Gå til innhold

Tips til tatoverings steder som vil tatovere 16 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lurte på om noen hadde tips til et bra tatoveringsstudio som tatoverer 16 åringer med foreldres samtykke??🤍 Jeg er klar over at man burde vente til man er 18 osv så man ikke tatoverer noe permanent som man vil angre på, men jeg har tenkt på denne tatoveringen en god stund og den har virkelig mening. Det er en setning fra et engelsk dikt om psykisk sykdom og overlevelse etter selvmordsforsøk. Tenkte og forklare litt rundt det så ikke alle svarene blir at jeg må vente eller at jeg vil angre: Uten at dette skal bli alt for personlig så har jeg overlevd noen selvmordsforsøk og har noen psykiske lidelser diagnosert og har gått i behandling i tre år. Min psykiske uhelse har vært hele livet mitt de siste årene da jeg ikke har klart å fungere som en vanlig ungdom i det hele tatt, har blant annet hatt to år borte fra skole. Jeg blir iløpet av de neste ukene flyttet på omsorgsinstitusjon og flytter på behandlingssenter for psykiske lidelser i juni. Det diktet og spesielt den setningen har vært til mer hjelp den siste tiden enn noe slags behandling, det har virkelig holdt meg gående. Så dette er ikke en teit ting jeg vil angre på, det er et symbol på at jeg fortsatt lever. Etter alle traumene mine og å ha tatt vare på meg selv store deler av barndommen er jeg ganske moden og føler jeg er klar for å ta et sånt permanent valg. Tusen takk for alle svar på forhånd!🤍

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var forresten veldig usikker på hvilket emne jeg skulle velge her😅håper det ble greit

AnonymBruker
Skrevet

Så bra! Du bør være stolt over det du har fått til☺️

Når det er sagt er jeg glad for at jeg aldri fant et sted som ga tatovering til meg da jeg var 16 år☺️ Er så glad for og ikke ha det nå i voksen alder 😝

Kanskje du kan male et eget bilde med teksten og henge opp på rommet som en påminnelse hver morgen?

Anonymkode: 2aa03...e57

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Så bra! Du bør være stolt over det du har fått til☺️

Når det er sagt er jeg glad for at jeg aldri fant et sted som ga tatovering til meg da jeg var 16 år☺️ Er så glad for og ikke ha det nå i voksen alder 😝

Kanskje du kan male et eget bilde med teksten og henge opp på rommet som en påminnelse hver morgen?

Anonymkode: 2aa03...e57

Det er en veldig god ide for nå! Takk❤️

AnonymBruker
Skrevet

Man forandrer seg ganske mye i årene fra man er 16 til man er voksen, så en tatovering tatt nå kan man fort angre på om noen år. Jeg tok to tatoveringer i slutten av tjueårene og angrer på de nå flere år etter, selv om de var gjennomtenkte og personlige.

Men om du absolutt vil: velg et sted som man lett kan dekke til. Eller bare et symbol? 
Selve spørsmålet ditt vil jeg anta du kan Google deg til😉

Synes forresten forslaget over var bra👌

Anonymkode: 1c6d4...676

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...