AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #1 Skrevet 23. april 2023 Jeg har 2 barn og ønsker ikke flere. Han er barnløs og sier at barna er ikke prioriteten, men han har lyst på barn. Noen som har vært i liggnende situasjon og er det vits å date ? Er redd at han plutselig finner ut at han ønsker barn og finner en som ønsker det sammme. Anonymkode: 133e0...61d 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #2 Skrevet 23. april 2023 Om du liker mannen, er det et problem for deg å få et til? Anonymkode: 7a495...1bc 1
Egenskap Skrevet 23. april 2023 #3 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg har 2 barn og ønsker ikke flere. Han er barnløs og sier at barna er ikke prioriteten, men han har lyst på barn. Noen som har vært i liggnende situasjon og er det vits å date ? Er redd at han plutselig finner ut at han ønsker barn og finner en som ønsker det sammme. Anonymkode: 133e0...61d Kjærlighet mellom dere må modnes mer, og da vil jeg tro du ønsker flere barn. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #4 Skrevet 23. april 2023 Jeg hadde nok ikke gått inn et forhold med han uten at jeg på sikt ville gi han det han vil ha .. men selvsagt skulle han få brynt seg på stebarn slik at jeg så at han holdt mål og fungerte godt med dem først. Anonymkode: f8da4...723
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #5 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har 2 barn og ønsker ikke flere. Han er barnløs og sier at barna er ikke prioriteten, men han har lyst på barn. Noen som har vært i liggnende situasjon og er det vits å date ? Er redd at han plutselig finner ut at han ønsker barn og finner en som ønsker det sammme. Anonymkode: 133e0...61d Gi mannen barn som er hans eller la han gå videre. Greit nok at han er villig til å oppfatte andre sine avkom, men da bør du i det minste gi han muligheten til å få egne barn. Anonymkode: 511bd...aae 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #6 Skrevet 24. april 2023 Jeg er 40 år gammel og barna mine er store. Han er på samme alder og har ikke fått barn med eksen. Jeg har ikke lyst på flere og det har jeg vært klar over fra starten. ts Anonymkode: 133e0...61d
Drizzt Skrevet 24. april 2023 #7 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har 2 barn og ønsker ikke flere. Han er barnløs og sier at barna er ikke prioriteten, men han har lyst på barn. Noen som har vært i liggnende situasjon og er det vits å date ? Er redd at han plutselig finner ut at han ønsker barn og finner en som ønsker det sammme. Anonymkode: 133e0...61d Så den dagen han har lyst på barn og du blånekter, er forholdet deres over og han går videre til en dame som vil ha barn med ham. Jeg ville ikke satset på et forhold som er dømt til å feile på forhånd. 1
Tekopp1 Skrevet 24. april 2023 #8 Skrevet 24. april 2023 Det er jo han som først og fremst må ta avgjørelsen om forholdet deres. Ønsker han seg barn så sterkt at han egentlig har et halvt øye mot singelverdenen og bare holder seg hos deg inntil noe "bedre" dukker opp? Eller er han villig til å gi opp muligheten for egne barn for å bli med deg? Like sterkt som noen ønsker barn, kan andre ikke ønske det. Når menn ønsker barn innebærer det en livslang emosjonell investering og kroppslige forandringer for moren, for ikke å snakke om risikoen det er å være gravid og føde. Det er mye lidelse som ligger mellom ytterpunktene friskt svangerskap og friskt født barn på den ene siden og spedbarn død i perinatalperioden på den andre siden. Dvs at selv om det i Norge "stort sett går bra" (som betyr at mor og barn overlevde), så får kvinner fortsatt premature barn pga svangerskapsforgiftning, blir varig skadet etter fødselen, endret kropp, ammeproblemer (og nei, der er for veldig mange ikke en lettvint løsning å bare gå over til flaske), psykiske endringer, forbigåelse i yrkeslivet, for å nevne bare noe. Som mann må man ha en viss forståelse for at følgene av å få barn er større for mor enn for far. Hvis dere ikke har gjort det allerede, ta en seriøs prat om dette, og få økt forståelse for hverandres standpunkt. Kan dere ikke enes ville jeg personlig avsluttet forholdet. Fordi jeg ikke ville risikert utroskap, å bli dumpa plutselig eller flere opprivende diskusjoner om barn/ikke barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå