Gå til innhold

Noen som har klart 4 kilo på 4 uker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

165 cm og 66 kg nå. Sliter vanvittig med de siste 5-6 kiloene. Føler knapt kan spise. Prøvd fasting, telle kalorier. Opplever å gå ned 2 kg, så kommer en liten sprekk (feks når vi blir bedt på middag) og 2 kg opp igjen😅 huff, har en stakk som er akkurat litt for stram. Er det håp?

Anonymkode: 0b08e...12c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har dessverre ikke noe godt tips eller råd til deg. Er der selv på 167 cm og 67 kilo. Trives best på 62. Bunaden gikk på med nød og neppe i fjor men i år var det 'no go'. Jeg teller kalorier men på jobb har jeg ikke mulighet til å veie maten og problemet er at jeg undervurderer ofte antall kalorier😩(Hvem skulle trodd at øyemål er så unøyaktig...? 😅)😂 Jada, jeg må ha med meg lunsj hjemmefra slik at jeg vet antall kalorier men jeg syns det er så forbaska gledesløst😝

Jeg er nå i den alderen at jeg trenger kun å se på en kake så går jeg opp 2 kilo liksom.. Trodde aldri det skulle skje da jeg har vært naturlig tynn hele livet men livet er fullt av overraskelser. 

Jeg trener styrke 4-6 dager i uken og går mye. Men jeg har blitt påvirket av alle disse som snakker om at det er så viktig å spise nok mat når man trener styrke. Hva er nok mat liksom? Prøver å ligge på rundt 1700 kalorier om dagen.. men jeg er ikke flink nok der altså. Det er tydelig. 

Anonymkode: e57f4...e47

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Driver med idrett med vektklasser, og 4 kilo på en hel måned er virkelig null stress. Tren hardt, null karbo, null mat med ingrediensliste. Spis hardkokte egg, bær, grønnsaker som vokser over bakken, rent kjøtt og fisk, drikk vann og tål å være sulten. Ta kontroll over maten, cravingsene   dine får ikke bestemme hva, hvor mye eller bår du skal spise. Drikk vann, vann med kullsyre, sug på isbiter. Ikke noe kunstig søtning, sukker, planteoljer, korn, meieriprodukter.

Anonymkode: b63d5...78c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, klarte 16 kilo på 4 mnd - 4 kilo i måneden. Spiste 2 danske rugbrød med pålegg til frokost/lunsj, en liten vanlig porsjon med middag og cottage cheese med bær til kveldsmat. Ca 1200 kcal om dagen. Gikk 30 min hver dag i rask gange :) 

Anonymkode: 9d569...4ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan du få til! Spis proteinrikt og kutt karbohydrater (fordi det binder vann). Jeg ville anbefalt å ikke trene så mye, da mange blir ekstra sultne. Dersom du synes det er greit å gå veldig sulten er det sikkert ikke noe problem. Forsøk å gå tur hver dag! Kan fort brenne 500 kalorier ved en god tur. Da slipper du mye sult og. 

Anonymkode: d4320...dfb

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ok. Kutte karbs bør jeg klare. Liker feks blomkålmos. Men frokost/lunsj blir så vrient da jobber i bhg og det er brød/karbs overalt. Tips til lunsj som ikke er egg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ok. Kutte karbs bør jeg klare. Liker feks blomkålmos. Men frokost/lunsj blir så vrient da jobber i bhg og det er brød/karbs overalt. Tips til lunsj som ikke er egg?

Dropp frokost.

Anonymkode: 64af4...216

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det beste er å kutte frokost/lunch, men hvis ikke: smoothies på avocado-base (avokado, frosne bær, et rått egg, ikke noe juice eller frukt eller meieriprodukt eller søtning), rå grønnsaker i staver, fiskekaker (hjemmelagede), middagsrester, suppe i mattermos…

Anonymkode: b63d5...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Smoothie som AB over her nevner, ta med i termos :) Tro meg, du kjenner ikke noe smak av det rå egget. Lavkarboknekkebrød med proteinrikt pålegg og rå grønnsaker på siden. Suppe på termos som du kan varme. chiapudding (google low carb chia pudding) med bær (friske eller frosne), salat med grønnsaker, en proteinkilde og 1-2 ss god olivenolje med salt, pepper og urter som dressing. Wraps med hjertesalat eller andre store salatblader som "wrap" med proteinrikt fyll.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...