ungdom:

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville du gjort hvis du fikk et slikt barn?

Bokstavelig talt, hun roper på ham for å bare pause et enkeltspillerspill, slik at han kan gå på do, mens han sier "ikke ennå" og driter på seg aktivt. Du kan høre at hun er i ferd med å bli gal. Herre Jesus!

Anonymkode: 548e3...b94

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man forventer jo at barn regulerer dette selv. At moren er såpass på hugget, sier meg at barnet har bæsjet seg ut før, kanskje flere ganger. Da skjønner jeg at moren må blande seg inn.

Mest sannsynlig vrenger ett slikt barn bare av seg de skitne klærne, og så er det mor som her må ta all vasking og opprydding. 

Jeg skjønner veldig veldig godt at moren klikker, om det er slik at hun har en ungdom som ikke bryr seg om dette. 

Da har han veldig lav ansvarsfølelse overfor seg selv, og bryr seg veldig lite om andre mennesker ( moren som må vaske opp etter han).

Anonymkode: 9894d...7d4

AnonymBruker
Skrevet

Ville tatt kontakt med psykiatrien. Normale ungdommer bæsjer ikke på seg fordi de ikke kan pause spillet sitt.

Anonymkode: a6830...fc7

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Både ungen og mora høres jo helt gale ut. Her må vel hele familien ha hjelp.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha, hjelpes 😂

Videoen vil jeg tippe er fake, men for diskusjonens skyld ville jeg nektet ham å noensinne spille dataspill igjen.

Anonymkode: c34e0...847

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde kastet spillet med all kraft jeg hadde ut av vinduet 🤯

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde fjernet skjermen. Her har ungen fått beskjed om at spilling er greit, men først må pliktene gjøres og den dagen skjermen kommer i veien for 'livet' så fjernes den.

Anonymkode: e5558...d1b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Haha, hjelpes 😂

Videoen vil jeg tippe er fake, men for diskusjonens skyld ville jeg nektet ham å noensinne spille dataspill igjen.

Den har blitt et meme, men er ikke fake.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Den har blitt et meme, men er ikke fake.

Hvordan vet du at den ikke er fake?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg hadde vært en sånn forelder, så ville jeg ha skrudd av konsollen de spilte på, eventuelt strømmen sånn at de ikke fikk spilt noe mer. 

0ppfører man seg praktisk talt som en liten drittunge, så burde dette selvfølgelig få konsekvenser også. 

Anonymkode: 22a3b...1e6

Skrevet

1) hadde kastet alt som hadde med spill å gjøre.

2) hadde tvangsinnlagt vedkommende, og hørt om muligheter for "avrusning". Spillegale er det samme som narkotikamisbrukere.

AnonymBruker
Skrevet

Når tror jeg denne er fake da men for diskusjonen skyld så skal jeg bli med på hypotesen. 

Hadde jeg vær mor så hadde jeg gått inn i meg selv og tenkt over hvordan jeg kunne la det gå så langt til at barnet mitt driter på seg på grunn av han skal spille, da er det noe alvorlig galt i hjemmet. WIFI hadde selvsagt fått et nytt passord og så måtte vi jo ha funnet ut hva som feiler barnet for ingen gamere driter på seg selv fordi de ikke vil pause et spill.

Jeg har gamet fra jeg ble født nærmest og det samme har mine barn og ingen har et slikt forhold til gaming. Men ser at barn som ikke har fått spille hjemme og der foreldrene har vært "i mot" gaming av prinsipp så har barna et mer avhengighetsfølelse til spille og det er mye krangling og diskusjon i motsetning til hva vi har her i hus. Når man har fri tilgang så går man ut å spiller forball om man får tilbudet, hvis man alltid må krangle seg til å få spille så blir man heller sittende hjemme for å få denne spilletiden.

Anonymkode: 80504...541

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...