AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #1 Skrevet 23. april 2023 Har gått igjennom et brudd jeg har tatt svært tungt. Jeg savner eksen og det gjør enda vondt, 6 måneder etterpå. Har prøvd å date, men føler ikke det samme som jeg gjorde når jeg møtte han. Det føles så håpløst, alle rundt meg er i gode parforhold og det er også det jeg ønsker. Er det mulig å få like sterke følelser for en annen? Anonymkode: e8bdd...485 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #2 Skrevet 23. april 2023 Ja med tiden, men 6 måneder er fort. Jeg prøvde å date etter fire år og det var fortsatt for tidlig for meg, men nå etter seks er jeg klar. Det er forskjellig fra person til person, noen er klar etter to måneder og Anonymkode: e2d5c...afc 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ja med tiden, men 6 måneder er fort. Jeg prøvde å date etter fire år og det var fortsatt for tidlig for meg, men nå etter seks er jeg klar. Det er forskjellig fra person til person, noen er klar etter to måneder og Anonymkode: e2d5c...afc Hadde du det fortsatt ille etter 4 år? Anonymkode: e8bdd...485
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 Ingen flere? trist TS Anonymkode: e8bdd...485 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #5 Skrevet 24. april 2023 Tror ikke det går ☹️ Anonymkode: c9d9d...280
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #6 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (På 23.4.2023 den 22.51): Er det mulig å få like sterke følelser for en annen? Anonymkode: e8bdd...485 Ja. Anonymkode: 9ff6d...3db
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #7 Skrevet 24. april 2023 Jo. Det er mulig å få like sterke følelser for en annen. Tenker at grunnen til at du ikke får det til, er for at du ikke har kommet over eksen. Bruk litt tid på å pleie deg selv og kom over eksen før du prøver å finne kjærligheten igjen. Det er ikke noe fasitsvar på hvor lang tid det tar, dessverre. Anonymkode: 05743...62a
svartkatt Skrevet 24. april 2023 #8 Skrevet 24. april 2023 Jo lengre man har vært sammen, eller hatt det bra sammen, jo lengre tid kan det ta å komme over et brudd eller sorg. Er ikke sikkert man kommer helt over det heller, men man lærer å leve med det. Og det er ikke sikkert at en ny kjærlighet vil føles lik. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #10 Skrevet 24. april 2023 Hvordan klarer man å date noen etter bare noen måneder hvis det gjorde sånn inntrykk? Jeg har vært frivillig alene i over 10 år nå, og er enda ikke klar for å date noen. Det tar tid å lege sår hvis man gir av hele sitt hjerte. Anonymkode: 7d2f0...563
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #11 Skrevet 25. april 2023 Jeg traff han som ble den virkelig store kjærligheten 12 måneder etter brudd jeg trodde jeg aldri skulle komme over. Datet også litt, men følte meg ikke klar for det egentlig. Så plutselig, før jeg trodde jeg var klar, så var han plutselig der. Man er klar når man er klar, og treffer den rette. Anonymkode: d8797...0d8
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #12 Skrevet 25. april 2023 Det går an! Jeg trodde jeg skulle dele hele livet med han som nå er eksmannen min, men i stedet ble det skilsmisse, og jeg gikk i flere år og hadde det tungt. Føltes som om jeg var i bunnen av en avgrunn og sakte karret meg oppover. Jeg kunne være glad i det ene øyeblikket, og bli veldig nedfor i det neste... Etter over tre år møtte jeg en som fikk meg til å se fremover i stedet for bare å gå og gruble over det som hadde vært. Han er fantastisk bra, og vi er sånn på bølgelengde. Selv om jeg av og til får den ekle følelsen av "hva om dette går galt", så prøver jeg bare å leve her og nå, og ta ting som de kommer. Trodde aldri jeg skulle oppleve dette, etter skilsmissen var jeg fast bestemt på å være alene resten av livet, så skuffet og nedfor var jeg. Nå har jeg faktisk tenkt tanken om at det som skjedde hendte fordi det var meningen at jeg skulle møte han nye... Anonymkode: d9bb9...dfd
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #13 Skrevet 25. april 2023 Ja det er mulig! Jeg er mer forelsket enn noen sinne🥰 Men det tok noen år før jeg fant han. Anonymkode: b59ba...c67 1
Andro Skrevet 25. april 2023 #14 Skrevet 25. april 2023 Seks måneder er kort tid for en sorg. Konsentrer deg om å leve livet ditt så bra som du kan får det. 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #15 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvordan klarer man å date noen etter bare noen måneder hvis det gjorde sånn inntrykk? Jeg har vært frivillig alene i over 10 år nå, og er enda ikke klar for å date noen. Det tar tid å lege sår hvis man gir av hele sitt hjerte. Anonymkode: 7d2f0...563 Fordi jeg skjønte at min eks var over meg og at det jeg hadde trodd var gjensidig, slett ikke var det men en illusjon. Jeg ga av hele mitt hjerte men jeg er ikke lojal til et spøkelse som i hemmelighet har bygd ned følelsene for meg. Den personen jeg elsket, finnes ikke mer. Anonymkode: 9ff6d...3db
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #16 Skrevet 25. april 2023 Ja, det går helt fint. Mange flotte menn i verden! Anonymkode: 71192...e2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå