Gå til innhold

Når man er voksen og har lite erfaring..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

34 både og har lite erfaring med damer. Har ikke prøvd ut så mye. Aldri gått ned på en dame før foreksempel. Nå har jeg møtt en møtt en dame og vi har hatt sex noen ganger, men gøler ikke jeg verken er så god eller vet hva jeg skal gjøre egentlig. Det er flaut å være ikke ha mer erfaring i min alder. Noen råd?

Anonymkode: 14eff...990

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slikk alfabetet på klitten hennes. Det slår aldri feil

Anonymkode: 8c21a...f5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Slikk alfabetet på klitten hennes. Det slår aldri feil

Anonymkode: 8c21a...f5f

er det sant? 

Anonymkode: a9d60...65d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

er det sant? 

neeii...

Mitt beste råd er å gi deg hen. Kos, la deg rive med, kyss, utforsk, og la naturen gå sin gang. La det ose av begjær, og prøv ut ulike ting etter en stund. Jeg tror ikke det kommer an på antall sexpartnere, men på innstilling og lyst. Ikke vær mekanisk...slapp av og nyt det, og prøv deg fram til hvordan hun nyter det. Herje litt, lek litt og le litt sånn inn i mellom. 

Det er ikke en konkurranse. 

Anonymkode: 92734...34c

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

34 både og har lite erfaring med damer. Har ikke prøvd ut så mye. Aldri gått ned på en dame før foreksempel. Nå har jeg møtt en møtt en dame og vi har hatt sex noen ganger, men gøler ikke jeg verken er så god eller vet hva jeg skal gjøre egentlig. Det er flaut å være ikke ha mer erfaring i min alder. Noen råd?

Hallo. Jeg har lært en del ved å lese litt, faktisk. Og så er mine erfaringer at (stort sett) det lønner seg å ta seg litt tid. Vi menn kan kanskje kjøre litt Klar, Ferdig, Ferdig noen ganger. Men nøkkelen er nok å sjekke ut med henne. Spørre om det er ok, eller om det er noe hun savner. Tok lang tid før jeg turte å spørre om den slags, men det funker bra for meg (NB! en balanse her, siden få av damene jeg har vært med orker for mye usikkerhet. finn denne balansen med din partner). 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det kan være du synes det er flaut, men ikke sikkert at hun synes det er flaut. Husk at enkelte kvinner kan foretrekke deg, og hun valgte deg for den du er. Og sexen skal dere jo bygge sammen av små feil og forbedringer.. dere kommer til å få det fint etterhvert, det er jeg brennsikker på😉

Jeg synes anon i pkt. #4 har en flott beskrivelse.. det gir et godt treffpunkt som både kvinner og menn liker✔️

"Hvordan forvandle en uerfaren mann til å bli en god elsker på 1-2-3?" Jo, det ligger i hva du gjør i hverdagen, og i forspillet med hverandre. Erfaringsmessig.. en kvinne kan bli kåt av å føle seg elsket i hverdagen.. og i et begynnende forhold, liker hun ofte å kjenne på begjæret i sexen. Det er for å få en bekreftelse at du virkelig elsker henne, og det å si "Jeg elsker deg" og gi masse kos og kyss blir sjelden feil.. Selv om denne funfact stemmer😂

b9d979aa52c4c9a4d4bb9abd5202b347.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Snakk med henne, spør hva hun liker.

Anonymkode: f1304...8ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Prøv å finne ut hva hun liker. Gjerne prate med henne før sex om du kan føle det lit naturlig. Det er ikke to jenter som er like.

Så viktig at du kan finne ut hva som gir henne nytelse. Uansett så er det viktig å bruke lit god tid. Gi henne god tid til å bli kåt med deg. prøv å føl deg frem og du kan også ofte merke hva som gir henne nytelse.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med henne underveis i sexen og spør hva hun liker og hvordan hun liker det. Prøv forskjellige vinkler i stillingen og spør henne "er det best sånn eller sånn"? Og forskjellig tempo og bevegelser og spør henne. Samme med slikking spør henne "er det best når jeg skikker på denne måten eller denne? Liker du det her eller der? Hvordan liker du at jeg bruker fingrene? 

Dette er normale ting å spørre om for alle er forskjellige 

Anonymkode: eea84...c18

Skrevet (endret)

Sånne tekniske ting går det an å lese seg opp på eventuelt se på instruktive videoer på utube foreksempel.

For å sette det ut i praksis må det kommuniseres som nevnt i flere innlegg over, stønn og glede og i verste fall au er også kommunikasjon i tilegg til verbal og kroppspråk.

https://fiolsex.net/wp/

Link til fioljentas side.

Endret av Flintis
Skrevet

Enig med flere over her at jeg ville snakket med henne og hørt hva hun liker, fpr min del har det vært befriende når jeg selv begynte å kunne komme med "konstruktiv kritikk", ikke fordi han ikke er flink, men fordi vi er forskjellige og jeg har noen ting og teknikker som fungerer bedre på meg enn andre ting, så å ha rom til å kunne si "jeg liker det sånn" eller "det du gjorde i stad var godt, kan du gjøre det igjen" har gjort at jeg har bedre sex. 

Dette går selvfølgelig også andre veien slik at partner også kan fortelle meg hva hen liker og hva som fungerer. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten virket usikker før vi havnet til sengs(komplekser for lite erfaringer sammenlignet med andre i omgangskretsen, ganske vanilla). 

Jeg har hatt en del digg kinky sex opp igjennom årene, men har aldri hatt det så deilig som nå. Han spør om råd, han leser signalene mine, og han får meg til å komme på måter jeg aldri har kommet på tidligere(har vært seksuelt aktiv noen tiår før jeg møtte ham). Han har lest seg frem til triksene sine. 

Anonymkode: 96c5b...057

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.4.2023 den 22.51):

er det sant? 

Delvis. Se Klovn. :P Hehe. 

Ellers:
Snakk med henne. 

Anonymkode: 5fc6d...76a

AnonymBruker
Skrevet

PS: Kan legge til at mine erfaringer er at de jeg har hatt sex med som har minst erfaring har vært MYE bedre enn de som har middels/veldig mye erfaring. Tror det har med flere ting å gjøre, ubegrunnet høy selvtillit/innbilskhet (feks har sikkert mange damer før meg faket, eller han tror at han automatisk er god fordi han har hatt mange ONS)...

De tre jeg har hatt best sex med er de to som har vært jomfru før meg, og nåværende som er blant de med minst erfaring/partnere/som har hatt desidert minst sex av de (med han tipper jeg det er fordi han har ligget med så få og så sjeldent at han vil imponere/ha det digg når det først skjer/at det skal friste til gjentakelse. 😛 

Anonymkode: 5fc6d...76a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...